Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Mińsk Mazowiecki: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oddymiających systemu odciągowego spalin samochodowych dla stanowisk garażowych KP PSP w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 353808 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim , ul. Warszawska 120, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7585061, 7584473, faks 025 7584473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazminsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oddymiających systemu odciągowego spalin samochodowych dla stanowisk garażowych KP PSP w Mińsku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oddymiających systemu odciągowego spalin samochodowych dla 7-miu stanowisk garażowych oraz 1-ego stanowiska warsztatowego usytuowanych w budynku administracyjno-garażowym Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu w celu szczegółowego zapoznania się z uwarunkowaniami techniczno-budowlanymi, związanymi z prawidłową realizacją zamówienia. Instalację należy wykonać ze szczególną starannością. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania prac montażowych oraz za ich zgodność z niniejszym opisem, właściwymi przepisami i normami. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami. Zakres świadczeń wykonawcy obejmuje wykonanie instalacji wraz z montażem wszystkich urządzeń, uruchomieniem i regulacją oraz przeprowadzeniem niezbędnych prób i pomiarów. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, świadectwa zgodności z PN, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne ewentualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód powstałych w obiekcie zamawiającego, wynikających z prawidłowego lub nieprawidłowego montażu instalacji i urządzeń, w tym do naprawy poszycia dachowego (papa termozgrzewalna) i stropu po wykonaniu otworu/ów w celu wyprowadzenia spalin na zewnątrz budynku. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania (w przypadku gdy sytuacja będzie tego wymagała) pozwolenia producenta samochodów zamawiającego objętych gwarancją mechaniczną na ewentualne przeróbki układu wydechowego i instalacji elektrycznej związanej z montażem instalacji i urządzeń odciągowych. Przeróbek układu wydechowego, zgodnie z zaleceniami producenta, dokona zamawiający na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do natynkowego (rurki, korytka) doprowadzenia na własny koszt, z punktu odbioru wskazanego przez zamawiającego, energii elektrycznej do zasilania instalacji i urządzeń. Czynność ta zostanie wykonana przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami w tym zakresie. Instalację i urządzenia odciągowe należy zamontować na 1, 2, 3 i 4 boksie garażowym dla 7 stanowisk. Dla boksów nr 1, 2 i 4 należy zapewnić trzy niezależne szynowe systemy odciągu spalin wykonane w oparciu o samouszczelniające szyny (kanały) odciągowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej lub blachy aluminiowej. Szyny o długości dostosowanej do całkowitej długości garażu wynoszącej 18 metrów. Dla jednostanowiskowego boksu nr 3 dopuszcza się wykonanie niezależnego, szynowego systemu odciągu spalin wykonanego w oparciu o szynę odciągową z przewodem elastycznym, wykonaną z materiałów jak w pkt. 2. Szyna o długości nie mniejszej niż 5,5 metra. Wózki odciągu spalin należy wyposażyć w ssawki elektromagnetyczne. Instalację należy wyposażyć w system o wydajności odciąganego powietrza na jednym stanowisku nie mniejszej niż 1000 m3/h. System musi umożliwiać wyprowadzenie spalin na zewnątrz budynku (przez stropodach) do miejsca umieszczenia wentylatorów (na dachu budynku). System należy wyposażyć w dwa wentylatory przemysłowe o budowie promieniowej, po jednym dla każdego kanału odprowadzającego spaliny. Załączenie odpowiedniego wentylatora dla kanału 1 lub 2 musi następować za pomocą sygnału radiowego, automatycznie po uruchomieniu stacyjki w samochodzie z danej grupy stanowisk (dla kanału 1 lub 2). Stanowisko na 5-ym boksie garażowym należy wyposażyć w bębnowy wyciąg spalin z elektrycznym systemem zwijania przewodu elastycznego, mocowany do stropu garażu. Wyłącznik elektrycznego systemu zwijania należy umieścić na ścianie 5-ego boksu garażowego w pobliżu wyciągu. Wyciąg musi być wyposażony w niezależną od pozostałych elementów systemu instalację odprowadzającą spaliny na zewnątrz oraz w niezależny wentylator wyciągowy, umieszczony na zewnątrz budynku w obudowie dźwiękoszczelnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia oraz dokumentu (na przykład odpisu z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) z którego będzie wynikało, że wykonawca spełnia powyższy warunek tzn. ma umocowanie prawne do prowadzenia działalności i wykonywania czynności określonych przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia oraz: a) przedstawienie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z montażem garażowych urządzeń oddymiających wielostanowiskowych, o wartości brutto każdej dostawy nie niższej niż 100 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotów, dat wykonania i odbiorców; b) załączenie dokumentów (na przykład protokołów odbioru, referencji lub oświadczeń odbiorcy) potwierdzającego, że ww. czynności zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę stosownego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę stosownego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę stosownego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opisy, certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inne dokumenty na poszczególne urządzenia, podzespoły i elementy składające się na dostawę, wystawione przez urzędy właściwe do wydawania tego typu dokumentów lub deklaracja zgodności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiona przez dostawcę lub producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dopuszcza się inny dokument z którego będzie wynikało, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Długość terminu gwarancji - min. 36 miesięcy - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących sytuacjach: a) w przypadku zadziałania niemożliwej do przewidzenia siły wyższej, niezależnej od zamawiającego i wykonawcy, w szczególności w przypadku braku możliwości przekazania obiektu przez zamawiającego do montażu systemu przez wykonawcę - o czas nie dłuższy niż wynikający z działania siły wyższej lub o czas proporcjonalny do jej skutków; b) w przypadku niemożliwej do przewidzenia zwłoki wykonawcy w dostarczeniu zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do odbioru przedmiotu zamówienia - o czas zwłoki w dostarczeniu tej dokumentacji lub o czas proporcjonalny do powodu powstania tej zwłoki; c) w przypadku niemożliwej do przewidzenia zwłoki zamawiającego lub wykonawcy w realizacji innych obowiązków umownych - o czas zwłoki w realizacji tych obowiązków lub o czas proporcjonalny do powodu powstania tej zwłoki; 2) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu płatności za realizację zamówienia w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego, w szczególności w przypadku niedotrzymania terminów przekazania przez instytucje zewnętrzne środków, z których finansowane jest niniejsze zamówienie - o czas do momentu ustąpienia tych okoliczności, jednak nie dłuższy niż o 30 dni w stosunku do wynikającego z wzoru umowy; 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wyposażenia, technologii montażu lub parametrów techniczno-użytkowych systemu, w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności, których zamawiający lub wykonawca nie mogli przewidzieć mimo zachowania szczególnej staranności podczas przygotowywania odpowiednio SIWZ lub oferty - o rodzaj wyposażenia, sposób montażu lub wartości parametrów jak najmniej rozbieżne w porównaniu z tymi, które zaproponowano odpowiednio w SIWZ lub ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazminsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Mińsku Mazowieckim
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Mińsku Mazowieckim 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 120, pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej będących w dyspozycji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP z siedzibą w Warszawie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Stojadłach (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (II)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w miejscowości Kasinka Mała
- Dostawa nowych autobusów niskopodłogowych 12 i 18 metrowych do obsługi komunikacji miejskiej w Gdańsku.
- Modernizacja elektrofiltrów kotłów OP-230/K-1 i WP-120/KW-3, w celu ograniczenia emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.