To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-24
Jaśliska: Wykonanie instalacji klimatyzacji i ogrzewania w Domu Ludowym w miejscowości Posada Jaśliska oraz w miejscowości Wola Niżna
Numer ogłoszenia: 354082 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320802 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji i ogrzewania w Domu Ludowym w miejscowości Posada Jaśliska oraz w miejscowości Wola Niżna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji i ogrzewania w Domu Ludowym w miejscowości Posada Jaśliska oraz w miejscowości Wola Niżna, która obejmuje m.in.: 1.1. Wykonanie instalacji utrzymania komfortu w pomieszczeniach Domu Ludowego w Posadzie Jaśliskiej za pomocą urządzeń opartych na bazie układów (z odzyskiem ciepła) przy temperaturach zewnętrznych od +43 do -20 oC. 1.2. Wykonanie instalacji elektrycznej dla instalacji klimatyzacji i ogrzewania w budynku Domu Ludowego w miejscowości Posada Jaśliska. 1.3. Wykonanie ocieplenia sufitu matą izolacyjna z wełny mineralnej szklanej o grubości 250 mm. 1.4. Deskowanie połaci należy wykonać wysuszonymi deskami z drzewa iglastego nasyconymi impregnatem ognioodpornym o grubości 32 mm łączonymi na wcisk na własne pióro. 1.5. Wykonanie drzwi aluminiowych ciepłych 1.6. Wykonanie instalacji utrzymania komfortu w pomieszczeniach Domu Ludowego w Woli Niżnej za pomocą urządzeń opartych na bazie układów (z odzyskiem ciepła) przy temperaturach zewnętrznych od +43 do -20 oC. 1.7. Wykonanie instalacji elektrycznej dla instalacji klimatyzacji i ogrzewania w budynku Domu Ludowego w miejscowości Wola Niżna. 1.8. Dostawa krzeseł ze stelażu metalowego chromowane z tapicerowanym siedziskiem w ilości 100 szt. 2) Jako podstawowe, wprowadza się następujące wymogi: a) podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w Przedmiarze, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom/ produktom wskazanym przez zamawiającego w wyżej wskazanym opisie. Równoważność złożonej oferty oznacza, że jest ona pod względem parametrów technicznych lub jakościowych taka sama lub lepsza od rozwiązań/produktów przedstawianych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/produktów, aprobaty techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w Przedmiarach. b) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót i jego otoczeniu w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową . 3) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego, b) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi oraz innymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt, d) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, e) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń, f) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt, g) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, h) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, i) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 egz., j) sporządzenia kosztorysu powykonawczego - 1 egz., k) prowadzenia dokumentacji fotograficznej realizacji inwestycji w formie elektronicznej (w szczególności robót zanikowych) - 1 egz. na płycie DVD; l) pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media w celu wykonania zadania w pełnym zakresie (m.in. energia elektryczna, woda); m) zabezpieczenie frontu robót przed dostępem osób nieupoważnionych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy i utrzymywanie go we właściwym stanie przez cały okres trwania realizacji przedmiotu umowy; n) rozbiórka istniejących obiektów budowlanych znajdujących się w miejscach projektowanych obiektów budowlanych. 4) Uruchomienie urządzeń instalacji klimatyzacji i ogrzewania może wykonać jedynie autoryzowany serwis producenta. 5) Szczegółowy zakres robót zawarty został w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. 6) W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. W przypadku wystąpienia sprzeczności między przedmiarami robót, dokumentacja techniczną a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, nadrzędnym dokumentem jest projekt. 7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać materiały potrzebne do wykonania zamówienia zgodne i dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych. 9) Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie NR 00015-6922-UM0900114/13 z dnia 27.02.2014 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWENTECH GROUP Sp. z o.o., ul. Podkarpacka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388981,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 375326,33
Oferta z najniższą ceną: 375326,33 / Oferta z najwyższą ceną: 464500,97
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 23 m 19 (ADK-5), część nr 2: Solec 52 m 7 (ADK-5), część nr 3: Mazowiecka 3/5 m 25 (ADK-5) (w podziale na 3 części)
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.