Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Wrocław: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 353697 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 23 we Wrocławiu , ul. Jana Władysława Dawida 9/11, 50-527 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 78-28-134, faks 0-71 78-28-134 wew. 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs23.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Żywność dla mieszkańców internatu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie nr 1. Dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg/szt.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 03212100 - 1 Ziemniaki kg 10 500 03221112 - 4 Marchewka kg 960 03221120 - 3 Pietruszka kg 200 Seler - korzeń kg 200 03221113 - 1 Cebula kg 520 Czosnek kg 20 03221240 - 0 Por kg 210 Szczypiorek szt. 200 Pietruszka natka szt. 500 Koperek szt. 800 Botwina szt. 350 03221410 - 3 Kapusta biała szt. 250 Kapusta pekińska kg 750 Kapusta włoska szt. 150 Kapusta czerwona szt. 150 03221420 - 6 Kalafior szt. 280 03221270 - 9 Ogórki zielone kg 600 03221240 - 5 Pomidory kg 500 03221320 - 5 Sałata zielona liściasta szt. 800 03221230 - 7 Papryka świeża kg 60 03111114 - 8 Rzodkiew biała kg 40 Rzodkiewka szt. 450 03222321 - 9 Jabłka kg 3000 03221260 - 6 Pieczarki kg 250 15331461 - 6 Kapusta kiszona kg 1100 15331400 - 1 Ogórki kwaszone kg 250 03221111 - 7 buraki kg 510 Zadanie nr 2. Dostawa cytrusów. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 01131210 - 9 Cytryny kg 230 01131111 - 5 Banany kg 715 01131240 - 8 Mandarynki kg 245 Pomarańcze kg 260 01131240 - 8 Kiwi szt 2400 Zadanie nr 3. Dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15229000-9 Filety rybne (równorzędne filetowi z mintaja) kg 500 15234000-7 Makrela wędzona kg 100 Zadanie nr 4. Dostawa mięso drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15112130 - 6 Kurczak świeży Skrzydełka kurczaka Kg kg 200 800 15112210 - 1 Ćwiartki z kurczaka ( udka ) kg 700 15112210 - 1 Piersi z kurcząt kg 800 15112220 - 4 Piersi z indyka i ich kawałki kg 200 Mięso mielone z indyka kg 100 Szynka drobiowa kg 120 Szynka drobiowa kg 120 Rolada drobiowa kg 100 Parówki drobiowe kg 240 Polędwica drobiowa kg 120 Kiełbasa drobiowa podsusz. kg 120 Pasztet drobiowy zapiekany foremka ) kg 120 Indyk faszerowany Piersi z indyka pieczone Kg kg 80 120 15113000 - 3 Schab bez kości kg 400 Ogonówka wieprzowa kg 800 15111100 - 0 Wołowina pieczeń extra kg 100 15131210 - 0 Szynka wędzona kg 240 15131410 - 2 Szynka łopatka (równorzędna szynce konserwowej) kg 180 Szynka golonkowa kg 60 151314000 - 9 Baleron odtłuszczony (równorzędny szynce) kg 100 Boczek wędzony kg 200 Słonina wędzona z przyprawami kg 60 Kiełbasa podsuszana (równorzędna kiełbasie żywieckiej) kg 150 Mielonka (równorzędna szynce konserwowej) kg 210 Kiełbasy suche (równorzędne kiełbasie krakowskiej) kg 150 Kiełbasa krakowska (równorzędna kiełbasie szynkowej) kg 300 Kiełbasa szynkowa (równorzędna kiełbasie krakowskiej) kg 180 Kiełbasa śląska (równorzędna kiełbasie drobiowej lub czosnkowej) kg 100 Parówki wieprzowe - grube kg 120 Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15331500 - 2 Ogórki korniszony (900 g.) szt. 520 15331136 - 9 Papryka konserwowa (959 g.) szt. 125 15331142 - 4 Kapusta czerwona (1400 g.) szt. 150 15331400 - 1 chrzan szt. 140 Pieczarki konserwowe szt. 120 Krzem chrzanowy szt. 80 15332290 - 3 Dżemy owocowe wielosmakowe 290g. szt. 1600 15331462 - 3 Groszek konserwowy szt. 500 15331470 - 2 Kukurydza konserwowa 340g. szt. 210 15331427 - 6 Koncentrat pomidorowy 200 g szt. 900 Kasza jęczmienna kg 310 Kasza manna błysk. 500g kg 120 15613311 - 1 Płatki kukurydziane szt. 1000 15613380 - 5 Płatki owsiane 500 g kg 160 15611000 - 4 Ryż kg 400 15612100 - 2 Mąka pszenna luksusowa kg 600 15612000 - 1 Mąka ziemniaczana kg 115 15863000 - 5 Herbata granulowana 100 g. szt. 320 15861200 - 3 Kawa inka szt. 35 15841000 - 5 Kakao 100g szt. 160 15831000 - 2 Cukier kryształ 1 kg. kg 1500 15842310 - 8 Kisiel wieloowocowy 75g. szt. 1500 15851000 - 8 Budyń wieloowocowy 75g. szt. 500 15891400 - 4 Zupa barszcz biały WINIARY szt. 520 Zupa żurek Winiary szt. 300 15871000 - 4 Przyprawa do zup magii - 1l. szt. 200 VEGETA 750 g. szt. 1200 Czosnek granulowany szt. 35 Majeranek szt. 110 15872400 - 5 Sól jodowana 1 kg. kg 300 15872100 - 2 Pieprz naturalny szt. 600 15871273 - 8 Majonez 700 g szt. 240 15871500 - 1 Musztarda szt. 650 15871230 - 5 Ketchup szt. 300 15891100 - 1 Kostki rosołowe KNORR 12 szt. szt. 50 15411100 - 3 Olej 1 l szt. 800 15612000 - 1 15971000 - 4 Miód 20g w porcjach szt. 600 Ocet ( winny ) 1 l szt. 80 Przyprawa do ryb szt. 150 Przyprawa do drobiu KAMIS Ziele angielskie Liść laurowy szt. szt. szt 100 120 120 15851100 - 9 Makaron (nitki, wstążki, łazanki, zacierka)0,5kg szt. 1400 15851100 - 9 Makaron Spaghetti 500g. Dł-70 cm/400 szt. 1250 15871260 - 4 Fix KNORR do spaghetti szt. 1100 Zadanie nr 6. Dostawa jaj. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 01242000 - 5 Jajka L, XL szt. 15 000 Zadanie nr 7. Dostawa produktów mącznych, warzyw i owoców przetworzonych - mrożonych. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15896000 - 5 Warzywa na patelnię 2,5 kg szt 200 Mieszanka wieloowocowa 2,5 kg szt 200 Kalafior 2,5 kg szt 80 Zupa wiosenna 2,5 kg szt 120 Zadanie nr 8. Dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15530000 - 2 Masło w kostkach 200g. szt. 4800 15431100 - 9 Margaryna w kostkach 250g. szt. 400 15542100 - 0 Ser biały półtłusty szt. 1000 15542110 - 1 Serki homogenizowane owocowe szt. 4800 15542200 - 1 Ser topiony - plastry szt. 480 Ser topiony - krążki szt. 240 15544000 - 3 Ser żółty szt. 500 15512000 - 0 Śmietana 12% (kubek) 0,3 szt. 1280 15511000 - 3 Mleko 2% (folia) szt. 6000 15551300 - 8 Jogurty owocowe (równoważne jogurtom ZOOT) szt. 13000 Zadanie nr 9. Dostawa pieczywa. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15811100 - 7 Chleb pszenno - żytni 500g. szt. 8000 Chleb wieloziarnisty szt. 680 15811400 - 0 Bułki pszenne szt. 1200 Bułki ciemne (grahamki) szt. 1200 Rogal deserowy szt. 1200 Zadanie nr 10. Dostawa pieczywa cukierniczego. NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15812200-5 Bułki drożdżowe słodkie szt. 2400 Pączki szt. 2400 Sernik kg 300 Makowiec kg 50 Jabłecznik kg 300.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I DO SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załącza dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich 4. może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 roku poz. 605); a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty te mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 roku poz. 605). W/w dokumenty Wykonawca może złożyć formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4 ppkt a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt 6 i w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 roku, a stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczenie przez polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 6 i w pkt 7 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Zaakceptowany projekt umowy dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10 - WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ. 9. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 4 a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń jego oferta zostanie rozpatrzona ponownie po ich uzupełnieniu w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia( telefonicznie, faxem, pocztą e-mail ).Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z uwzględnieniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych gdy nie dopełni w/w obowiązków. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs23.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 23
ul. Dawida 9/11
50-527 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 23 ul. Dawida 9/11 50-527 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.01.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg/szt.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 03212100 - 1 Ziemniaki kg 10 500 03221112 - 4 Marchewka kg 960 03221120 - 3 Pietruszka kg 200 Seler - korzeń kg 200 03221113 - 1 Cebula kg 520 Czosnek kg 20 03221240 - 0 Por kg 210 Szczypiorek szt. 200 Pietruszka natka szt. 500 Koperek szt. 800 Botwina szt. 350 03221410 - 3 Kapusta biała szt. 250 Kapusta pekińska kg 750 Kapusta włoska szt. 150 Kapusta czerwona szt. 150 03221420 - 6 Kalafior szt. 280 03221270 - 9 Ogórki zielone kg 600 03221240 - 5 Pomidory kg 500 03221320 - 5 Sałata zielona liściasta szt. 800 03221230 - 7 Papryka świeża kg 60 03111114 - 8 Rzodkiew biała kg 40 Rzodkiewka szt. 450 03222321 - 9 Jabłka kg 3000 03221260 - 6 Pieczarki kg 250 15331461 - 6 Kapusta kiszona kg 1100 15331400 - 1 Ogórki kwaszone kg 250 03221111 - 7 buraki kg 510.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa cytrusów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 01131210 - 9 Cytryny kg 230 01131111 - 5 Banany kg 715 01131240 - 8 Mandarynki kg 245 Pomarańcze kg 260 01131240 - 8 Kiwi szt 2400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15229000-9 Filety rybne (równorzędne filetowi z mintaja) kg 500 15234000-7 Makrela wędzona kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15112130 - 6 Kurczak świeży Skrzydełka kurczaka Kg kg 200 800 15112210 - 1 Ćwiartki z kurczaka ( udka ) kg 700 15112210 - 1 Piersi z kurcząt kg 800 15112220 - 4 Piersi z indyka i ich kawałki kg 200 Mięso mielone z indyka kg 100 Szynka drobiowa kg 120 Szynka drobiowa kg 120 Rolada drobiowa kg 100 Parówki drobiowe kg 240 Polędwica drobiowa kg 120 Kiełbasa drobiowa podsusz. kg 120 Pasztet drobiowy zapiekany foremka ) kg 120 Indyk faszerowany Piersi z indyka pieczone Kg kg 80 120 15113000 - 3 Schab bez kości kg 400 Ogonówka wieprzowa kg 800 15111100 - 0 Wołowina pieczeń extra kg 100 15131210 - 0 Szynka wędzona kg 240 15131410 - 2 Szynka łopatka (równorzędna szynce konserwowej) kg 180 Szynka golonkowa kg 60 151314000 - 9 Baleron odtłuszczony (równorzędny szynce) kg 100 Boczek wędzony kg 200 Słonina wędzona z przyprawami kg 60 Kiełbasa podsuszana (równorzędna kiełbasie żywieckiej) kg 150 Mielonka (równorzędna szynce konserwowej) kg 210 Kiełbasy suche (równorzędne kiełbasie krakowskiej) kg 150 Kiełbasa krakowska (równorzędna kiełbasie szynkowej) kg 300 Kiełbasa szynkowa (równorzędna kiełbasie krakowskiej) kg 180 Kiełbasa śląska (równorzędna kiełbasie drobiowej lub czosnkowej) kg 100 Parówki wieprzowe - grube kg 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15331500 - 2 Ogórki korniszony (900 g.) szt. 520 15331136 - 9 Papryka konserwowa (959 g.) szt. 125 15331142 - 4 Kapusta czerwona (1400 g.) szt. 150 15331400 - 1 chrzan szt. 140 Pieczarki konserwowe szt. 120 Krzem chrzanowy szt. 80 15332290 - 3 Dżemy owocowe wielosmakowe 290g. szt. 1600 15331462 - 3 Groszek konserwowy szt. 500 15331470 - 2 Kukurydza konserwowa 340g. szt. 210 15331427 - 6 Koncentrat pomidorowy 200 g szt. 900 Kasza jęczmienna kg 310 Kasza manna błysk. 500g kg 120 15613311 - 1 Płatki kukurydziane szt. 1000 15613380 - 5 Płatki owsiane 500 g kg 160 15611000 - 4 Ryż kg 400 15612100 - 2 Mąka pszenna luksusowa kg 600 15612000 - 1 Mąka ziemniaczana kg 115 15863000 - 5 Herbata granulowana 100 g. szt. 320 15861200 - 3 Kawa inka szt. 35 15841000 - 5 Kakao 100g szt. 160 15831000 - 2 Cukier kryształ 1 kg. kg 1500 15842310 - 8 Kisiel wieloowocowy 75g. szt. 1500 15851000 - 8 Budyń wieloowocowy 75g. szt. 500 15891400 - 4 Zupa barszcz biały WINIARY szt. 520 Zupa żurek Winiary szt. 300 15871000 - 4 Przyprawa do zup magii - 1l. szt. 200 VEGETA 750 g. szt. 1200 Czosnek granulowany szt. 35 Majeranek szt. 110 15872400 - 5 Sól jodowana 1 kg. kg 300 15872100 - 2 Pieprz naturalny szt. 600 15871273 - 8 Majonez 700 g szt. 240 15871500 - 1 Musztarda szt. 650 15871230 - 5 Ketchup szt. 300 15891100 - 1 Kostki rosołowe KNORR 12 szt. szt. 50 15411100 - 3 Olej 1 l szt. 800 15612000 - 1 15971000 - 4 Miód 20g w porcjach szt. 600 Ocet ( winny ) 1 l szt. 80 Przyprawa do ryb szt. 150 Przyprawa do drobiu KAMIS Ziele angielskie Liść laurowy szt. szt. szt 100 120 120 15851100 - 9 Makaron (nitki, wstążki, łazanki, zacierka)0,5kg szt. 1400 15851100 - 9 Makaron Spaghetti 500g. Dł-70 cm/400 szt. 1250 15871260 - 4 Fix KNORR do spaghetti szt. 1100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa jaj.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY (kg.) MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 01242000 - 5 Jajka L, XL szt. 15 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa produktów mącznych, warzyw i owoców przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15896000 - 5 Warzywa na patelnię 2,5 kg szt 200 Mieszanka wieloowocowa 2,5 kg szt 200 Kalafior 2,5 kg szt 80 Zupa wiosenna 2,5 kg szt 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15530000 - 2 Masło w kostkach 200g. szt. 4800 15431100 - 9 Margaryna w kostkach 250g. szt. 400 15542100 - 0 Ser biały półtłusty szt. 1000 15542110 - 1 Serki homogenizowane owocowe szt. 4800 15542200 - 1 Ser topiony - plastry szt. 480 Ser topiony - krążki szt. 240 15544000 - 3 Ser żółty szt. 500 15512000 - 0 Śmietana 12% (kubek) 0,3 szt. 1280 15511000 - 3 Mleko 2% (folia) szt. 6000 15551300 - 8 Jogurty owocowe (równoważne jogurtom ZOOT) szt. 13000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pieczywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15811100 - 7 Chleb pszenno - żytni 500g. szt. 8000 Chleb wieloziarnisty szt. 680 15811400 - 0 Bułki pszenne szt. 1200 Bułki ciemne (grahamki) szt. 1200 Rogal deserowy szt. 1200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pieczywa cukierniczego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NR KLASYFIKACJI (CPV) NAZWA TOWARU JEDN. MIARY MAX. ILOŚĆ (kg., l., szt.) 15812200-5 Bułki drożdżowe słodkie szt. 2400 Pączki szt. 2400 Sernik kg 300 Makowiec kg 50 Jabłecznik kg 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.