To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Wrocław: Wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych
Numer ogłoszenia: 35353 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24072 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych z planem miasta na terenie miasta Wrocławia oraz tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Prace związane z konserwacją podświetlanych punktów informacyjnych: a)utrzymanie w czystości i należytym stanie estetycznym podświetlanych punktów informacyjnych poprzez bieżące usuwanie nielegalnych reklam, ogłoszeń, naklejek, plakatów, napisów graffiti, pajęczyn i itp., minimum 1 raz w tygodniu, b)utrzymanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do podstawy punktu (ok.1-1,5m) polegającego na usuwaniu zieleni (np. trawy, chwastów itp.), śmieci i innych zanieczyszczeń minimum 1 raz w tygodniu, c)kontrolę świecenia w porze nocnej minimum 1 raz w tygodniu, d)całodobowe - przez wszystkie dni tygodnia przyjmowanie zgłoszeń o awariach, e)pisemne zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i awarii oświetlenia w terminie 1 dnia od stwierdzenia usterki (np. e-mail, fax, pismo), f)niezwłoczne zabezpieczenie punktów informacyjnych w przypadku uszkodzeń oraz zniszczeń powstałych w skutek wandalizmu, kolizji drogowych lub działania sił przyrody - max do 2 godzin od otrzymania zgłoszenia, g)wymianę na bieżąco uszkodzonych źródeł światła w zakresie oświetlenia wewnętrznego punktów świetlówkami wraz z wszelkimi potrzebnymi materiałami np. ze świetlówkami, 2.2 Prace wykonywane na podstawie odrębnych zleceń: a)wykonywane kompleksowe mycie wszystkich elementów punktów informacyjnych (zewnętrzne i wewnętrzne), b)wymianę zbitych szyb tj. usunięcie zbitego szkła i wstawienie szyby w gablotach wymienionych w wykazie nr 1 wraz z wszystkimi materiałami potrzebnymi do wykonania prac, c)wymianę zbitych szyb tj. usunięcie zbitego szkła, oczyszczenie z resztek kleju i szkła ram i wstawienie szyby w gablotach wymienionych w wykazie nr 2 wraz z wszystkimi materiałami potrzebnymi do wykonania prac , szyby w tych gablotach są przyklejone do ram klejem (np. firmy Bostik STR360, d)wymianę zniszczonych lub nieaktualnych map - mapy winny być wydrukowane na folii i przyklejone do pleksi o grubości 3 mm. Wydruk nowych map realizowany będzie na podstawie zakupionych przez Wykonawcę (rozliczonych na podstawie faktury za zakup) matryc mapy przez firmę wskazana przez Zamawiającego, e)wykonanie prac awaryjnych poprzez naprawę punktów informacyjnych uszkodzonych w wyniku zniszczeń czy aktów wandalizmu, f)pozostałe prace, tj. inne niż wymienione w pkt. a) do e). 2.3 Prace związane z konserwacją tablic informacyjnych o obiekcie zabytkowym, patronie obiektu i tablic parkowych: a)mycie tablic zlokalizowanych na murze (mur na którym zamontowane są tablice należy zabezpieczyć tak aby nie uszkodzić go w trakcie mycia tablic), b)mycie tablic parkowych, c)wymianę zniszczonych tablic zlokalizowanych na murze - demontaż zniszczonej i ponowny montaż nowej tablicy wraz z wszelkimi kosztami za wyjątkiem kosztu tablicy, który zostanie rozliczony na podstawie faktury za jej zakup , d)wymianę zniszczonych tablic parkowych - demontaż zniszczonej tablicy i montaż nowej tablicy, poprawa posadowienia tablic, wymiana konstrukcji na których jest zamontowana tablica wraz z wszelkimi kosztami za wyjątkiem kosztu tablicy, który zostanie rozliczony na podstawie faktury za jej zakup.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mary Brok Ryszard Jaszczołt, ul. Biała 8, 54-044 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 326331,30
Oferta z najniższą ceną: 326331,30 / Oferta z najwyższą ceną: 534822,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim w 2025 r."
- Bieżące utrzymanie dróg w zakresie oznakowania i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaków podświetlanych na wysięgnikach i znaków aktywnych na SK adm. przez GDDKiA O/Olsztyn R/Ełk, OUD Sedranki
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Wytworzenie, dostawa i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Torunia Wydziału Obsługi Mieszkańców z terminem realizacji 12 miesięcy
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łasku oraz odbiór wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.