eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-10-26

P³ock: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY
Numer og³oszenia: 353720 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych ¶rodków higieny wed³ug poni¿szego zakresu:Pakiet Nr 1 - Pieluchy, Pakiet Nr 2 - Podk³ady ch³onne, Pakiet Nr 3 - Wk³adki anatomiczne, Pakiet Nr 4 - Chusteczki nawil¿one dla niemowl±t. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien byæ pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien byæ bezpieczny w u¿yciu dla personelu medycznego i pacjentów. Termin wa¿no¶ci dla oferowanych produktów: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych b±d¼ okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcê. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezw³ocznie powiadomi Zamawiaj±cego..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.12.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0, 33.75.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia, o ³±cznej warto¶ci brutto min.: 28 000,00 z³ dla Pakietu Nr 1 17 000,00 z³ dla Pakietu Nr 2 20 000,00 z³ dla Pakietu Nr 3 2 500,00 z³ dla Pakietu Nr 4 ka¿de trwaj±ce w ramach jednego kontraktu min. 12 miesiêcy, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. I. 2 SIWZ. W przypadku zaoferowania wiêkszej ilo¶ci pakietów ni¿ 1, nale¿y odpowiednio zsumowaæ warto¶æ przypadaj±c± dla danego pakietu. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 50 000,00 z³. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. Katalogi / foldery / opisy w jêzyku polskim dotycz±cych oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotycz±; 2. Dokumenty dopuszczaj±ce zaoferowany produkt do obrotu zgodnie z Ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.), deklaracja zgodno¶ci wyrobu medycznego lub ¶wiadectwo dopuszczenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodno¶ci CE - w zale¿no¶ci od klasy wyrobu medycznego. W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom w/w ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania, (dotyczy wszystkich pakietów). Dokumenty te mog± byæ zast±pione stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 3. ¦wiadectwo Pañstwowego Zak³adu Higieny lub równorzêdny certyfikat, (dotyczy Pakietu Nr 1 poz. Nr 1 oraz Pakietu Nr 4). Dokument ten mo¿e byæ zast±piony stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokument i zostanie udostêpniony na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 4. Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub jednostki równowa¿nej , (dotyczy Pakietu Nr 1 poz. Nr 1 oraz Pakietu Nr 4). Dokument ten mo¿e byæ zast±piony stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokument i zostanie udostêpniony na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wype³niony Formularz cenowy dotycz±cy oferowanych pakietów - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/4 do SIWZ; 2. pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Podk³ady ch³onne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Wk³adki anatomiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Chusteczki nawil¿one dla niemowl±t.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.75.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.