Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Kielce: sukcesywne dostawy cukru, makaronu, przypraw z grupy 158 CPV
Numer ogłoszenia: 353585 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy cukru, makaronu, przypraw z grupy 158 CPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cukru, makaronu, przypraw z grupy 158 CPV, według podziału na części wymienionego w pkt. 4 s.i.w.z. - Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt dostawcy). Dostawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godz. dostawy). - w części I -ej dostawy należy realizować w dniach (od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00). - w części II - ej dostawy należy realizować jeden raz na dwa tygodnie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy w godz. od 7:00 do 11:00 (poniedziałek - czwartek). - w części III - ej dostawy należy realizować jeden raz na dwa tygodnie (od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00). - W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Dostawca jest zobowiązany do natychmiastowej wymiany i dostarczenia ich na własny koszt - w terminie do godz. 14:00 dnia następnego. 1.Opis części zamówienia: - Towar dostarczany ma być w opakowaniach - ułożony w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. - Jednocześnie na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa dostawcy lub producenta, adres, b)nazwa produktu, c) data-termin przydatności do spożycia (należy spożyć do ..... miesiąc, rok), d) masa netto, e) warunki przechowywania, f) wykaz składników wg udziału surowców. Część I - Cukier - cukier kl. II - 20 000 kg (opakowanie 1 - 50kg). Część II - Makaron- makaron gruby - 9 000 kg (np. Kolanka, świderki, wstążka), - makaron nitki - 1 500 kg. Część III - Przyprawy - kawa zbożowa - 3000 kg (op. 1 - 25 kg), - herbata granulowana - 500 kg (op. 1 - 25 kg), - przyprawa do zup w płynie - 2000 l (typu magi op. 1-3 l), - rosół/ bulion w proszku - 1500 kg (wołowy, jarzynowy, drobiowy op. 1-10kg) - przyprawa warzywna w proszku - 1300 kg (typu: wegeta, jarzynka op. 1-10kg), - sól spożywcza jodowana - 2700 kg (drobnoziarnista op. 1-50kg), - liść laurowy - 50 kg (op. 1-10kg), - majeranek - 70 kg (op. 1-10kg), - ziele angielskie - 50 kg (op. 1-10kg), - pieprz naturalny mielony - 130 kg (op. 1-10kg), - czosnek mielony suszony - 50 kg (op. 1-10kg), - papryka czerwona mielona - 50 kg (ostra, słodka op 1-10kg), - kwasek cytrynowy - 60 kg (op. 1-10kg), - cukier waniliowy - 30 kg (op. 1-10kg), - koper suszony - 70 kg (op. 1-10kg), - ocet 10% - 100 l (op. 0,5- 2l), - musztarda - 500 kg (op. 200g-2kg), - majonez - 500 kg (op. 200g-2kg).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00 - Cukier 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W przetargu mogą wziąć udział podmioty nie wykluczone z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniające warunki art. 22 ust. 1 w/w ustawy i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. - Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w płatnościach we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty. - Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli). - Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji utrzymania stałej ceny przez okres 365 dni od daty podpisania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce I pięrto budynku administracji sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy cukru Kl II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - cukier kl. II - 20 000 kg (opakowanie 1 - 50kg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy makaronu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - makaron gruby - 9 000 kg (np. Kolanka, świderki, wstążka) - makaron nitki - 1 500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy przypraw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kawa zbożowa - 3000 kg (op. 1 - 25 kg), - herbata granulowana - 500 kg (op. 1 - 25 kg), - przyprawa do zup w płynie - 2000 l (typu magi op. 1-3 l), - rosół/ bulion w proszku - 1500 kg (wołowy, jarzynowy, drobiowy op. 1-10kg) - przyprawa warzywna w proszku - 1300 kg (typu: wegeta, jarzynka op. 1-10kg), - sól spożywcza jodowana - 2700 kg (drobnoziarnista op. 1-50kg), - liść laurowy - 50 kg (op. 1-10kg), - majeranek - 70 kg (op. 1-10kg), - ziele angielskie - 50 kg (op. 1-10kg), - pieprz naturalny mielony - 130 kg (op. 1-10kg), - czosnek mielony suszony - 50 kg (op. 1-10kg), - papryka czerwona mielona - 50 kg (ostra, słodka op 1-10kg), - kwasek cytrynowy - 60 kg (op. 1-10kg), - cukier waniliowy - 30 kg (op. 1-10kg), - koper suszony - 70 kg (op. 1-10kg), - ocet 10% - 100 l (op. 0,5- 2l), - musztarda - 500 kg (op. 200g-2kg), - majonez - 500 kg (op. 200g-2kg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.87.20.00-1, 15.87.12.73-8, 15.86.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
więcej: Cukier »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.