eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoZakup używanego, lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bukowo Morskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353866 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Darłowo: Zakup używanego, lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bukowo Morskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331590-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333647-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego  4, 76150   Darłowo, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 344 63 01, faks 94 344 63 09, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminadarlwo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup używanego, lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bukowo Morskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P.271.34.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup używanego, lekkiego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bukowo Morskie wg poniższej specyfiki: 1.Podwozie: 1)rok produkcji: samochód nie starszy niż z 2010 r., 2)przebieg samochodu nie więcej niż 140 000 km, 3)dopuszczalna masa całkowita samochodu: maksymalnie 3,5 Mg, 4)napęd 4x2; 5)skrzynia biegów manualna, min. 6 - cio biegowa, 6)silnik wysokoprężny (diesel), moc min. 85 kW, min. poj. silnika 2200 cm3, norma emisji spalin min. EURO 4. 7)samochód musi być sprawny technicznie, bezwypadkowy, kolor czerwony, lakier RAL 3000, 8)Wymiary samochodu pożarniczego: długość min. 4,5 m, szerokość min: 1,9 m, min. 2,0 m. 2.Kabina załogi. 1)kabina załogi czterodrzwiowa, samochód musi być przystosowany i zarejestrowany do przewozu 6 osób, 2)kabina wykończona materiałami łatwo zmywalnymi, 3)siedzenia tapicerowane, przodem do kierunku jazdy, 4)stopnie wejściowe wykonane z materiałów antypoślizgowych, 5)podłoga w części załogi wykonana materiałów antypoślizgowych, 6)ogrzewanie kabiny załogi zależne od pracy silnika, 7)oświetlenie wewnętrzne kabiny, 8)panel sterujący wyposażeniem na konsoli środkowej, 3.Zabudowa pożarnicza. 1)zabudowa wykonana w pełni z materiałów nowych, rok wykonania 2016, 2)konstrukcja wykonana z profili aluminiowych zamkniętych, 3)poszycie zewnętrzne z aluminium wraz z elementami z tworzywa sztucznego, 4)po dwie skrytki na bokach pojazdu, kryte żaluzją aluminiową, oraz jedna z tyłu zabezpieczająca przedział pompowy, 5)żaluzje aluminiowe pyło- i wodoszczelne, z uszczelkami bocznymi, ze wspomaganiem otwarcia i systemem wykluczającym samoczynne opadanie, 6)spody i ścianki schowków wyłożone blachą aluminiową, 7)skrytki przystosowane do przewożenia armatury wodnej (węże tłoczne, prądownice itd), 8)konstrukcja skrytek zapewnia odprowadzanie wody z ich wnętrza, 9)oświetlenie skrytek sprzętowych w technologii LED , 10)dach zabudowy wykonany w formie podestu użytkowego wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej, 11)oświetlenie podestu dachowego w technologii LED, 12)na dachu uchwyty na drabinę, 13)balustrada ochronna płaszczyzny dachowej, 14)z tyłu nadwozia drabinka wejściowa na dach, 4.Instalacja wodno-pianowa: 1)agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy AWP 35/40 (wydajność 35 l/min przy 40 barach), 2)zbiornik wody min. 300 l z tworzywa sztucznego z włazem rewizyjnym oraz miernikiem poziomu cieczy, 3)zbiornik środka pianotwórczego 30 l z tworzywa sztucznego, 4)zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, jeden króciec W52, 5)linia szybkiego natarcia wraz z wężem wysokociśnieniowym o długości 50 m, 6)prądownica wodno-pianowa z bezstopniową regulacją strumienia ze zwartego do rozproszonego, 5.Instalacja elektryczna: 1)oświetlenie schowków wewnętrzne, włączane z kabiny załogi w technologii LED, 2)sygnał cofania z białą lampą, 3)lampy obrysowe i boczne LED, 4)gniazdo do podtrzymania napięcia w akumulatorze (12V) podczas postoju pojazdu, 5)sygnalizacja świetlna pojazdu uprzywilejowanego: a)belka ostrzegawcza w technologii LED, b)lampa ostrzegawcza na zabudowie pożarniczej w technologii LED, c)lampy naprzemienne w technologii LED zamontowane w grillu pojazdu, d)lampy naprzemienne w technologii LED zamontowane na lusterkach bocznych pojazdu, 6)sygnalizacja dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego: a)modulator dźwięków 100W (modulacje według polskich norm), b)głośnik 100W, c)zestaw rozgłoszeniowy, 7)oświetlenie robocze pola pracy w obrębie pojazdu w technologii LED, 8)fala świetlna barwy pomarańczowej na tylnej płaszczyźnie pojazdu wykonana w technologii LED, 9)kompletna instalacja do podłączenia radiostacji przewoźnej, 10)szperacz pogorzeliskowy. 6.Wyposażenie dodatkowe. 1)maszt oświetleniowy LED min. 2x50W zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu, 2)orurowanie ochronne "kangur" płaszczyzny czołowej wraz z 2 halogenami dalekosiężnymi, 3)zdalnie sterowana wciągarka elektryczna o uciągu min. 3,5 Mg, 4)opisy wyposażenia pojazdu w języku polskim, 5)gaśnica proszkowa 6 kg. 7.Pojazd musi być zarejestrowany na terytorium kraju jako pojazd specjalny pożarniczy. Pojazd musi posiadać aktualne badanie techniczne stwierdzające iż jest to pojazd specjalny pożarniczy. 8.Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Wykonawcy. 9.W ramach zadnia Wykonawca jest zobowiązany do dodatkowego oznakowania pojazdu (nr operacyjne, nazwa jednostki, oraz trwałego umieszczenia w widocznym miejscu zakupionego pojazdu informacji o treści: "Zakup używanego samochodu pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bukowo Morskie dofinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, zgodnie z zasadami oznakowania zadań dofinansowanych ze środków WFOŚiGW w Szczecinie. Wymiary, powierzchnia oraz miejsce umieszczenia oznakowania logiem WFOŚiGW zostanie określone po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznik nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma-Handlowo-Usługowo-Produkcyjna PERFEKT Radosław Zasada,  perfekt1@poczta.onet.pl,  Nowa Wieś ul. Jana Pawła II 24,  87-853,  Kruszyn,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.