Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Leżajsk: Dostawa fabrycznie nowej, koparko ładowarki.
Numer ogłoszenia: 353528 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leżajsk , ul. Tomasza Michałka 48, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2428894, faks 017 2426145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej, koparko ładowarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego. 1. Warunki ogólne: Sprzęt nieużywany, fabrycznie nowy (dot. wszystkich elementów), rok produkcji 2009 lub 2010. Do oferty należy dołączyć folder z opisem technicznym w języku polskim. 2. Wymagania techniczne: 1) Silnik wysokoprężny 4 cylindrowy, 16 zaworowy, z wtryskiem bezpośrednim i z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą, spełniający normę Euro 3, moc minimalna 74,0 kW / 100 KM i nie większa jak 80,0 kW / 110 KM; 2) Skrzynia biegów nie mniej niż 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu, przełącznik zmiany kierunku jazdy pod obciążeniem typu np. Power Shuttle lub równoważny, zmiennik momentu obrotowego 3) Układ kierowniczy ze wspomaganiem, z możliwością awaryjnego sterowania, 4) Trzy tryby kierowania: obie osie skrętne, przednia oś skrętna, tryb kraba, 5) Cztery koła jednakowej wielkości, rozmiar ogumienia 16,9x28 12 PLY Good Year, 6) Osie napędzane zwolnicą z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, sterowanie skrętem przy pomocy siłowników z drążkami kierowniczymi i blokadami mechanizmu obrotowego, kąt przechyłu osi przedniej nie mniejszy niż 16°. 7) Układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta. 8) Układ hydrauliczny - przepływ oleju nie mniejszy jak 160 l/min, ciśnienie nie mniejsze jak 250 bar, pompa wielotłoczkowa z systemem automatycznego dostosowania mocy hydraulicznej do warunków pracy i zapotrzebowania. 9) Układ hamulcowy z możliwością hamowania prawą i lewą stroną, na jedną lub dwie osie (automatyczny układ kompensacji), 10) Instalacja elektryczna 12V, alternator, oświetlenie drogowe, przewody zabezpieczone przed wilgocią. 11) Kabina zapewniająca widoczność osprzętu w czasie pracy, spełniająca standard ISO oraz normy ROPS i FOPS, wyciszona, klimatyzowana, wyposażona w wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, wsteczne lusterka zewnętrzne, uchylne okna boczne, otwieraną tylną szybę. Panel wskaźników zawierający co najmniej informacje o ilości paliwa, obrotach silnika, temperaturze płynu chłodzącego, licznik motogodzin. Siedzenie operatora wyposażone w pas bezpieczeństwa, obrotowe, podgrzewane, w pełni regulowane, automatyczna kompensacja ciężaru. Sterowanie funkcjami układu ładowarkowego i koparkowego za pomocą joysticków umieszczonych w podłokietnikach. Instalacja radiowa w raz z radiem. 12) Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów, 13) Osprzęt ładowarkowy: a) łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna o szerokości nie mniejszej jak 2350 mm i nie większej jak 2500 mm oraz pojemności nie mniejszej jak 1 m3, b) umożliwiająca wykonywanie czynności spychania, rozścielania, wyrównywania, kopania, chwytania i ładowania. c) ramię ładowarkowe: udźwig (do pełnej wysokości) nie mniejszy jak 4300 kg, max. wysokość załadunku nie mniejsza jak 3,1 m, d) układ amortyzacji łyżki podczas transportu urobku, e) układ powrotu łyżki ładowarkowej. 14) Osprzęt koparkowy: a) łyżka koparkowa o szerokości nie mniejszej jak 600 mm i nie większej jak 650 mm, pojemności 0,23 m3. b) łyżka do skarpowania o szerokości nie mniejszej jak 1500 mm i nie większej jak 1550mm. c) ramię koparkowe o zmiennej długości z teleskopowym wysuwem: - przesuwne poprzecznie w stosunku do osi ramy głównej w zakresie nie mniejszym jak 1000 mm, - zasięg od osi obrotu ramienia (na poziomie gruntu) nie mniejszy jak 6,5 m, - zasięg boczny od osi maszyny (na poziomie gruntu) nie mniejszym jak 7,0 m, - głębokość kopania ( z wysuwem) nie mniejsza jak 5,8 m d) wysokość załadunku na ramieniu koparkowym 4,7 m e) kąt obrotu łyżki nie mniejszy jak 200° f) szybkozłącze koparkowe do mocowania osprzętu. 15) Lampa ostrzegawcza żółta, sygnał cofania; 16) Apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, skrzynka narzędziowa, narzędzia niezbędne do obsługi codziennej, smarownica 17) Koło zapasowe. 18) Jeżeli niniejszy Opis Przedmiotu Zamówienia nie obejmuje wyposażenia standardowego dla oferowanej maszyny, wykonawca zobowiązany jest wykazać je w składanej ofercie oraz dostarczyć wraz z dostawą maszyny. 19) Koparko ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o Ruchu Drogowym. Oferowana koparko-ładowarka musi posiadać niezbędne wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. 3. Dostawa koparko - ładowarki nastąpi do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał co najmniej wszystkie wymienione wyżej parametry. Oferowana przez Wykonawcę maszyna musi być zbudowana i wyposażona w sposób odpowiadający normom technicznym oraz posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz być dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej. 5. Wymagane przy dostawie dokumentacja: a) Deklaracja CE b) instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim; c) książka lub karta gwarancyjna; d) katalog części zamiennych; e) inne dokumenty wymagane polskim prawem. 6. Koparko - ładowarka musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym. 7. Podstawowe warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny: a) Na koparko - ładowarkę Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy jak 24 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu; b) Gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej; c) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego, w zakresie obsługi bieżącej, eksploatacji, oraz bhp koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego. Szkolenie podzielone na część teoretyczną i praktyczną musi obejmować pełny zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy. 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: BS Leżajsk nr 35918700012001000023520001, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy). 12.4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 12.5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 12.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy). 12.8. Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 3) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie. 12.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.8.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa oświadczenie złożone przed notariuszem w Polsce potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w okolicznościach przedstawionych w projekcie umowy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i wykonawca nie przewidzieli w chwili zawierania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/lezajsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Leżajsk
37-300 Lezajsk, ul. Tomasza Michałka 48..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, pok. nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Leżajsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.