Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354107 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Pisz: Modernizacja leśniczówki Lipnik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327019-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pisz, krajowy numer identyfikacyjny
79001128500000, ul.
ul. Gdańska
24,
12200
Pisz, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 424 15 00, faks
87 424 15 01, e-mail
pisz@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pisz.bialystok.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja leśniczówki Lipnik
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.138.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Modernizacja leśniczówki Lipnik. Lokalizacja inwestycji: w miejscowości Lipnik, na działce o nr geodezyjnym 15 2, położonej w obrębie geodezyjnym Niedźwiedzi Róg, gm. Ruciane Nida, powiat piski, województwo warmińsko-mazurskie. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Roboty ogólnobudowlane modernizacyjne - naprawa kominów i budowa nowego przewodu kominowego; docieplenie budynku od wewnątrz: ściany, podłogi, połać dachowa; wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem; naprawa podłóg; roboty glazurnicze; renowacja elewacji; roboty malarskie; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; wykonanie nowego ogrodzenia; wykonanie wjazdu, chodników, opasek wokół budynku z kostki betonowej i miejsc postojowych z płyt ażurowych. Instalacje elektryczne - rozdzielnice i wewnętrzne linie zasilające; instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i miejscowego; instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; sygnalizacja wejściowa; instalacje teletechniczne; instalacja siłowa i technologiczna; czujnik czadu; instalacja zasilania wentylatorów; instalacja oświetlenia zewnętrznego; instalacja połączeń wyrównawczych; instalacja przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa; instalacja ochrony od porażeń; zalicznikowe instalacje kablowe nN. Instalacje sanitarne - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania; wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna; przyłącze kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe; montaż kotłowni stałopalnej; przyłącze wody do kotłowni. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej Załącznik nr 3 do SIWZ tj. Dokumentacji technicznej Przedmiarach robót Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zakres prac obejmuje: wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, wykonanie niezbędnych robót towarzyszących zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp, pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, uzbrojenia terenu itp. , prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. Warunki wykonywania zamówienia:Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, chodników i parkingów które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 60 miesięcy. Wzór karty gwarancyjnej stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7,
45320000-6,
45400000-1,
45453000-7,
45332000-3,
45311022-2,
45233220-7,
45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46074.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 471903.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.