Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Kęty: Odbiór posegregowanych odpadów z pojemników igloo rozmieszczonych na terenie Gminy Kęty i przeka-zanie do Stacji Segregacji na Składowisku Odpadów Komunalnych w Kętach w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 354209 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór posegregowanych odpadów z pojemników igloo rozmieszczonych na terenie Gminy Kęty i przeka-zanie do Stacji Segregacji na Składowisku Odpadów Komunalnych w Kętach w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Opróżnianie pojemników igloo będących własnością Gminy Kęty a to: - 87 szt. pojemników, każdy o pojemności 1,4 m3, z surowcami posegregowanymi (szkło, plastik, papier) rozmieszczonych na terenie Gminy Kęty tj. 14 szt. w sołectwach: Bulowice, Witkowice, Malec, Nowa Wieś, Bielany, Łęki oraz 73 szt. w Kętach na terenie osiedli mieszkaniowych, - opróżnianie pojemników winno następować w miejscu ich lokalizacji do posiadanych przez Oferenta kontenerów a następnie należy je odwieźć do stacji przygotowania surowców wtórnych zlokalizowanej przy składowisku odpadów komunalnych w Kętach ul. Góry Północne. Dostawa do stacji przygotowania surowców wtórnych winna odbywać się na obustronnie uzgodnionych warunkach umownych. 2) Kontrola wypełnienia pojemników i wywóz zawartości do stacji przygotowania surowców wtórnych przy Składowisku Odpadów Komunalnych w Kętach, 3) Zakłada się opróżnianie pojemników, co najmniej 2-krotnie w miesiącu. W przypadku, gdy pojemnik bę-dzie wcześniej napełniony przyjmuje się, że wypełnienie pojemnika w 3/4 jego objętości jest tym dniem, w którym musi być opróżniony. 4) Bieżące utrzymanie pojemników w czystości, dbanie o ich stan techniczny w tym bieżące naprawy w przypadku zaistniałych drobnych uszkodzeń. 5) Kwartalne inwentaryzowanie pojemników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a) prowadzi działalność w zakresie działalności sanitarnej i pokrewnej. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoba-mi zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmio-tów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamó-wienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwa-lifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca a) w ciągu ostatnich 3-ch lat wykonał usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia z wyszczególnieniem co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż składana oferta. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług w okresie ostat-nich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadają-cych swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem, co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zo-stały wykonane należycie. b) dysponuje potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia m.in. sprzętem potrzebnym do wykonania zakresu robót wymienionych w specyfikacji tj.: - samochód z wbudowanym urządzeniem dźwigowym przystosowanym do rozładunku pojemników, - kontenery o poj. 7-10 m3 - co najmniej 4 szt. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonej informacji o środkach transportowo-sprzętowych; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki ok-reślone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające-go, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pra-wo zamówień publicznych 5) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w/w zezwolenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem , co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ; 7. informację o dysponowaniu sprzętem technicznym w tym o dysponowaniu potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 8. informację na temat podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ; 9. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 10. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gmi-nach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.). 11. umowa przedwstępna z P.K. KOMAX w Kętach - administratorem składowiska odpadów komu-nalnych, na odbiór odpadów segregowanych z terenów objętych niniejszym przetargiem, 12. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki: 1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia wykonawca będzie musiał przedłożyć umowę konsorcjum, 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 3, 4, 5 SIWZ. Podmiot wiodący wskazany w pełnomocnictwie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 konsorcjum może spełniać wspólnie - konsorcjum nie będzie podlegało wykluczeniu, jeżeli chociaż jeden ze wspólników wyka-że, iż spełnia warunki wiarygodności wynikające z tych przepisów i zamieszczone w SIWZ lub wiarygodność poszczególnych wspólników sumuje się do takiej wartości, która spełni wymagania zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7,
32-650 Kęty, pokój nr 33 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.01.2009.
INNE PRZETARGI Z KĘT
- "Przebudowa drogi gminnej 510027K os. Miodowe w miejscowości Kęty, Gmina Kęty, powiat Oświęcimski."
- Bieżące utrzymanie gminnych urządzeń odwadniających w 2025 roku
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty" - powtórzony
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usuwanie miejsc nielegalnego nagromadzenia odpadów w Gminie Strzegowo
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.