To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Elbląg: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 354275 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303065 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Meble Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej wymienionych mebli: 1) Krzesła obrotowe: ilość - 45 szt. Wymagania ergonomiczne i techniczne: a) stabilna pięcioramienna podstawa krzesła, wyposażona w 5 kółek jezdnych do wykładzin dywanowych, b) płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, c) regulacja wysokości i głębokości oparcia oraz możliwość odchylania i blokada oparcia w dowolnej pozycji za pomocą mechanizmu CPT, d) wymiary oparć i siedzisk muszą zapewniać wygodną pozycję ciała oraz swobodę ruchów, e) muszą posiadać wyprofilowane płyty siedziska i oparcia odpowiednio do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych, f) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 stopni, g) muszą posiadać podłokietniki, h) siedzisko i oparcie tapicerowane, tkanina w kolorze szarym przeplatana czarną nitką. 2) Fotele obrotowe: ilość - 2 szt. Wymagania ergonomiczne i techniczne: a) stabilna pięcioramienna podstawa krzesła, wyposażona w 5 kółek jezdnych do twardej podłogi, b) funkcja kołysania z możliwością dopasowania ustawień do wagi ciała i blokadą ustawień w 4 pozycjach, c) regulacja oparcia w pionie, d) płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, e) muszą posiadać podłokietniki, f) siedzisko i oparcie ze skóry ekologicznej - kolor czarny. 3) Krzesła tapicerowane: ilość - 18 szt. wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 2 do wzoru Umowy Rys. Nr 1, stanowiącej ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. Wymagania ergonomiczne i techniczne: a) krzesła drewniane z wysokim oparciem, w środku tapicerowanym, b) kolor drewna - buk, c) siedzisko i oparcie tapicerowane, tkanina w kolorze szarym przeplatana czarną nitką, d) spód siedziska wykonany ze sklejki liściastej. 4) Siedziska tapicerowane 4-osobowe: ilość - 5 szt. Wymagania ergonomiczne i techniczne: a) siedziska o wymiarach 234 x 50 x 78 (cm), b) siedziska i oparcia tapicerowane, tkanina w kolorze szarym przeplatana czarną nitką, c) siedziska mocowane na belce stalowej, d) stelaż metalowy, e) belka i stelaż lakierowane na kolor popielaty. 5) Szafki dwudrzwiowe na dokumenty: ilość - 3 szt. wymiary: wys. 120 cm, szer. 70 cm, gł. 40 cm - z płyty meblowej z 2 półkami o jednakowej odległości pomiędzy półkami, zamykane na klucz, (kolor dąb Lugano). 6) Szafki pod drukarkę: ilość - 2 szt. wymiary: wys. 62 cm, szer. 50 cm, gł. 38 cm, z 1 półką pośrodku (kolor dąb Lugano). 7) Szafa dwudrzwiowa: ilość - 1 szt. wymiary: wys. 200 cm, szer. 90 cm, gł. 50 cm. Jedna połowa szafy z 4 półkami o jednakowej odległości pomiędzy półkami, druga połowa do wieszania ubrań (kolor dąb Lugano). 8) Szafy dwudrzwiowe z nadstawką: ilość - 7 szt. wymiary: łączna wys. szafy z nadstawką 235 cm (w tym: wys. szafy 160 cm, wys. nadstawki 75 cm), szer. 80 cm, gł. 40 cm. W szafie 3 półki o jednakowej odległości pomiędzy półkami na segregatory o for. A4 , w nadstawce 1 półka na segregatory o for. A4 umieszczona pośrodku (kolor dąb Lugano). 9) Szafka zamykana na klucz: ilość - 1 szt. wymiary: wys. 70 cm, szer. 70 cm, gł. 40 cm, z 1 półką pośrodku (kolor dąb Lugano). 10) Biurka z wysuwaną półką na klawiaturę: ilość - 8 szt. wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 3 do wzoru Umowy Rys. Nr 2, stanowiącej ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. wymiary: szer. 120 cm, wys. 75,5 cm, gł. 60 cm. Z lewej strony biurka szuflada i szafka zamykane na zamek patentowy. W szafce półka na 1/2 wysokości. Pod pozostałą częścią blatu biurka wysuwana półka na klawiaturę i mysz. Pod półką na klawiaturę - z prawej strony biurka wnęka z miejscem na ustawienie komputera i zasilacza UPS (kolor dąb Lugano). 11) Przewijak dla niemowląt: ilość - 1 szt. wymiary: wys. 82 cm, szer. 59 cm, gł. 74 cm, z płyty meblowej białej z 2 półkami pod blatem przewijakowym, zespalającymi dwa boki przewijaka. Blat z materacykiem wykończonym łatwozmywalnym i estetycznym tworzywem, posiadający z trzech stron zabezpieczenie z płyty o wys. 10 cm przed upadkiem niemowlęcia z przewijaka. 12) Wieszaki stojące na ubrania, wykonane ze stali lakierowanej na kolor Alu: ilość - 2 szt. 2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na meble - licząc od dnia dostawy. 3. W formularzu oferty Wykonawca musi podać symbol i nazwę oferowanych krzeseł obrotowych, foteli obrotowych i siedzisk tapicerowanych 4-osobowych. 4. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych mebli: 1) krzeseł obrotowych - ilość - 45 szt. 2) foteli obrotowych - ilość - 2 szt. 3) krzeseł tapicerowanych - ilość - 18 szt. 4) siedzisk tapicerowanych 4 - osobowych - ilość - 5 szt. 5) szafki na dokumenty - ilość - 1 szt. 6) szafek pod drukarkę - ilość - 2 szt. 7) szafy dwudrzwiowej - ilość - 1 szt. 8) szaf dwudrzwiowych z nadstawką - ilość - 7 szt. 9) szafki zamykanej na klucz - ilość - 1 szt. 10) biurek z wysuwaną półką na klawiaturę - ilość - 8 szt. 11) przewijaka dla niemowląt - ilość - 1 szt. 12) wieszaków stojących na ubrania, wykonanych ze stali lakierowanej na kolor Alu - ilość - 2 szt. szczegółowo opisanych w sekcji II.1.3. pkt 1. ogłoszenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19548.90 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
- Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy JAWOR Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19548.90
- Oferta z najniższą ceną: 19548.90 oferta z najwyższą ceną: 19548.90
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
- Dostawa wraz z wniesieniem, rozładunkiem i montażem mebli do pomieszczeń nowej instytucji żłobka z podziałem na 2 części.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia niemedycznego i akcesoriów w pomieszczeniach Oddziału Chorób Wewnętrznych w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej (IV)
- Dostawa i montaż tapczanów.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.