Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Oborniki: Budowa ulicy Brzozowej i Półwiejskiej w Obornikach.
Numer ogłoszenia: 35417 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Brzozowej i Półwiejskiej w Obornikach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: W istniejącym pasie drogowym zlokalizowano jezdnię ulic o szerokości 5,0 m z obustronnym chod-nikiem oraz wjazdy do posesji. Ulica Półwiejska i Brzozowa posiada wjazd w ul. Czarnkowską sta-nowiącą odcinek drogi wojewódzkiej nr 178. Wjazdy w ul. Czarnkowską posiadają nawierzchnię asfalto-betonową na długości 6,0 m. Na wjazdach należy ułożyć warstwę ścieralną asfalto-betonu wg rysunku szczegółowego. Nawierzchnię wjazdu oraz nawierzchnię ulicy należy oddzielić obrzeżem betonowym 12x20 cm zatopionym. Na całym odcinku projektowanych ulic oś ulicy zaprojektowano w ten sposób, żeby uniknąć przebudowy urządzeń uzbrojenia podziemnego. W pasie zastosowano promienie łuków od 8,0 m do 200,0 m. W pasie drogowym znajduje się kanalizacja sanitarna, wodo-ciągi, telekomunikacja, gaz i energetyka. Wg analizy korekcie podlegać będzie regulacja wysoko-ściowa pokryw, zasuw i zaworów poszczególnych mediów. Istniejący pas drogowy o szerokości 11,0-12,0 m, w którym lokalizuje się jezdnie 5,0 m. Dwa chodniki po 2,0 m, wjazdy do posesji i w sąsiednie ulice. Konstrukcję przekroju poprzecznego stanowi: a)podbudowa z tłucznia kamiennego 0-63 mm, grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu b)warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o wym. 8x10x20 cm na 6 cm podsypce cemen-towo-piaskowej, c)wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą chudego betonu o grubości 10 cm i Rm=5 Mpa. Konstrukcja nawierzchni obustronna ograniczona krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej B-15, obustronne chodniki wykonać z kostki betonowej 6x10x20 cm na 15 cm podsypce cementowo-piaskowej. Przekrój poprzeczny jezdni należy ukształtować w ten sposób, żeby powstała rynna ze ściekiem w osi ulicy. Spadki poprzeczne chodnika i pasa ruchu przyjęto do osi drogi 2%. 4)Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada-ją obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia tj. 21.02.2008 r., wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówie-nia tj. roboty drogowe o wartości każdej z robót min. 800.000,00 zł brutto. 5)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)kierownik budowy - min. 1 osoba mająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykony-waniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca uprawnienia do pełnienia sa-modzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub innej pokrew-nej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 10 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawo-dowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada-ją ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodar-czej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700.000,00 zł (lub jej równowartość).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 specyfikacji). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VI ustęp 3 pecyfikacji. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącz-nik nr 3 specyfikacji). 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę-powania o udzielenie zamówienia tj. 21.02.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowią-cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 specyfikacji). 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 specyfikacji). 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 8)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy - pokój nr 219, II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.