eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZaprojektowanie i Wykonanie robót budowlanych dla zadania pnBudowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek Kontrakt realizowany w ramach Projektu - Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Wieliczka: Zaprojektowanie i Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Budowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek Kontrakt realizowany w ramach Projektu - Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej
Numer ogłoszenia: 353681 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Budowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek Kontrakt realizowany w ramach Projektu - Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek. 2 Budowa parkingów P&R w Wieliczce i Wieliczce Rynek obejmuje budowę i przebudowę elementów infrastruktury w zakresie: Nawierzchni dróg i parkingów (łączna ilość nowych miejsc parkingowych: ok. 386, łączna ilość miejsc rowerowych: ok. 200) Oświetlenia Monitoringu Informacji dla podróżnych Infrastruktury podziemnej sieci, instalacji oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na łącznej powierzchni ok. 22700 m2 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełnienie nadzoru autorskiego. 3 Kod CPV 71 320 000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45 111 300 - 1 Roboty rozbiórkowe 71 220 000 - 6 Usługi projektowania architektonicznego 71 000 000 - 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 72 211 000 - 7 Usługi oprogramowania systemowego i dla użytkownika 45 100 000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 112 710 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45 220 000 - 5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45 223 300 - 9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45 233 123 - 7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45 233 161 - 5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych. 45 233 129 - 9 Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45 233 142 - 6 Roboty zakresie naprawy dróg 45 233 270 - 2 Malowanie nawierzchni parkingów 45 310 000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 311 200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 64 216 000 - 3 Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Budowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek przedstawiony został w części III niniejszej SIWZ - Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU). W przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5 Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na zaprojektowaniu i budowie miejsc parkingowych oraz podziemnej infrastruktury technicznej na łącznej powierzchni ok. 11 000 m2

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.          Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100.), 2.          Wadium musi być wniesione do dnia 04.01.2011 r. do godz.09:50 3.          Wadium musi obejmować okres związania  ofertą. 4.          Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1.       w pieniądzu 4.2.       w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4.3.       w gwarancjach bankowych 4.4.       w gwarancjach ubezpieczeniowych 4.5.       poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109. Poz.1158 oraz z późń. zm.) 5.          Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce nr rachunku 39 8619 0006 0014 0200 4705 0042 W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa parkingów P&R w Wieliczce oraz Wieliczce Rynek 6.          Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7.          Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Rachunkowości Budżetowej Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 8:00 - 16:00. 8.      Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium z adnotacją pracownika Wydziału Rachunkowości Budżetowej UMiG Wieliczka o przyjęciu oryginału

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, iż wykonał należycie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących: budowę co najmniej jednego parkingu o powierzchni minimum 5 000 m2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Lp. 1. Kierownik Budowy Wykształcenie Wyższe techniczne Uprawnienia Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń*. Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej pięć lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.) Prawo Budowlane, na robotach związanych z budową, przebudową, modernizacją infrastruktury drogowej, w okresie 5 lat liczonych wstecz od daty składania ofert. 2. Kierownik robót drogowych Wykształcenie Wyższe techniczne Uprawnienia Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń* Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej trzy lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży drogowej liczone wstecz od daty składania ofert. 3. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych Wykształcenie Wyższe techniczne Uprawnienia Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych * Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej trzy lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych liczone wstecz od daty składania ofert. 4. Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykształcenie Wyższe techniczne Uprawnienia Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.* Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej trzy lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych liczone wstecz od daty składania ofert. 5 Specjalista ds. wycen kosztorysowych i rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji Wykształcenie Wyższe techniczne lub średnie techniczne Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej trzy lata doświadczenia w przygotowywaniu i weryfikacji kosztorysów, rozliczeń finansowo-księgowych inwestycji budowlanych, doświadczenie w przygotowywaniu raportów finansowych liczone wstecz od daty składania ofert. 6 Specjalista ds. obmiarów i odbiorów dostaw materiałów, prefabrykatów i urządzeń Wykształcenie Wyższe techniczne lub średnie techniczne Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego, znajomość zasad i wymagań odbiorów zgodnie z prawem europejskim i prawem polskim liczone wstecz od daty składania ofert. 7 Projektant w specjalności drogowej Wykształcenie Wyższe techniczne Uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej* Kwalifikacje (doświadczenie) Minimum jedno opracowanie projektowe parkingu o łącznej ilości miejsc parkingowych co najmniej 100 lub 2 opracowania projektowe parkingów o łącznej ilości miejsc parkingowych co najmniej 250 8 Projektant w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej i elektroenergetycznej* Kwalifikacje (doświadczenie) Minimum jedno opracowanie w branży elektrycznej i elektroenergetycznej dla parkingu o łącznej ilości miejsc parkingowych co najmniej 100 lub 2 opracowania w branży elektrycznej i elektroenergetycznej dla parkingów o łącznej ilości miejsc parkingowych co najmniej 250 9 Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych * Kwalifikacje (doświadczenie) Co najmniej jedno opracowanie w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kartę tytułowę oferty - sporządzonę według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust.1 uPzp - Zał. Nr 2 do SIWZ. 4. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do składania dokumentu o którym mowa w pkt. 4. Nie złożenie załącznika nr 8 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego jako zgoda Wykonawcy na wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie, bez powierzenia części zamówieni podwykonawcom. 5. Dowód wpłacenia wadium 6. Parafowany wzór umowy - stanowiący Część II SIWZ. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowania prac projektowych i wykonania robót budowlanych - Zał. nr 9 do SIWZ. 8. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1.         zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy 2.         prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców 3.         zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba,  śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby) pod warunkiem, iż nie będą to osoby o kwalifikacjach niższych niż osoby zastępowane. 4.         zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, z powodu zdefiniowanej siły wyższej (w tym m. in. niekorzystnych warunków atmosferycznych), 5.         zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 6.         na wniosek Wykonawcy o zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pod warunkiem zachowania jego ciągłości i bez zmniejszania jego wysokości. 7.         wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Inwestycji, Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2, tel. (+4812) 278-23-66, fax (+4812) 278-68-60 w godz. 8:00 - 16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE - Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.