Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Sosnowiec: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 353726 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego , ul. Warszawska 6, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 263396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. 3. Częściami zamówienia są: Część I zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania. Część II zamówienia - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poszczególnych części) stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie używany). 6. Sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 7. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2) dysponują doświadczeniem rozumianym jako zrealizowane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę muszą spełniać warunek niewykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. W razie wspólnego ubiegania się o zamówienie wymagania dotyczące wykonawców odnoszą się do każdego z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oceniane będą w odniesieniu do łącznego potencjału wspólnie występujących wykonawców. 6. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z formularzem oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości przekraczającej: - 400.000 zł brutto każda (dot. Części I zamówienia), - 80.000 zł brutto każda ( dot. Części II zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Polisa, a w wypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2-3 niniejszego Rozdziału składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm./ 8. Oświadczenie zawierające wskazanie przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Oprócz ww. dokumentów i oświadczeń oferta winna zawierać: 1) Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru - załącznik nr 4a lub 4b do SIWZ, 2) Formularz cenowy wypełniony wg wzoru - załącznik nr 5a lub 5b do SIWZ, 3) Opis sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania oferowanych przez wykonawcę - załącznik nr 6a do SIWZ, 4) Opis serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania oferowanych przez wykonawcę - załącznik nr 6b do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
ul. Warszawska 6, 41-200 Sosnowiec
pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 13:45, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu ul. Warszawska 6, 41-200 Sosnowiec pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu części I stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.21.61.30-6, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wielkości części II stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego "Sosnowiec Fun Festival 2025": w dniach 06.06.2025-08.06.2025
- Wykonanie usług w zakresie kremacji zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Miejskiego Zakładu Pogrzebowego ,,ZNICZ'' znajdującego się w strukturze organizacyjnej MZUK w Sosnowcu
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych wytwarzanych w związku z działalnością Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
- Świadczenie usług księgowo-finansowych, administracji płacowej oraz bieżących konsultacji podatkowych
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Modliborzyce - cz. I
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach doposażenia laboratorium LSTPD
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.