Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Częstochowa: Płyny i środki dezynfekcyjne
Numer ogłoszenia: 354053 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Płyny i środki dezynfekcyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - płynów i środków do mycia i dezynfekcji Centralnej Sterylizatorni i Zakładu Mikrobiologii . Pakiet II - płynów myjących typu Desinfectant i Cleaner do myjni endoskopowych firmy Olympus ETD.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 1.5. Zaoferowane substancje muszą posiadać karty charakterystyk stosownie wg wzoru Dz.U.Nr 140z 03.09.02 poz.1171 i 1172. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 z uwzględnieniem art.24a , oraz Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.3; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub ; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3; e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców , którzy złożyli oferty o : a) wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje , o których mowa w pkt.8 lit.a-c , na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć : 1.1. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 Ustawy, według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - wymaga się złożenia oświadczenia przez wykonawcę ,że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.4. oświadczenie ,że wykonawca nie zalega właściwemu urzędowi skarbowemu z opłacaniem podatków , opłat lub oświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego. 1.5. oświadczenie ,że wykonawca nie zalega właściwemu oddziałowi Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , winien dostarczyć : 1.6. Karty charakterystyk dla zaoferowanych substancji wg wzoru Dz.U. Nr 140 z 03.09.02 poz.1171 i 1172. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia , winien dostarczyć : 1.7. Oświadczenie ,że wykonawca posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1 , 1.2 i 1.4 - 1.7 , składa każdy z podmiotów ; dokumenty wymienione w punktach 1.3 składa przynajmniej jeden z podmiotów w całości . Pozostałe dokumenty z Rozdziału IV składają te podmioty łącznie. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.2 i 1.4 do 1.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.4. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe warunki wymagane dla realizacji zamówienia ,które Wykonawca winien dostarczyć : 6. oświadczenie wykonawcy , że gwarantuje okres przydatności do użycia - min 12 miesięcy, liczone od dnia dostawy. 7. oświadczenie wykonawcy ,że dostawy odbywać się będą sukcesywne wraz z faktura i dwiema kopiami - loco magazyn Apteki , na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. oświadczenie wykonawcy ,że gwarantuje niezmienność cen netto podczas trwania umowy. 9. W przypadku złożenia oferty równoważnej : Oświadczenie wykonawcy ,że pokryje wszelkie koszty naprawy , wynikłe na skutek stosowania zaoferowanych równoważnych płynów , w myjniach firmy Olympus ETD ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający przekaże odpłatnie w cenie 30,00 PLN ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie zamawiającego , pok. 356 , II piętro , pawilon D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - płynów i środków do mycia i dezynfekcji Centralnej Sterylizatorni i Zakładu Mikrobiologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - płynów i środków do mycia i dezynfekcji Centralnej Sterylizatorni i Zakładu Mikrobiologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - płynów myjących typu Desinfectant i Cleaner do myjni endoskopowych firmy Olympus ETD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - płynów myjących typu Desinfectant i Cleaner do myjni endoskopowych firmy Olympus ETD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.