Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-10-26
P³ock: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY
Numer og³oszenia: 353720 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych ¶rodków higieny wed³ug poni¿szego zakresu:Pakiet Nr 1 - Pieluchy, Pakiet Nr 2 - Podk³ady ch³onne, Pakiet Nr 3 - Wk³adki anatomiczne, Pakiet Nr 4 - Chusteczki nawil¿one dla niemowl±t. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien byæ pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien byæ bezpieczny w u¿yciu dla personelu medycznego i pacjentów. Termin wa¿no¶ci dla oferowanych produktów: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych b±d¼ okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcê. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezw³ocznie powiadomi Zamawiaj±cego..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.12.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0, 33.75.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia, o ³±cznej warto¶ci brutto min.: 28 000,00 z³ dla Pakietu Nr 1 17 000,00 z³ dla Pakietu Nr 2 20 000,00 z³ dla Pakietu Nr 3 2 500,00 z³ dla Pakietu Nr 4 ka¿de trwaj±ce w ramach jednego kontraktu min. 12 miesiêcy, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. I. 2 SIWZ. W przypadku zaoferowania wiêkszej ilo¶ci pakietów ni¿ 1, nale¿y odpowiednio zsumowaæ warto¶æ przypadaj±c± dla danego pakietu. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 50 000,00 z³. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Katalogi / foldery / opisy w jêzyku polskim dotycz±cych oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotycz±; 2. Dokumenty dopuszczaj±ce zaoferowany produkt do obrotu zgodnie z Ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.), deklaracja zgodno¶ci wyrobu medycznego lub ¶wiadectwo dopuszczenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodno¶ci CE - w zale¿no¶ci od klasy wyrobu medycznego. W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom w/w ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania, (dotyczy wszystkich pakietów). Dokumenty te mog± byæ zast±pione stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 3. ¦wiadectwo Pañstwowego Zak³adu Higieny lub równorzêdny certyfikat, (dotyczy Pakietu Nr 1 poz. Nr 1 oraz Pakietu Nr 4). Dokument ten mo¿e byæ zast±piony stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokument i zostanie udostêpniony na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 4. Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub jednostki równowa¿nej , (dotyczy Pakietu Nr 1 poz. Nr 1 oraz Pakietu Nr 4). Dokument ten mo¿e byæ zast±piony stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokument i zostanie udostêpniony na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wype³niony Formularz cenowy dotycz±cy oferowanych pakietów - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/4 do SIWZ; 2. pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Pieluchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Podk³ady ch³onne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Wk³adki anatomiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Chusteczki nawil¿one dla niemowl±t.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.75.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Druk materia³ów informacyjno - promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dzieciêcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w P³ocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIA£AÑ RATOWNICZO-GA¦NICZYCH
- Konserwacja i bie¿±ce utrzymanie urz±dzeñ elektrycznych obiektów mostowych przez rzekê Wis³ê na terenie miasta P³ocka w 2025 roku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa sprzêtu anestezjologicznego (I)
- Dostawa ob³o¿eñ do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o.o.
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.