eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckieprzebudowa istniejącego obiektu na budynek Centrum Pielęgnacyjno-Terapeutycznego Górowo Iławieckie, ul. Wyszyńskiego 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35349

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Górowo Iławeckie: przebudowa istniejącego obiektu na budynek Centrum Pielęgnacyjno-Terapeutycznego Górowo Iławieckie, ul. Wyszyńskiego 13 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Stowarzyszenie na rzecz osób niepełnosprawnych i polityki zdrowia "Jestesmy Razem", do kontaktów: Dariusz Korniluk, ul. Wyszyńskiego 13, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0 602 372 643, fax 089 7611149 Urzędu Miasta Górowo Iławieckie, e-mail: stowarzyszeniejestesmyrazem@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalgorowo.prv.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Stowarzyszenie; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa istniejącego obiektu na budynek Centrum Pielęgnacyjno-Terapeutycznego Górowo Iławieckie, ul. Wyszyńskiego 13. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Górowo Iławieckie, ul. Wyszyńskiego 13, dz. Nr 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa, remont kapitalny istniejącegogo budynku z przeznaczeniem na budynek Centrum Pielęgnacyjno-Terapcutyczncgo. Przedmiotowa inwestycja obejmować będzie następujące przedsięwzięcia budowlane mające na celu przystosowanie budynku do nowej funkcji: - roboty budowlane wewnątrz budynku, - dobudowa partii wejściowej z wykształceniem nowego wiatrolapu wraz z nową klatką schodową i windą, przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych. - przebudowa dachu z poddaszem użytkowym, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana instalacji wewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody z własnej nowej kotłowni, - budowa w piwnicy kotłowni gazowej na potrzeby co. i c.w.u. w budynku - jeden kocioł gazowy z palnikiem atmosferycznym o mocy Qk -54 kW oraz gazowy blok grzewczo-energetycznym o mocy grzewczej QB - 21 kW. - wyposażenie budynku w dźwig hydrauliczny, - docieplenie i nowa wyprawa elewacyjna Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji icchnicznęj stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 3 lata od daty odbioru końcowego robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Millenium nr: 06 1160 2202 0000 0000 4024 6384 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158 z późn. zm.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków. 1) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. zmodernizowali lub wyremontowali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jeden obiekt o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o kubaturze nie mniejszej niż 15 000 m sześc. i o wartości co najmniej 500 000 PLN, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych lunkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej instalacyjnej, elektrycznej instalacyjnej 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób. które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.prv.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym. Pisemny wniosek należy przeslać na adres: Stowarzyszenia na rzecz osób niepełnosprawnych i profilaktyki zdrowia "Jesteśmy Razem", ul. Mickiewicza 50/2, 11-220 Górowo Iławieckie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 11:00, Siedziba Urzędu Miasta Górowo Iławieckie, ul. Plac Ratuszowy 18, pokój nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.