To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Tarnów: Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.
Numer ogłoszenia: 354264 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148475 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 621 56 83, faks 14 688 91 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 14-dniowych turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim dla trzech grup osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami - łącznie 144 osób tj. 78 osób niepełnosprawnych oraz 66 opiekunów. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części): Zadanie A: Usługa turnusu dla grupy 1 - Siedlec, Sieradza Zadanie B: Usługa turnusu dla grupy 2 - Wola Rzędzińska Zadanie C: Usługa turnusu dla grupy 3 - Tuchów. Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Twój los w twoich rękach. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdego z Zadań (każdej z części) niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). 3) Ośrodek, w którym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia musi być ośrodkiem przystosowanym do realizacji turnusu z uwzględnieniem wszystkich schorzeń uczestników tego turnusu wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ w ramach realizowanego Zadania (części). Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). Wykonawca przekaże oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany ośrodek posiada wymagany przepisami wpis najpóźniej wraz z dniem przekazania programu o którym mowa w punkcie 12. 4) Turnus zostanie zrealizowany dla następującej liczby uczestników i opiekunów a) Zadania A: Liczba uczestników 28, opiekunów 23 b) Zadania B: Liczba uczestników 22, opiekunów 22 c) Zadania C: Liczba uczestników 28, opiekunów 21 5) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczestnikami turnusów. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji turnusów, wyżywienia i noclegów, powierzenie roli przewodnika. 6) Wykonawca może według uznania na swój koszt zwiększyć liczbę opiekunów. W takim przypadku zgodę na zabranie dodatkowych opiekunów może wyrazić Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie na pisemny wniosek Wykonawcy złożony nie później niż 2 dni robocze przed planowanym wyjazdem. 7) Wyżywienie, w ramach turnusu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dla wszystkich uczestników oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego. Posiłki muszą być wydawane na terenie ośrodka rehabilitacyjno-rekreacyjnego, który Wykonawca zaproponuje w złożonej ofercie. Wymaga się od Wykonawcy minimum 3 posiłków dziennie; śniadanie, kolacja - podawana w formie szwedzkiego stołu, natomiast obiad dwudaniowy wyporcjowany, plus deser. Posiłki muszą zostać przygotowane i podane z zachowaniem wszelkich przepisów dotyczących higieny żywienia i żywności. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca przed rozpoczęciem podróży wręczy każdemu uczestnikowi oraz ich opiekunom suchy prowiant na czas podróży. 8) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdów oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego na czas trwania turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 20.000 zł za osobę. Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię przed rozpoczęciem wyjazdu. 9) Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zorganizowania turnusu, (za wyjątkiem transportu do miejsca jego realizacji oraz transportu powrotnego, który zapewnia Zamawiający), w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie będą one realizowane w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia noclegów, zapewnienia wyżywienia, badań, organizacji zabezpieczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia turnusu. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników lub opiekunów - maksymalnie o 2 osoby dla każdego z Zadań. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem najpóźniej 5 dni przed wyjazdem. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z uwagi na wprowadzone przez Zamawiającego zmniejszenia. 11) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci pisemnego sprawozdania zawierającego szczegółowy opis realizacji turnusu. Wykonawca będzie prowadził także dokumentacje w postaci zdjęć podczas realizacji turnusu, formie zapisu cyfrowego na płycie CD. Wymagana ilość zdjęć co najmniej 5 każdego dnia. 12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdego turnusu najpóźniej 5 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem turnusu. Program taki musi zawierać co najmniej informacje o planowanych dniach rozpoczęcia turnusu, zalecanych godzinach wyjazdu i powrotu, o miejscach, w które udadzą się uczestnicy, miejscu noclegowym oraz innych informacjach istotnych z punktu widzenia realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wprowadzenie zmiany w złożonym harmonogramie na uzasadniony, pisemny wniosek Wykonawcy. Dokonana zmiana nie prowadzi do zmiany zawartej umowy. 13) Zamawiający dokona płatności na podstawie faktur (rachunków) po zakończeniu realizacji turnusu. Podstawą do wystawienia faktur (rachunków) jest przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 11. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu winno nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia turnusu (powrotu). 14) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) informowania uczestników turnusu i ich opiekunów o fakcie współfinansowania turnusów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu, logo powiatu PCPR w Tarnowie, hasło promocyjne POKL. c) Oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.14.21.00 - Usługi fizjoterapii 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Twój los w Twoich rękach. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A: Usługa turnusu dla grupy 1 - Siedlec, Sieradza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE "MAZOWSZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE "MAZOWSZE" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Turystyczne Mazowsze Sp.z o. o., ul. Nadmorska 15/17, 84-360 Łeba, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80830,00
Oferta z najniższą ceną: 69100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80830,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B: Usługa turnusu dla grupy 2 - Wola Rzędzińska.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE "SKARBEK" MAGDALENA KAZANOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE "SKARBEK" MAGDALENA KAZANOWSKA
- Biuro Turystyczne Skarbek, ul. Jana z Kolna 4/18, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70107,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54120,00
Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie C: Usługa turnusu dla grupy 3 - Tuchów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE "SKARBEK" MAGDALENA KAZANOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE "SKARBEK" MAGDALENA KAZANOWSKA
- Biuro Turystyczne Skarbek, ul. Jana z Kolna 4/18, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78073,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60445,00
Oferta z najniższą ceną: 60445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76790,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.