eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w Nadleśnictwie Krościenko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Krościenko nad Dunajcem: Usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w Nadleśnictwie Krościenko.
Numer ogłoszenia: 353825 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko , ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2623120, faks 018 2623003 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w Nadleśnictwie Krościenko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość powyżej 206 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w łącznej wysokości: 26 700 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysiące siedemset złotych). Dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: Część nr 01: Czarna Woda - 3200 zł Część nr 02: Stare - 2200 zł Część nr 03: Szczawnica - 3900 zł Część nr 04: Jaworki - 1400 zł Część nr 05: Małe Pieniny - 1600 zł Część nr 06: Kłodne - 2600 zł Część nr 07: Ochotnica - 2600 zł Część nr 08: Grywałd - 2200 zł Część nr 09: Niedzica - 1700 zł Część nr 10: Łapsze - 2500 zł Część nr 11: Szkółkarskie - 2800 zł 2. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przed upływem terminu składania ofert: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Krościenko, prowadzony przez BOŚ Oddział w Krakowie Nr 12-1540-1115-2001600076210001. a) Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. b) Wykonawca przekazuje dowód wpłaty wadium w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z ofertą. 2) Wadium wnoszone w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca przekazuje dokument w postaci oryginału wraz z ofertą. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone przez zamawiającego. 1. WARUNEK 1 - w zakresie doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykaże za okres ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonane usługi w zakresie gospodarki leśnej o wartości minimum 100 000 PLN - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każde następne 10 000 PLN Zamawiający przyzna po 10 pkt. 2. WARUNEK 2 - w zakresie posiadanego potencjału technicznego : Wykonawca wykaże niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje lub posiada. Wymagane jest posiadanie niżej wymienionych narzędzi i urządzeń: 1) Dla części od 01 do 10 : a) ciągnik zrywkowy bądź ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna min. 1 szt. b) koń pociągowy do zrywki drewna min 2. c) pilarki spalinowe min. 4 szt. d) oraz ręczny sprzęt pomocniczy / nie podlegający punktacji / Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt. Za każde następne narzędzie lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10 pkt. 2) Dla części 11: a) ciągnik z osprzętem w postaci przyczepy, glebogryzarki i opryskiwacza - 1 kpl. b) opryskiwacz plecakowy - min.2 szt. c) pilarka spalinowa na wysięgniku z głowicami roboczymi do wykaszania - 1 kpl. d) oraz inny sprzęt ręczny / nie podlegający punktacji / Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt. Za każde następne narzędzie lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10 pkt. 3. WARUNEK 3 - w zakresie potencjału kadrowego: Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest wskazanie wraz z personelem kierowniczym minimum 4 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. 4. WARUNEK 4 - w zakresie posiadania wymaganych uprawnień: Wykonawca wykaże osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, wymagane jest wykazanie minimum 2 osób posiadających takie uprawnienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków oddzielnie dla każdego wykonawcy i oddzielnie dla każdego warunku poprzez sumowanie przyznanych punktów. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) będą oceniani jako jeden podmiot realizujący zamówienie. Wykonawcy, których suma otrzymanych punktów będzie największa zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do złożenia oferty na tę część zamówienia, którą wskażą w złożonym wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do wniosku następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający dopuszcza ubieganie się maksymalnie o trzy części zamówienia przez jednego wykonawcę lub wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z Wnioskami o dopuszczenie do udziału w przetargu, Wykonawcy składają Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 uPzp wraz z dokumentami, o których mowa w ogłoszeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie i wymagane dokumenty oddzielnie dla każdego wykonawcy wraz z jednym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty te należy złożyć w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez uprawnionego bądź uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę nieczytelnych kserokopii wymaganych dokumentów będzie skutkowało jego wykluczeniem z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych po przeprowadzeniu postępowania określonego w art. 26 ust. 3 uPzp. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez Wykonawcę. 2) Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien zawierać: 1) Oznaczenie miejsca i daty wystawienia wniosku. 2) Imię i Nazwisko lub nazwę oraz adres Wykonawcy (w przypadku wniosku składanego przez Wykonawców występujących wspólnie - dane wszystkich Wykonawców, oraz nazwę lub nazwisko podmiotu uprawnionego do ich reprezentowania). 3) Nazwę i adres Zamawiającego. 4) Numer postępowania. 5) Nazwę postępowania. 6) Numery i nazwy części, na które Wykonawcy zamierzają złożyć oferty na kompleksowe wykonanie zamówienia w przypadku zaproszenia przez Zamawiającego do składania ofert. 7) Imię, Nazwisko i adres pełnomocnika wraz z udokumentowanym zakresem jego pełnomocnictwa , lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu regulującego zasady współdziałania oraz wzajemnych zobowiązań Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonywanie lub nie należyte wykonanie umowy, zaś jakikolwiek zapis w Umowie - konsorcjum o wyłączeniu lub ograniczeniu odpowiedzialności któregokolwiek z nich wobec Zamawiającego jest wobec Zamawiającego prawomocnie bezskuteczny. 8) Wyszczególnienie oraz załączone dokumenty i oświadczenia. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory następujących dokumentów: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do Wniosku). 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (zał. nr 2 do Wniosku). 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 3 do Wniosku). 5) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (zał. nr 4 do Wniosku). 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego złoży wniosek wraz z oświadczeniem oraz wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, Zamawiającego oraz oznakowaną napisem Usługi w leśnictwie w 2009 roku - Dokumenty i złożoną w siedzibie Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszego Ogłoszenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający wraz z zaproszeniem do składania ofert przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Krościenko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZARNA WODA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Czarna Woda: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 4494,10 m3 - Zrywka drewna konna - 4494,10 m3, mechaniczna - 4494,10 m3 - Zalesienia, odnowienia, poprawki - 3,54 ha - Rozładunek sadzonek - 19,90 tyś. szt. - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Melioracje agrotechniczne - 2,2 ha - Pielęgnowanie gleby zabieg I - 41,18 ha, zabieg II- 41,08 ha - Czyszczenia wczesne - 6,21 ha - Czyszczenia późne - 25,47 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 64,4 ha - Grodzenie upraw siatką - 1,0 ha - Konserwacja grodzeń - 10,12 ha - Wywieszanie, zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych- 40 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 150 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 120 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 robg. - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 550 rbh..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEŚNICTWO STARE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Stare: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3862 m3 - Zrywka drewna: konna - 3862 m3, mechaniczna -1862 m3 - Odnowienia, zalesienia i poprawki - 1,75 ha - Rozładunek sadzonek - 10,5 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 1.50 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 25,95 ha, zabieg II - 25,95 ha, - Czyszczenia wczesne - 9,85 ha - Czyszczenia późne - 14,89 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 80.19 ha - Konserwacja grodzeń - 1.00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 40 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 150 szt - Wykonanie zasiadek dla ptaków drapieżnych - 2 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 150 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż - 2 rb. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych.- 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 650 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEŚNICTWO SZCZAWNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Szczawnica: - Pozyskanie i manipulacja drewna 5589,20 m3 - Zrywka drewna docelowa 5589,20 m3 - Odnowienia, poprawki, zalesienia - 3,0 ha - Rozładunek sadzonek - 17,50 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 3,0 ha - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 25,68 ha, zabieg II - 23,18 ha - Czyszczenia wczesne - 18,59 ha - Czyszczenia późne - 24,59 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 77,64 ha - Konserwacja grodzeń - 1.00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 52 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 6 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 50 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt., - Czyszczenie budek lęgowych - 215 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych. - 1.00 ha - wywóz i sprzątanie śmieci - 80rbg - Inne prace godzinowe - 850 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEŚNICTWO JAWORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Szczawnica: - Pozyskanie i manipulacja drewna 5589,20 m3 - Zrywka drewna docelowa 5589,20 m3 - Odnowienia, poprawki, zalesienia - 3,0 ha - Rozładunek sadzonek - 17,50 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 3,0 ha - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 25,68 ha, zabieg II - 23,18 ha - Czyszczenia wczesne - 18,59 ha - Czyszczenia późne - 24,59 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 77,64 ha - Konserwacja grodzeń - 1.00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 52 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 6 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 50 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt., - Czyszczenie budek lęgowych - 215 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych. - 1.00 ha - wywóz i sprzątanie śmieci - 80rbg - Inne prace godzinowe - 850 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEŚNICTWO MAŁE PIENINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Małe Pieniny: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 2542,80 m3 - Zrywka drewna: konna -2542,80 m3, mechaniczna - 242,80 m3 - Zalesienia, odnowienia, poprawki - 5,32 ha - Rozładunek sadzonek - 36,10 tyś. szt. - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Melioracje agrotechniczne - 5,2ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 49,07 ha, zabieg II- 46,67 ha, - Czyszczenia późne - 21,9 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 62,6 ha - Konserwacja grodzeń - 11.72 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 53 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 295 szt. - Grodzenie mrowisk - 2 szt. - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 250 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEŚNICTWO KŁODNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Kłodne: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3275 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3275 m3 - Odnowienia, poprawki - 0,36 ha - Rozładunek sadzonek - 2,12 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 0.36 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 1,46 ha, zabieg II - 1,10 ha, - Czyszczenia późne - 17,21 ha, -Czyszczenia wczesne - 0,5 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 8,89 ha, - Wywieszanie budek lęgowych - 5 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 98 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni. - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg. - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 150 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEŚNICTWO OCHOTNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Ochotnica: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3547,70 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3547,70 m3 - Odnowienia, poprawki - 2,34 ha - Rozładunek sadzonek - 14,00 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 2,24 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 35,91 ha, zabieg II- 23,98 ha - Czyszczenia wczesne - 2.00 ha - Czyszczenia późne - 16,16 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 38,54 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 182 szt. - Grodzenie mrowisk - 3 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 3.00 ha - Inne prace godzinowe - 300 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LEŚNICTWO GRYWAŁD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Grywałd: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 4283,10 m3 - Zrywka drewna docelowa -4283,10 m3 - Odnowienia, poprawki - 0,3 ha - Rozładunek sadzonek - 1,77 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 0,28 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 3,68 ha, zabieg II- 1,78 ha, - Czyszczenia wczesne - 11,13 ha - Czyszczenia późne - 27,31 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 6,08 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 30 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 5 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 150 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 480 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha - Inne prace godzinowe - 320 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: LEŚNICTWO NIEDZICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Niedzica: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 2193 m3 - Zrywka drewna docelowa - 2193 m3 - Odnowienia, poprawki - 4,05 ha - Rozładunek sadzonek - 24,30 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 4,03 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 70,63 ha, zabieg II - 70,63 ha, - Czyszczenia wczesne - 15,85 ha - Czyszczenia późne - 29,63 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 92,69 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 32 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 120 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 750 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 0.50 ha - Inne prace godzinowe - 500 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: LEŚNICTWO ŁAPSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Łapsze: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 4350,30 m3 - Zrywka drewna docelowa -4350,30 m3 - Odnowienia, poprawki - 1,37 ha3 - Rozładunek sadzonek - 8,26 tyś. szt. - Melioracje - 1,20 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 40,50 ha, zabieg II - 40,50 ha, wycinanie odrośli - 8,4 ha - Czyszczenia wczesne - 11,71 ha - Czyszczenia późne - 33,98 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 93,57 ha - Konserwacja grodzeń - 2,00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 63 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 6 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 5 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 132 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 696 mb, - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni, - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg, - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha, - Inne prace godzinowe - 170 rbg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: LEŚNICTWO SZKÓŁKARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2009 roku w leśnictwie Szkółkarskim: - Siewy - 21,00 ar - Szkółkowanie - 22,24 ar - Wyjęcie z sortowaniem liczeniem i pakietowaniem - 597,35 tyś. szt. - Nawożenie - 206,95 ar - Nawadnianie - 109,31 ar - Pielęgnacja - 115,21 ar - Zabiegi ochronne - 117,03 ar - Przygotowanie substratu - 532 m3 - Przygotowanie kompostu - 100 m3 - Utrzymanie ugorów - 25,73 ar - Remonty i konserwacja - 3716,9 rbg - Wykonanie doniczek - 42 tszt - Obsługa chłodni - 500 rbg - Transport - 1331,82 rbg - Utrzymanie otoczenia - 1352,5 rbg - Zbiór nasion z drzew stojących - 25,05 kg - Łuszczenie i konserwacja - 1209,22 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.