Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 353980 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Poznań: renowacja bramy wjazdowej od ul. Kościuszki wraz z montażem siłowników i urządzeniami sterującymi do bramy w Centrum Kultury ZAMEK
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek", krajowy numer identyfikacyjny
27817800000, ul.
ul. Św. Marcin
,
61809
Poznań, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
616 465 348, faks
616 465 308, e-mail
zamowienia@zamek.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ckzamek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: renowacja bramy wjazdowej od ul. Kościuszki wraz z montażem siłowników i urządzeniami sterującymi do bramy w Centrum Kultury ZAMEK
Numer referencyjny DA/XXXVI/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: a) renowacja bramy wjazdowej: 1. Staranne obustronne mechaniczne wyczyszczenie dwóch skrzydeł bramy 2. Wycięcie skorodowanych części znajdujących się w obudowie zamka wraz z rozmontowaniem mechanizmów zamków, szyldów, wkładek, klamek. 3. Co najmniej dwukrotne nałożenie pędzlem lub wałkiem warstwy malarskiej na powierzchnię bramy - (Powierzchnia przybliżona - 36 m2 ). 4. Czyszczenie i smarowanie zawiasów bramy . b) montaż siłowników i urządzeń sterujących do bramy 1. Wymiana 2 siłowników na 2 hydrauliczne podziemne siłowniki do bram skrzydłowych o max. długości 2.5m/800kg. 2. Montaż 2 podziemnych skrzyń montażowych do siłowników. 3. Montaż centrali sterującej do dwóch siłowników na 230V z wbudowanym wyświetlaczem LCD i radioodbiornikiem z kodem dynamicznie zmiennym ( pamięć 63 piloty). 4. Montaż 2 kompletów fotokomórek. 5. Montaż 2 słupki do montażu fotokomórek w kolorze RAL 7043. 6. Dostawa 2 pilotów 2 kanałowych. 7. Montaż pionowego zamka elektrycznego 230V z zerową rezystancją na zatrzymaniu. 8. Doprowadzenie do siłowników i centrali sterującej zasilania 230 V z rozebraniem i ponownym ułożeniem kostki brukowej. 9. Wykonanie instalacji sterowania otwieraniem i zamykaniem bramy do Portierni Głównej CK Zamek. 10.Wykonanie pomiarów elektrycznych. 11. Prace montażowe wraz z uruchomieniem.
II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45262510-9,
45410000-4,
45442100-8,
45262600-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przetarg nieograniczony został opublikowany w BZP z dnia 28.09.2016 r. pod numerem 314564. Do terminu otwarcia ofert, tzn. do 13.10.2016 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
EuroSystem,
biuro@eurosys.com.pl,
ul. Grudzieniec 11 ,
60-601,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Codzienne dostawy pieczywa
- Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. ul. Chłapowskiego 45.
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup wyposażenia medycznego dla Działu Operacyjno-Pooperacyjnego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.