Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Tychy: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 353871 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie I - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach krajowych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie II - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach powiatowych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie III - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach gminnych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie IV - Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) na terenie całego miasta 1. remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA) 2. remont podbudowy z kruszywa 3. ułożenie krawężników 4. wysokościową regulację urządzeń obcych 5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zadanie I - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach krajowych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie II - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach powiatowych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie III - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach gminnych 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. Zadanie IV - Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) na terenie całego miasta 1. remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA) 2. remont podbudowy z kruszywa 3. ułożenie krawężników 4. wysokościową regulację urządzeń obcych 5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na budowie lub remoncie drogi w technologii asfaltobetonu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: Zadanie I, II i III - młot pneumatyczny - 2 szt. - piła do cięcia asfaltu - 2 szt. - ubijaki mechaniczne - 2 szt. - recykler - 2 szt. - walec wibracyjny o min. wadze 600 kg - 1 szt. - strzała świetlna - 1 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. Zadanie IV - młot pneumatyczny - 1 szt. - piła do cięcia asfaltu - 1 szt. - ubijaki mechaniczne - 1 szt. - frezarka - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - walec wibracyjny - 1 szt. - rozściełacz - 1 szt. - recykler - 1 szt. - remonter - 1 szt. - strzała świetlna - 1 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami sprzętowymi o łącznej ilości wynikającej z warunków określonych dla poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby - dotyczy zadania I, II, III i IV W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na dwa zadania w poszczególnych załącznikach WYKAZ OSÓB na stanowisku kierownika budowy wykazana może być ta sama osoba. - min. dwiema brygadami roboczymi zdolnymi do jednoczesnego wykonywania przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania I, II i III - min. jedną brygadą roboczą zdolną do jednoczesnego wykonywania przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania IV - co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - dotyczy zadania I, II, III i IV W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) druk OFERTA WYKONAWCY b) dokument KOSZTORYS OFERTOWY c) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) załączyć wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach krajowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach powiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową na drogach gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową: - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) na terenie całego miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną (łaty od 2 m2 w zwyż) - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA) 2. remont podbudowy z kruszywa 3. ułożenie krawężników 4. wysokościową regulację urządzeń obcych 5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.