To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Warszawa: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
Numer ogłoszenia: 353678 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149207 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego oraz dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów sieciowych oraz przedłużaczy. Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach zadania I - dostawa biurek, szaf, stołu, kontenerów, dodatkowego blatu do biurka, półek wiszących CPV: 39130000-2, 39121000-6, - w ramach zadania II - dostawa krzeseł, foteli CPV: 39130000-2, 39113100-8, 39113000-7, - w ramach zadania III - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy CPV: 30232110-8, 32413100-2, 31224810-3, 30191400-8 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I Biurka, szafy, stół, itd. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (kątowych i prostych), szaf (aktowych, aktowo-ubraniowych, niskich), blatu do biurka, stołu, kontenerów mobilnych, półek wiszących Zadanie II Fotele, krzesła. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli Zadanie III urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, rutery, przedłużacze. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.30.00-7, 30.23.21.10-8, 32.41.31.00-2, 31.22.48.10-3, 30.19.14.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.01.03.01-00-204/09. WOŁOWINA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I Biurka, szafy, stół, itd. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (kątowych i prostych), szaf (aktowych, aktowo-ubraniowych, niskich), blatu do biurka, stołu, kontenerów mobilnych, półek wiszących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
- SEPAR MEBLE, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9629,93
Oferta z najniższą ceną: 9629,93 / Oferta z najwyższą ceną: 15875,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II Fotele, krzesła. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO CONSULT KARCZMARZ KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO CONSULT KARCZMARZ KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- BIURO CONSULT Karczmarz Kazimierz SJ, ul. Garażowa 4, 02-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4564,53
Oferta z najniższą ceną: 4564,53 / Oferta z najwyższą ceną: 8302,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa baterii, żarówek, lamp, zasilaczy, przedłużaczy oraz materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.