eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazdwykonanie remontu i modernizacji istniejącego systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ujazd finansowanego przez wykonawcę i spłacanego przez Gminę z oszczędności w opłatach za energię elektryczną - etap1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35431

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ujazd: wykonanie remontu i modernizacji istniejącego systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ujazd finansowanego przez wykonawcę i spłacanego przez Gminę z oszczędności w opłatach za energię elektryczną - etap1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ujazd, do kontaktów: Kalla Maria, ul. Sławęcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 077 4637020, fax 077 4637081, e-mail: umig@ujazd.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ujazd.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i modernizacji istniejącego systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ujazd finansowanego przez wykonawcę i spłacanego przez Gminę z oszczędności w opłatach za energię elektryczną - etap1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Gminy Ujazd. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu i modernizacji istniejącego systemu oświetlenia dróg w Gminie Ujazd oraz jego unowocześnienie poprzez zastosowanie nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych, odpornych na warunki atmosferyczne i mechaniczne działania niszczące. Przedmiot zamówienia jest finansowany przez wykonawcę w sposób umożliwiający jego spłatę przez Zamawiającego z uzyskanych oszczędności w kosztach za energię elektryczną. Na etapie od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania robót nie są angażowane środki finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie zaciąga również kredytu, ani też go nie poręcza. Spłata kosztów remontu będzie się odbywać w ratach miesięcznych przez okres określony przez Wykonawcę w ofercie w sposób uwzględniający cenę wykonania robót , kosztów odroczenia terminu płatności oraz planowanych oszczędności w kosztach zużytej energii przez Zamawiającego. Zakres prac objęty niniejszym postępowaniem przetargowym obejmuje wykonanie remontu i modernizacji następujących elementów systemu: - istniejących konstrukcji nośnych - wysięgniki, mocowania , haki - istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od granicy stron, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki - wymiana istniejących punktów świetlnych - oprawy i źródła światła w miejscach aktualnego zawieszenia W tym: 1. Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją remontu i modernizacji oświetlenia w ilości 758 szt. OPRAWA 150W - 61 szt. OPRAWA 100W - 233 szt. OPRAWA 70W - 464 szt, Źródła światła: ŹRÓDŁO 150 W - 61 szt, ŹRÓDŁO 100 W - 233 szt, ŹRÓDŁO 70 W - 464 szt 2. Wymianę przewodów zasilających 758 szt x 5 m.b., ( YDY 2X2.5 ), zacisków prądowych Al.-Cu SM1.11 - 1206 szt oraz SL11.11 - 310 szt. dla opraw na sieci napowietrznej. 3. Wymianę zabezpieczeń 758 szt. SV 19-25 z wkładkami BiWts 6A 4. Wymianę wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości 758 szt. 5. Pomalowanie wysięgników farbą ochronną koloru szarego do metalu ocynkowanego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 8 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i w tym względzie dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane i kwalifikacje do wykonania zamówienia : 1. Kierownik budowy i robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane 2. Kierownik budowy i robót) musi posiadać : stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia budowlane), wpis na listę właściwej okręgowej izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują (referencje ,protokoły odbioru, opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000 zł każda, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjaliści w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (podnośniki samojezdne, środki transportu dostawczego, elektronarzędzia ), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. posiadają możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę z uzyskanych oszczędności w kosztach zużycia energii elektrycznej przez okres do 8 lat i w tym względzie Zamawiający postanawia: a. spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych maksymalnie przez okres do 96 miesięcy; b. rozpoczęcie spłaty wykonanej inwestycji nastąpi w miesiąc od daty przekazania dla Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót i faktury zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru, c. system spłaty - rata kapitałowa plus odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego; d. naliczanie odsetek wyłącznie na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę; e. możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji, f. Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję; 2. w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości 450.000 zł, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC, 4. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 1 mln zł. rocznie. 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6 ) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez partnerów powstałego konsorcjum do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do działalności gospodarczej, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, wspólnie muszą wykazać, że : 1. posiadają osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania czynności przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, 5. posiadają możliwości sfinansowania inwestycji i umożliwią jej spłatę 6. posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg zasad określonych poniżej: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Warunki ogólne. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności gospodarczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. 8. Posiadają możliwości sfinansowania inwestycji z możliwością jej spłaty przez zamawiającego w ratach przez okres do 8 lat, Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych ( kierownik budowy i robót ) z krótkim opisem doświadczenia zawodowego wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz wpisem na listę właściwej okręgowej izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenie lub decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 3. Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada możliwości sfinansowania wykonanych robót z ich spłatą na warunkach określonych przez Zamawiającego. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek Nr 2. Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku :Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (minimum : 2 podnośniki samojezdne, 1 środek transportowy dostawczy, 1 samochód ciężarowy ). b) pracownicy zdolni do wykonania zadania.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z krótką informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tzn. zaświadczeń kwalifikacyjnych energetycznych (E,D,K) Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 70 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( od dnia złożenia wniosku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000 zł każda, Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900 000 zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie ilość pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,70 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 30 % Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za 2004r - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za 2005r - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności za 2005r = zysk netto/przychody netto - w skali 0 - 40 pkt.( wykonawca, który nie osiągnął zysku netto, a osiągnął stratę otrzyma zero punktów). Wykonawca, który osiągnął najwyższe przychody i wskaźnik rentowności otrzyma maksymalną liczbę punktów. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30. Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - oceną za powyższy warunek będzie suma średnich arytmetycznych za poszczególne elementy oceny, uzyskana od poszczególnych partnerów. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: rachunek zysków i strat za lata obrotowe 2004r i 2005r lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2004r i za 2005r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena wykonania robót (%) 80 2. okres spłaty wykonanych robót w miesiącach (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.