eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluńzimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Wieluń: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,
Numer ogłoszenia: 354150 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu , ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8431450, faks 043 8431452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pzdwielun.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 1 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000 ZAD. NR 2 samochody marki STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 3 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000 ZAD. NR 4 Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500 ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 250 ZAD. NR 5 piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług+ własny nośnik - 1 szt. w ilości: km przebiegu - 8000 ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 ZAD. NR 7 pług ciężki + własny nośnik - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnianie wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu Nr1), c) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 egzemplarz referencji ; d) wykaz sprzętu , jakimi dysponuje oferent i jaki wystawia do przetargu ( formularzu Nr 2 ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 tel. 043 843 14 50, fax 043 843 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 tel. 043 843 14 50, fax 043 843 14 pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD. NR 1 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 60 km przebiegu - 8000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 2 samochody marki STAR ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługo-piaskarek - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 20 km przebiegu - 3000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 3 samochody marki JELCZ ( lub o nie gorszych parametrach ) jako nośniki pługów średnich - 2 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebiegu - 3000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 4 Ładowarka o pojemności co najmniej 1,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 500 godz. dyżuru - 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 4a Ładowarka o pojemności co najmniej 3,4 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250 godz. dyżuru - 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 5 piaskarka o pojemności min. 4 m3 + pług+ własny nośnik - 1 szt. w ilości: km przebiegu - 8000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 6 równiarki - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pracę sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2009/2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 7 pług ciężki + własny nośnik - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.