Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Złotów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu złotowskiego w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 354300 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie , ul. Za Dworcem 3a, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633483 do 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu złotowskiego w sezonie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu złotowskiego w sezonie zimowym 2011/2012, które podzielone zostało na 4 części: CZĘŚĆ I. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Jastrowie Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. 1.Minimalne wymagania sprzętowe: - jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. - jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. 2.Gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: - odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; - likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania; CZĘŚĆ II. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Krajenka Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. 1. Minimalne wymagania sprzętowe: - dwa samochody o ładowności min. 8 ton jako nośniki do piaskarek oraz pługów. - dwie piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton - dwa pługi odśnieżne lemieszowe jednostronne typu średniego 2. Gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: - odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; - likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania; CZĘŚĆ III. Usługi transportowe i sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Okonek 1. Minimalne wymagania sprzętowe: - jedna ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo - solnej na piaskarki - jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. 2. Gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: - odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; - likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania; CZĘŚĆ IV. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Zakrzewo, Lipka Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. 1.Minimalne wymagania sprzętowe: - jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. - jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. 2. Gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: - odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; - likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu posiadanego sprzętu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (prawo jazdy kat C, ubezpieczenie OC pojazdu).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy i polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta na formularzu ofertowym 2.Zaparafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji : - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej; b) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron - zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-zlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie, ul. Za Dworcem 3a, 77-400 Złotów, I piętro, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie, ul. Za Dworcem 3a, 77-400 Złotów, I piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Emulsjonowanie dróg na terenie gminy Złotów.
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- Ubezpieczenie Gminy Miasta Złotów oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.