Ogłoszenie z dnia 2008-12-07
Łódź: Sprawowanie całodobowej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Nowego w Łodzi oraz konwojowanie pieniędzy
Numer ogłoszenia: 353933 - 2008; data zamieszczenia: 07.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Nowy w Łodzi , ul. Zachodnia 93, 90-402 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6333372, faks 042 6338134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie całodobowej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Nowego w Łodzi oraz konwojowanie pieniędzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie całodobowej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Nowego w Łodzi oraz konwojowanie pieniędzy, w okresie od 1.01.2009 do 31.12.2010 r ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: - Spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Złożą wymagane specyfikacje istotnych warunków zamówienia dokumenty, oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. - Wykonają usługę bez udziału podwykonawców. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. - Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści złożonych dokumentów do oferty musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona na formularzu A powinna zawierać następujące załączniki: - Formularz cenowy: Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22.1 i art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Załącznik nr 2 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 3 - Koncesje i licencje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie prowadzenia usług ochrony mienia i przewozu wartości pieniężnych. Załącznik nr 4 - Wykaz kierownictwa firmy wraz z licencjami stosowanymi do wykonania przedmiotowej usługi i wykaz pracowników wyznaczonych do realizacji zadania z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych - ze wskazaniem na osoby posiadające licencje. Załącznik nr 5 - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 6 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 7 i nr 8 - Wykaz wykonanych i wykonywanych usług ochrony i przewozu wartości pieniężnych z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonywania, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Załącznik nr 9 - Sprawozdanie finansowe, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również z opinia o badanym sprawozdaniu, albo - w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 3 lata obrotowe, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Załącznik nr 13 - Informację z banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawiony nie wcześniej niż 6-miesiący przed terminem składania ofert. Załącznik nr 14 - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z zamówieniem. Załącznik nr 15 - Oświadczenie akceptacji warunków ogólnych i szczegółowych sprecyzowanych we wzorze umowy załączonej przez zamawiającego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 16 - Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. Załącznik nr 17 - Formularz ofertowy, wszystkie strony oferty, jak również załączniki (ewentualne kserokopie) muszą być podpisane i poświadczone - za zgodność z oryginałem - przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www. nowy.pl . w wersji papierowej: Teatr Nowy w Łodzi, 90-402 Łódź, ul. Zachodnia 93, pok.100.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Teatr Nowy w Łodzi, 90-402 Łódź, ul. Zachodnia 93, pok.100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.