Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Warszawa: Wykonywanie usług konserwacji i naprawy sprzętu kserograficznego (nr sprawy 13/2010/ZP)
Numer ogłoszenia: 353881 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON) , ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, faks 022 6871030, 6870413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze Ministerstwa Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług konserwacji i naprawy sprzętu kserograficznego (nr sprawy 13/2010/ZP).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisowych świadczonych na rzecz komórek organizacyjnych MON i ZO MON dot. urządzeń kserograficznych zlokalizowanych na terenie Warszawy w kompleksach: Klonowa 1 i 2, Rakowiecka 2, 2a, 4a, Al. Niepodległości 218, Nowowiejska 29a. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 50310000-1 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych. Wykaz urządzeń kserograficznych podzielony na grupy wg typów zawiera załącznik nr 2, 3 i 4 SIWZ. Czynności konserwacyjne zawiera załącznik nr 9 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postepowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1) dysponują Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych, który posiada odpowiednie dokumenty wydane przez służby ochrony państwa, a mianowicie: a) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, b) aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocnika ochrony przeprowadzone przez służby ochrony państwa, o którym mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, c) aktualne zaświadczenie o szkoleniu uzupełniającym pełnomocników ochrony, o którym mowa w art. 54 ust. 3a ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) skieruje do wykonywania danej części zamówienia co najmniej cztery osoby (serwisantów), posiadające poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli poufne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, według wzoru stanowiącego zał. nr 2 - 4 do SIWZ. 3) Aktualny dokument wskazujący osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2, pokój 212.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Obsługi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2. Wejście do Zakładu poprzez biuro przepustek, które wydaje przepustkę.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacji i naprawy sprzętu kserograficznego typu KONICA MINOLTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisowych świadczonych na rzecz komórek organizacyjnych MON i ZO MON dot. urządzeń kserograficznych typu KONICA MINOLTA zlokalizowanych na terenie Warszawy w kompleksach: Klonowa 1 i 2, Rakowiecka 2, 2a, 4a, Al. Niepodległości 218, Nowowiejska 29a. Wykaz urządzeń kserograficznych zawiera załącznik nr 2 SIWZ. Czynności konserwacyjne zawiera załącznik nr 9 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacji i naprawy sprzętu kserograficznego typu MITA i KYOCERA MITA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisowych świadczonych na rzecz komórek organizacyjnych MON i ZO MON dot. urządzeń kserograficznych typu MITA i KYOCERA MITA zlokalizowanych na terenie Warszawy w kompleksach: Klonowa 1 i 2, Rakowiecka 2, 2a, 4a, Al. Niepodległości 218, Nowowiejska 29a. Wykaz urządzeń kserograficznych zawiera załącznik nr 3 SIWZ. Czynności konserwacyjne zawiera załącznik nr 9 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacji i naprawy sprzętu kserograficznego typu POZOSTAŁE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisowych świadczonych na rzecz komórek organizacyjnych MON i ZO MON dot. urządzeń kserograficznych typu POZOSTAŁE zlokalizowanych na terenie Warszawy w kompleksach: Klonowa 1 i 2, Rakowiecka 2, 2a, 4a, Al. Niepodległości 218, Nowowiejska 29a. Wykaz urządzeń kserograficznych zawiera załącznik nr 4 SIWZ. Czynności konserwacyjne zawiera załącznik nr 9 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.