Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Lublin: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni obsługujących obiekty administrowane przez Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r
Numer ogłoszenia: 353624 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie , ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znw.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni obsługujących obiekty administrowane przez Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni obsługujących obiekty administrowane przez Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie w 2016 r. - szacunkowa ilość oleju opałowego objętego przedmiotowym zamówieniem wynosi 82 500 dm3. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy pzp, zastrzega sobie prawo opcji, tj. zamówienia, w czasie trwania umowy, oleju w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna ilość dostaw wynosi 50 500 dm3 a maksymalna 82 500 dm3, w tym opcja - 32 000 dm3. 3. W ramach minimalnej ilości (podstawowej) zostanie zakupiony olej do nieruchomości: - Lubartów, ul. Leśna 1 - w ilości 2 500 dm3, - Parczew, ul. Lubartowska 4 - w ilości 3 000 dm3, - osiedle mieszkaniowe Kuraszew - Suchowola, gm. Wohyń, powiat Radzyń Podlaski - w ilości 45 000 dm3. 4. W ramach opcji przewidywany jest zakup oleju do Lubartowa, Parczewa, Sosnowicy, Suchowoli - osiedle mieszkaniowe Kuraszew oraz innych nieruchomości na terenie Województwa lubelskiego, które zostaną zlecone do zarządzania Zamawiającemu w trakcie 2016 r. w ilości 32 000 dm3. 5. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w częściach, wg każdorazowego zamówienia dostawy oleju do określonej kotłowni w ilości wskazanej w zamówieniu. Zamawiający będzie przekazywał zamówienie w formie pisemnej lub telefonicznie, które niezwłocznie zostanie potwierdzone faksem lub e-mailem. 6. Olej opałowy lekki (olej napędowy do celów grzewczych) powinien spełniać co najmniej wymagania zgodne z Normą PN-C-96024:2011 i obowiązujących przepisów prawa, w szczególności wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 03.11.2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2014 r., poz. 1547) oraz posiadać następujące parametry: a) wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ-kg b) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20OC c) gęstość w temp. 15OC nie wyższa niż 860 kg-m3 d) zawartość wody nie więcej niż 200mg/kg e) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (w przeliczeniu na masę) f) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg-kg. 7. Umowa zostanie zawarta na okres do 31.12.2016 r., przy czym umowa wygasa automatycznie w przypadku wcześniejszego wyczerpania zamówienia, tj. zamówienie maksymalnej ilości oleju opałowego. 8. Zamawiający wymaga, aby jednorazowa dostawa została wykonana maksymalnie w ciągu 24 godzin od terminu zgłoszenia, jednak nie później niż do godz. 18:00 dnia następnego. 9. Miejsce wykonania dostaw oleju: - kotłownia w Lubartowie, ul. Leśna 1, - kotłownia w Parczewie, ul. Lubartowska 4, - kotłownia na osiedlu mieszkaniowym Kuraszew (Suchowola), gmina Wohyń, powiat Radzyń Podlaski.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.50.00 - Oleje opałowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi: 2700,00 zł, słownie zł: dwa tysiące siedemset 00. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PKO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Wadium do przetargu nieograniczonego na Dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni ZNW wniesione przez Wykonawcę ... 7. Kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że należycie zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, jako wykonawca, minimum 2 zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach, przez okres min. 6 miesięcy, oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości min. 10 000 dm3 każde. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do przewożenia materiałów niebezpiecznych w cysternach. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni: - wykazać się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych nie niższym niż 300 000 PLN (za każdy rok obrotowy), - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimum 2 zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach, przez okres min. 6 miesięcy, oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości min. 10 000 dm3 każde.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty przetargowej i oświadczeń, zgodnie z drukami znajdującymi się w SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy jednorazowej - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ze względu na wystąpienie okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy możliwe będzie zmniejszenie zakresu i zmiana terminu realizacji dostaw. 2. Ilość dostaw może zostać zmniejszona ze względu na sprzedaż nieruchomości, przekazanie innemu użytkownikowi lub zagospodarowanie w inny sposób przez właściciela. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen oleju opałowego w trakcie obowiązywania Umowy, zgodnie z zasadami ustalonymi w § 6 umowy, a także w przypadku zmian stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego dotyczących paliw. 4. Zakres przedmiotu umowy, o jakim mowa jest w § 1 umowy może ulec zmianie, w szczególności na skutek wprowadzenia w życie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, sekretariat (pok. 106a-pierwsze piętro), e-mail: sekretariat@znw.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, sekretariat (pok. 106a-pierwsze piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.