Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Wrocław: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
Numer ogłoszenia: 353490 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.6rbm.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 57.294,02 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4, 44.81.00.00-1, 44.51.00.00-8, 44.51.00.00-8, 34.35.00.00-5, 19.51.12.00-3, 39.71.41.10-4, 38.41.00.00-2, 31.22.48.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1.718,80 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemnaście złotych, 80/100), przy czym wysokość wadium na poszczególne części wynosi: część 1 - 134,00 zł. część 2 - 1.406,70 zł., część 3 - 10,00 zł., część 4 - 56,60 zł., część 5 - 27,00 zł., część 6 - 84,50 zł.,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: - wykażą trzy należycie wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiednio: - dla części nr 1 na dostawę o wartości minimum 4.500,00 zł. - dla części nr 2 na dostawę o wartości minimum 50.000,00 zł. - dla części nr 3 na dostawę o wartości minimum 350,00 zł. - dla części nr 4 na dostawę o wartości minimum 2.000,00 zł. - dla części nr 5 na dostawę o wartości minimum 1.000,00 zł. - dla części nr 6 na dostawę o wartości minimum 3.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż na jedną część, to zobowiązany jest wykazać się łącznym doświadczeniem dla tych części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1946 ul. Poznańska 58 50-984 Wrocław bud.24.pok.7 12,00zł pocztą -18,50 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 12.11.2010r. do godz. 9.00 pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.41.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, narzędzi, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.48.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Zestaw do wyposażenia bezzałogowego samolotu badawczego w związku z realizacja projektu "Latające laboratorium do badania elektrycznego zespołu napędowego na różnych wysokościach" dla ITLiMS MEiL PW
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 2 części
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
więcej: Dętki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.