Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Łódź: Oczyszczanie dróg wojewódzkich w obszarach zabudowanych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 353651 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273 , strona internetowa www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie dróg wojewódzkich w obszarach zabudowanych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie dróg wojewódzkich w obszarach zabudowanych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim: 1) Opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości realizowane w okresie od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.03.2011 r., polegające na: - opróżnianiu koszy z nieczystości, - uporządkowaniu terenu wokół koszy w obrębie 2 m, - wywozie nieczystości na wysypisko wraz z poniesieniem wszelkich opłat, - drobnych naprawach koszy (demontaż, prostowanie, spawanie, montaż itp.) Ilośc koszy i częstotliwość ich opróżniania: - w ciągu drogi woj. nr 713 na odcinku przebiegającym przez m. Tomaszów Maz. - 98 szt, częstotliwość opróżniania 3 razy w tygodniu - w ciągu drogi woj. nr 708 i 715 na odcinku przebiegającym przez m. Brzeziny - 5 szt, częstotliwość opróżniania 3 razy w tygodniu. * dni tygodnia opróżniania koszy - poniedziałek, środa, piątek. 2) Opróżnianie koszy z terenu zaplecza Obwodów Drogowych w okresie od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.03.2011 r. polegające na: - dostarczeniu właściwego pojemnika (1100 l.) na teren Obwodu Drogowego w Koluszkach ul. 11-go Listopada 74 i Obwodu Drogowego w Opocznie ul. Zakątna 6, - opróżnieniu koszy z nieczystości (śmieci zebrane przez pracowników Obwodów Drogowych z pasa drogowego), - uporządkowanie terenu wokół koszy w obrębie 2m, - wywóz nieczystości (dwukrotnie w miesiącu) na wysypisko wraz z poniesieniem wszelkich opłat.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne:Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi zawarł umowę nr 49/PT/2010 w dniu 22.03.2010 r. na wykonanie zadania pn. Oczyszczanie dróg wojewódzkich w obszarach zabudowanych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w 2010 roku Zadanie 3: Oczyszczanie dróg wojewódzkich w obszarach zabudowanych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim w 2010 roku. Podstawę zawarcia umowy stanowi przetarg nieograniczony ZP-N/333/16/02/2010 z dnia 22.02.2010 r. Zamawiający w ogłoszeniu nr: 29465-2010 z dnia 11.02.2010 r. przewidział zamówienie uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wyjaśnienie wyboru trybu zamówienia: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, o wartości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie zgodnym z art. 67 ust. 1 pkt 6 tj. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, ponieważ zamówienie podstawowe było udzielone w dniu 22.03.2010 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
VEOLIA Usługi dla Środowiska S.A. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Majowa 87/89, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- Utrzymanie czystości i porzadku na terenie miasta Nowego Sącza.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.