To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Goleniów: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na obszarach wiejskich Gminy Goleniów
Numer ogłoszenia: 353838 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271814 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., uI. Brygady Legionów 18A, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 881 23 28, faks 0-91 881 23 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na obszarach wiejskich Gminy Goleniów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierzy Inspektorowi zarządzanie, koordynację, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, w celu wykonania Projektu zgodnie z Dokumentacją Projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót Budowlanych (WRB) terminie oraz celu skutecznego wyegzekwowania od WRB wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót, kosztów realizacji robót i prowadzenia dokumentacji budowy oraz wypełniania obowiązków nałożonych na Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Goleniowie w umowie o dofinansowanie Projektu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego oraz aktach prawnych, wytycznych i innych dokumentach związanych z Funduszami UE, w tym prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejska. Zadania inwestycyjne obejmują budowę i modernizację infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na obszarach wiejskich Gminy Goleniów. W ramach Projektu wyszczególniono 5 (pięć) zadań: Zadanie a): Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marszewo. Zadanie obejmuje budowę urządzeń kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marszewo. Zakres zadania obejmuje: - budowę sieci grawitacyjnych o łącznej długości około 3350 mb, - budowę rurociągów tłocznych o łącznej długości około1400 mb, - budowę przepompowni ścieków - 3 kpl, - wymianę istniejących sieci wodociągowych o łącznej długości około 1 800 mb, - budowę nowych sieci wodociągowych o łącznej długości około 200 mb, Zadanie b): Modernizacja stacji uzdatniania wody w Mostach. Przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności ciągłej Qhmax =40 m3/h wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres zadania obejmuje: - remont ogólno budowlany budynku stacji wolnostojącego, parterowego, bez podpiwniczenia ze stropodachem wielospadowym: powierzchnia zabudowy- 133,7 m2, powierzchnia użytkowa- 105,57 m2, kubatura- 332,5 m3, - budowę nowego układu technologicznego uzdatniania wody obejmującego m.in.: wykonanie rurociągów przelewowych, spustowych od zbiornika retencyjnego wody oraz kanalizacji z odwodnień do proj. przepompowni i dalej rurociągiem tłocznym do przewodu kanalizacji wód popłucznych, montaż orurowania technologicznego ze stali k.o. 0H18N9 od DN 20 do DN 125 mm łączonych za pomocą spawania TIG-iem, połączeń kołnierzowych spawanych automatem spawalniczym, montaż mieszacza wodno-powietrznego o średnicy f 1000 mm, montaż agregatu sprężarkowego, tłokowego, bezolejowego, montaż pionowych ciśnieniowych zbiorników filtracyjnych o średnicy f 1400 mm, montaż zespołu podnoszenia ciśnienia, montaż pomp płuczących, montaż zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności użytkowej 20,0 m3, wykonanego ze stali kwasoodpornej, montaż proporcjonalnej pompy dozującej Q=2,2 l/h ze zbiornikiem o pojemności V=100 dm3 do dozowania roztworu podchlorynu sodu, montaż przepływowego systemu pomiaru chloru, montaż przepływomierzy elektromagnetycznych, armatury odcinającej (przepustnice międzykołnierzowe, zawory), armatury kontrolno-pomiarowej (manometry, czujniki ciśnienia,) armatury zabezpieczającej (zawory zwrotne, zawory bezpieczeństwa, łączniki ciśnieniowe), armatura automatyzująca i regulacyjna, montaż stacjonarnego osuszacza powietrza, - remontem istniejącej studni głębinowej w zakresie wymiany obudowy studni i pompy głębinowej, - remontem istniejących rurociągów zewnętrznych : wymiana wodociągu zasilającego SUW od istniejącej studni głębinowej, remont kanalizacji technologicznej wód popłucznych od budynku SUW do istniejącego osadnika wód popłucznych, - wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, Zadanie c): Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Komarowo w miejscowościach Rurzyca, Kępy Lubczyńskie, Borzysławiec. Przebudowa kanalizacji sanitarnej polegająca na przedłużeniu istniejących rurociągów tłocznych odpowiednio do lub w pobliże przepompowni ścieków PG3, PG2, PG1. Zakres zadania obejmuje: - rozbudowę rurociągów tłocznych na ich końcowych odcinkach o łącznej długości ok. 0,8 km: od przepompowni PG4 w Kliniskach - do Rurzycy (obr. Dobroszyn), od przepompowni PG3 w Rurzycy- do Kęp Lubczyńskich, od przepompowni PG2 w Kępach Lubczyńskich- do Borzysławca, - budowę studni rozprężnej na istniejącym kanale dopływowym do przepompowni PG-2 - zasuwy odcinające w węzłach połączeniowych, Zadanie d): Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granicy działek w miejscowości Pucice. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie sieci z rur żeliwnych ciśnieniowych średnicy 125mm - 390,2mb; - wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PE dn 90mm - 14,0mb; - montaż zasuw kołnierzowych z obudową i skrzynką uliczną średnicy 80mm - 5kpl; - montaż hydrantów nadziemnych przeciwpożarowych dn 80 - 3 kpl. - montaż armatury żeliwnej kołnierzowej dla podłączenia z siecią istniejącą. Zadanie e): Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w miejscowości Załom. Zakres zadania obejmuje: - demontaż istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych dn 200 mm - dł. 389,5 mb, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych dn 150 mm - dł. 23,5 mb, - montaż studni rewizyjnych betonowych dn 1000 mm - 7 szt., - montaż studni rewizyjnych betonowych dn 1200 mm - 7 szt. - montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych dn 400 mm - 2 szt. Zakres prac i obowiązków Wykonawcy wobec Zamawiającego obejmuje: Wykonawcę : 1.1. Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji powinien zapewnić: -efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramami realizacji, -nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków, -zakończenie robót w wyznaczonym terminie i przy nieprzekroczonym budżecie. 1.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Wykonawca - Nadzór inwestorski osiągnie poprzez: -właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, -administrowanie i zarządzanie kontraktem, -monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, -zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, -zapewnienie zgodności realizacji kontraktu z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi i wytycznymi EFRPROW, -skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, -zapewnienie zgodności realizacji umowy na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, -udział nad odbiorami i rozruchem, -właściwe rozliczenie kontraktu na roboty, -właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy. 1.2.3. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Wykonawcę - Inspektora nadzoru: 1.2.3.1. Przez cały czas trwania umowy: -reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Wykonawcy pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, -zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, -utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (Straż Pożarna, Zarządy Dróg, eksploatatorami sieci i infrastruktury technicznej, PKP, Wojewódzkie i Powiatowe Inspektoraty Sanitarne, Państwowa Inspekcja Pracy itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, -analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji Umowy na roboty, -analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, -współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Umowy na roboty, -sporządzanie wniosków o płatność z wypełnioną częścią sprawozdawczą (kwartalną oraz końcową) i rozliczenie robót zgodnie z wytycznymi EFRPROW i jej instrukcjami, -Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.2.3.2. Na etapie poprzedzającym realizację: -przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, -sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, -przedstawienie metodyki działań Wykonawcy robót (procedury), -sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 1.2.3.3.Na etapie realizacji: -sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy robót w Umowie na roboty ubezpieczeń i gwarancji, -przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, -przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez Umowę na roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inspektorom nadzoru przez Zamawiającego, -przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, -sporządzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego, -sporządzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonych przez Zamawiającego instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy dokumentów, -powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót budowlanych, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych przez Zamawiającego, -sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawców metodologii robót, harmonogramów, Planów Zapewnienia Jakości oraz sprawdzanie planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, -potwierdzanie pobytów autorów projektu w ramach nadzorów autorskich, -nadzór nad postępem Umowy na roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, -koordynacja nadzoru archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, -informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia Umowy na roboty, -zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, -weryfikacja zgodności ochrony ubezpieczeniowej Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z postanowieniami Umowy na roboty oraz egzekwowanie obowiązku przedkładania przez Wykonawcę robót budowlanych dowodów przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zawarcia umów ubezpieczenia na okres krótszy niż okres realizacji robót; -weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawcę robót budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego. -sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z Umową na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, -kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, -zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, -sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach Umowy na roboty, -koordynacja robót w ramach Umowy na roboty, -koordynacja wdrażania Umowy na roboty w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji podczas prowadzenia robót, -dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Umowy na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; -nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, -monitorowanie zagrożeń dla środowiska wynikających z raportów z oceny oddziaływania na środowisko w zakresie sposobu prowadzenia robót, -inspektorzy nadzoru Wykonawcy powinni być obecni na placu budowy (w czasie prowadzonych robót) i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy (w zakresie powierzonych poszczególnym Inspektorom nadzoru czynności), - sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, -administrowanie i zarządzanie Umową na roboty od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych, -egzekwowanie postanowień Umowy na roboty, w tym określanie punktów krytycznych Umowy na roboty, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramów oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, -składanie raportów z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje finansujące Projekt, -opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminu realizacji Umowy na roboty, -informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych dla ich przezwyciężenia, -przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, - ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, -sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót . -sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, -dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, -prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z realizacji Umowy na roboty w odstępach miesięcznych, w ilości niezbędnej, w formie filmów i zdjęć cyfrowych. Filmy i zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD), -nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., -współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, -organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu, a w razie potrzeby ad-hoc), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, -obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) instytucji wspólnotowych i krajowych oraz przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, -udział jako doradca techniczny na spotkaniach i podczas ewentualnych wizyt Instytucji Nadzorujących, -udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), -zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, -w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, -udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu na roboty budowlane, -wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane, -udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową. -dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy na roboty budowlane, -rozliczenie Umowy na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, -nadzór nad próbami i rozruchem oraz weryfikacja instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, -sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, -udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych wykonanych obiektów do eksploatacji, -prowadzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów (dla których pozwolenie na użytkowanie jest wymagane) oraz współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskaniu tych pozwoleń, -sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, -obsługa dokumentacyjna Komisji Odbioru Końcowego powołanej przez Zamawiającego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót, -bieżące kwalifikowanie kosztów i wskazywanie kosztów kwalifikowanych /niekwalifikowanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach EFRPROW, -bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót, -nadzór nad robotami budowlanymi w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: zamówienia uzupełniające i dodatkowe, 1.2.3.4. Na etapie po zakończeniu realizacji: - przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT, rekomendowanie zwrotu dla Wykonawcy robót zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, -sporządzenie Sprawozdania Końcowego z realizacji Umowy na roboty, -rozliczenie inwestycji w instytucji dofinansowującej, -przygotowanie sprawozdań do organu monitorującego oraz dokumentów do organów nadzoru budowlanego, -sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanej Umowy na robotę, -zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad, -finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, -dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, -wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, -organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, -zbieranie zgłoszeń dotyczących wad, -konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, -składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej. Działanie 321.Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych POWIERNIK Sp. z oo, ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63960,00
Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194955,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 5 w Goleniowie
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10B/4 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na System Sygnalizacji Pożarowej w budynku nr 1, 2 i 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.