To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Szczecin: Odbudowa stałego znaku nawigacyjnego Dalba 44
Numer ogłoszenia: 354264 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294574 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa stałego znaku nawigacyjnego Dalba 44.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt i odbudowa stałego znaku nawigacyjnego. Symbol kategorii CPV : 452 133 40 - 8 DALBA 44 Zniszczona Dalba nr 44 to stalowa, rurowa konstrukcja z lampą na szczycie o wysokości światła 8 m, sektorze świecenia 0 - 360 °. Posadowiona na trzech palach średnicy 508/10, długości ok. 22 m. Pale wbite są w układzie trójkąta równobocznego. Na głowicy jednego z nich umieszczona jest dolna część złącza do zamontowania części nadwodnej. W górnej części pale wyposażone są w trójkątne tarcze z blachy stalowej, spinające je w wspólna wiązkę. Cześć nadwodna to stalowa rura 508/10, wyposażona w dwa pomosty robocze. Na wysokości dolnego pomostu, wewnątrz rury została wykonana komora na akumulatory i inne urządzenia elektroniczne sterujące światłem nawigacyjnym. Na poręczy górnej galeryjki zamontowany jest wspornik do montażu paneli solarnych. Dalba zasilana jest energią elektryczną o napięciu 12 V, której źródłem są panele solarne w połączeniu z akumulatorami żelowymi typu A 512/85. Znak był posadowiony na pozycji, szerokość geograficzna 53°32 5,4176 N, długość geograficzna 14°37 58,0593 E, na 53,165 kilometrze toru wodnego Świnoujście - Szczecin w rejonie południowej części wyspy Mnisi Ostrów. W tej części toru wodnego istnieją dalby o identycznej konstrukcji, nr 36, 40 - dalba czerwona, 41, 43 - dalba zielona. Zniszczona dalba została wydobyta z dna i składowana jest na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego ul. Światowida 16 c Szczecin. Zamiarem Zamawiającego jest odbudowa znaku o architekturze, konstrukcji zbliżonej do obiektów istniejących z uwzględnieniem potrzeb eksploatacyjnych i nawigacyjnych. 2. Zakres zamówienia. 1) Inwentaryzacja istniejących obiektów do celów projektowych i archiwalnych. 2) Przedmiar robót w układzie kosztorysowym. 3) Kosztorys 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację zamówienia, oraz opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie 6) Uzyskanie stosownych pozwoleń i dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia 7) Badania geotechniczne podłoża 8) Wykonanie konstrukcji stalowej dalby, według projektu 9) Malowanie i konserwacja konstrukcji 10) Palowanie, według projektu i badań 10) Osadzenie konstrukcji nadwodnej na palach, według projektu 11) Wyposażenie znaku w sprzęt elektroenergetyczny i elektroniczny, według projektu. 3. Założenia projektowe. Projektowany znak to stalowa konstrukcja rurowa o średnicy zapewniającej dobrą widoczność znaku w porze dziennej oraz właściwą sztywność konstrukcji. Dalbę należy wyposażyć w pomost cumowniczy z odbijaczami i pachołkami, który zapewni bezpieczne cumowanie i postój statku typu kuter hydrograficzny długości 30 m, szerokości 7,5 m i zanurzeniu 2,0 - 2,5 m. Wnętrze pomostu wypełnione kratą pomostową. Na wysokości pomostu cumowniczego należy przewidzieć w wnętrzu rury izolowaną (styropianem lub korkiem) i wentylowaną komorę na dwa akumulatory żelowe 6 V, 200 Ah i elektroniczną aparaturę sterującą. Galeryjka górna, otoczona barierką o wymiarach zapewniających dostęp do latarni nawigacyjnej i paneli solarnych. Na barierce okalającej galeryjkę należy przewidzieć konstrukcje wsporczą dla montaży 2 szt. baterii słonecznych z możliwością regulacji konta nachylenia. Komunikację miedzy pomostem cumowniczym, a galeryjką zapewni drabina wyposażona w zaplecznik. Wzniesienie światła nad poziom morza 8 m, zasięg 3,5 Mm, sektor świecenia 0 - 360°, kolor światła czerwony. Konstrukcja znaku zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie oraz zastosowanie farb gwarantujących wieloletni okres trwałości koloru przy jednoczesnej odporności na agresywne warunki środowiska. Kolor dalby to czerwień RAL 3020 natomiast część poniżej pomostu cumowniczego - kolor czarny - RAL 9005. Ze względów ujednolicenia wyposażenia nawigacyjnego i dopasowanie do pozostałych dalb na Torze Wodnym Szczecin-Świnoujście proponujemy zastosowanie następującego wyposażenia nawigacyjnego: - Solary SUNSET AS 6506 -2 szt. (producent: SUNSET) lub równoważne - Regulator ładowania MPPT 100/20 - 1 szt. (producent PHOCOS) lub równoważny - Akumulatory Sonnenschein SolarBlock Gel Bartery SB6/200 A - 2szt. (producent: Sonnenschein) lub równoważne - Latarnia nawigacyjna FA 249 LED- czerwona - 1 szt. (producent: Pharos Marine Automatic Power) lub równoważna - okablowanie Przewidywana lokalizacja znaku na pozycji UTM X = 5931793 N Istnieje możliwość korekty miejsca posadowienia znaku na podstawie danych geologicznych lub innych ustaleń z administracją terenową. W przypadku zmiany lokalizacji posadowienia znaku, Wykonawca zwróci się pisemnie do Wydziału Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Szczecinie. o zatwierdzenie nowej lokalizacji. Dokumentację należy wykonać w następującej ilości egzemplarzy: 1) Inwentaryzacja - 2 egz. 2) Projekt budowlano-wykonawczy z uwzględnieniem BHP i informacją BIOZ - 4 egz. 3) Kosztorys inwestorski - 2 egz. 4) Przedmiar robót - 2 egz. 5) Dokumentacja powykonawcza - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz. Odbudowa dalby - 44 zgodnie z opracowaną, uzgodnioną z Zamawiającym i zatwierdzoną dokumentacją. Odpowiedzialność za wybór Projektanta i spełniania przez Projektanta zobowiązań wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spoczywa na Wykonawcy Zamawiający zapewnia wybranemu Wykonawcy dwukrotny transport wodny do obiektów w rejonie odbudowy dalby w celu wykonania inwentaryzacji. Zamawiający zastrzega sobie czas 7 dni roboczych na sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji przed przystąpieniem do odbudowy znaku. Przekazanie obiektów Wykonawcy robót. Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy teren na czas realizacji prac renowacyjnych,. W przypadku konieczności wykonania zaplecza, Wykonawca wykona zaplecze dla własnych potrzeb w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na koszt Wykonawcy. Od chwili przejęcia Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę budowanego obiektu i jego wyposażenie do chwili ostatecznego, protokolarnego odbioru. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac przed osobami postronnymi, dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania prac oraz jego otoczeniu. Ochrona środowiska. W trakcie realizacji zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z transportem wodnym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA AZOTY POLICE SERWIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA AZOTY POLICE SERWIS SP. Z O.O.
- REMECH GRUPA REMONTOWO INWESTYCYJNA SP. Z O.O., UL. KUŹNICKA 1, 72-010 POLICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380000,00
Oferta z najniższą ceną: 380000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szaf metalowych na klucze z pojemnikami, urządzeń grzewczo-wentylacyjnych oraz kłódek antywłamaniowych
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu przy budynku ul. 9 Maja 9 oraz wzdłuż "Alei Kasztanowej" w Szczecinie
- Przebudowa Kortów Tenisowych przy Al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.