eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa 14 komputerów do placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu "ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354337 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Łódź: Zakup i dostawa 14 komputerów do placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu "ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328750-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 004345575, ul. ul.Kilińskiego  102, 90-012  Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 6324034, faks 42 6324130, e-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa 14 komputerów do placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu "ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EFS-RPO/ŚL/3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 14 komputerów dla placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu "ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 2. Opis techniczny, funkcjonalny i charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zestaw komputerowy - 14 sztuk Typ Komputer stacjonarny Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych. Procesor Procesor o wydajności ocenianej na minimum 6590 punktów w teście Passmark Benchmark CPU Mark wg kolumny Psmark CPU Mark (high er is better), na podstawie tabeli wyników z dnia 21.10.2016r. pod adresem http://cpubenchmark.net/cpu_list.php ( tabela dołączona załącznik nr 6 do SIWZ ) Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności min. 1000GB Pamięć operacyjna pojemność: min. 8192 MB, wolne złącza pamięci: min. 1 Pamięć karty graficznej Minimum 2048 MB Karta sieciowa pracująca z prędkością 10/100/1000 Mbps Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD+/-RW Złącza zewn. 1. USB min. 6 sztuk (2 złącza na przednim panelu), min. 2 sztuki USB 3.0 2. RJ-45 (LAN) Monitor 22 cale rozdzielczość min. 1920 x 1080, czas reakcji matrycy min 5 ms, wbudowane głośniki Zasilacz min. 350W ATX, certyfikat 80+ lub wyższy Obudowa Obudowa typu Tower System Operacyjny Microsoft Windows 10 PL 64-bit OEM lub równoważny System operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe. System operacyjny powinien mieć zintegrowany system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim. Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego), a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-17, a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. System operacyjny musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego w szczególności w zakresie bezpieczeństwa na co najmniej na 5 lat od daty zakupu. Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0). System operacyjny musi pozwalać na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, skanery ) oraz łączyć się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami. System operacyjny powinien zostać zainstalowany oraz aktywowany na komputerze oferowanym przez Wykonawcę, a Nośnik(i) z systemem operacyjnym w wersji instalacyjnej powinien zostać załączony do zestawu Gwarancja 1. Gwarancja na okres minimum 24 miesięcy 2. W przypadku awarii dysku twardego obsługa gwarancyjna będzie wykonywana przez dostarczenie i instalację nowego dysku twardego. Uszkodzony dysk pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca ma prawo wykonać diagnostykę uszkodzonego dysku twardego w miejscu jego zainstalowania u Zamawiającego. 3. W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej komputerów poza miejscem zainstalowania sprzętu będą one zabierane bez dyskówa. twardych, które pozostaną na czas naprawy u Zamawiającego. Demontaż dysku twardego zostanie wykonany przez pracownika Wykonawcy. Dodatkowe wyposażenie 1. Zestaw Klawiatura i Mysz bezprzewodowa WiFi 2,4 GHz, regulowane nachylenie, pełnowymiarowy układ klawiatury, 2 letnia żywotność baterii klawiatury i roczna myszy, Rozdzielczość myszy - 1000 dpi, Typ klawiatury - Ultra płaska, zasięg nadajnika min.10m 2. Komplet baterii w zestawie Certyfikaty i deklaracje (wymagane przy dostawie): Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera 3. Wskazane w opisie powyżej charakterystyki, parametry techniczne oraz cechy funkcjonalne przedmiotu zamówienia określają minimalne wymagania Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami lub normami europejskimi, posiadać oryginalne opakowanie, musi być wolny od wad technicznych i prawnych, być dopuszczony do obrotu. 5. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia stanowi jego własność i nie jest obciążony prawami osób trzecich oraz, że jego zbywalność nie jest w żadnym stopniu ograniczona. 6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza dla oprogramowania zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy przyjąć oprogramowanie w pełni kompatybilne, o identycznych parametrach i funkcjonalności co wyspecyfikowane. Wykonawca, który zaoferuje takie oprogramowanie ma obowiązek wskazania, że spełnia ono wymagania Zamawiającego i jest w pełni równoważne (lub o parametrach i funkcjonalności lepsze) co wyspecyfikowane. 7. Oprogramowanie dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia musi być wyrobem licencjonowanym. 8. Wykonawca obowiązany jest wskazać w Tabeli "Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia" formularza technicznego przedmiotu zamówienia poprzez jego jednoznaczne określenie (np. producent, nazwa, typ, nr katalogowy) oraz dokładnie opisać jego charakterystykę, parametry oraz cechy funkcjonalne. 9. Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 2) Uzgodnił z przedstawicielem Zamawiającego, termin dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 1- dniowym, z zastrzeżeniem terminu realizacji zamówienia określonego w formularzu ofertowym, 3) Dostarczył i przeprowadził rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami, 4) Dostarczył przedmiot zamówienia wraz z zainstalowaniem oprogramowania oraz wszystkimi wymaganymi sterownikami, 5) Dostarczył przedmiot zamówienia spełniający szereg kryteriów środowiskowych dotyczących efektywności energetycznej, wykorzystania substancji szkodliwych i emisji hałasu, które oparte są na oznaczeniach CE lub równoważnych, 6) Dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: ? Dokumenty gwarancyjne w języku polskim dla każdego urządzenia osobno, ? W karcie gwarancyjnej Wykonawca zamieści informacje zawierające nazwę, adres i telefony Wykonawcy oraz podmiotu wykonującego serwis gwarancyjny. ? Dokumentację techniczną, certyfikaty autentyczności i karty rejestracyjne oraz instrukcję dotyczącą sposobu korzystania z przedmiotu zamówienia w języku polskim dla każdego urządzenia osobno, ? Oryginalne nośniki ze sterownikami i oprogramowaniem. ? Deklaracje zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera, akceptowana jest również dokumentacja alternatywna. 10. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zrealizowaniu wszystkich czynności wymienionych w pkt. 9. Podstawą odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 11. Wykonawca zapewni w umowie świadczenia przez wykwalifikowany personel usług gwarancyjnych względem przedmiotu zamówienia, polegających na usuwaniu wad przedmiotu zamówienia ujawnionych w czasie trwania gwarancji oraz innych czynności serwisowych przewidzianych do wykonania w czasie trwania gwarancji oraz innych czynności serwisowych przewidzianych do wykonania w instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia. Świadczenie usług gwarancyjnych nastąpi z uwzględnieniem następujących powiadomień: a) Termin (okres) udzielonej gwarancji- nie krótszy niż okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (tabela powyżej) b) Wykonawca przystąpi do napraw gwarancyjnych przedmiotu zamówienia w ciągu maksymalnie 48 godzin (od poniedziałku do piątku) licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wady. Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. 12. Świadczenie usług gwarancyjnych będzie odbywało się w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli u użytkownika okaże się niemożliwa. W przypadku wykonania napraw poza miejscem dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z transportem rzeczy podlegających naprawie do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych oraz transportem powrotnym. 13. W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej komputerów poza miejscem zainstalowania sprzętu będą one zabierane bez dysków twardych, które pozostaną na czas naprawy u Zamawiającego. Demontaż dysku twardego zostanie wykonany przez pracownika Wykonawcy. 14. W przypadku awarii dysku twardego obsługa gwarancyjna będzie wykonana przez dostarczenie i instalację nowego dysku twardego. Uszkodzony dysk pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca ma prawo wykonać diagnostykę uszkodzonego dysku twardego w miejscu jego zainstalowania u Zamawiającego. 15. Naprawy gwarancyjne przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona w najkrótszym możliwym czasie. Termin realizacji naprawy Wykonawca zaproponuje na piśmie w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. 16. Koszty świadczenia usług gwarancyjnych, w tym transportu oraz wymienianych części przez cały okres gwarancji ponosi Wykonawca. 17. Bieg terminu gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru stwierdzającego wykonanie zamówienia. Do biegu terminu udzielonej gwarancji nie będzie wliczany czas wykonania napraw gwarancyjnych. W przypadku wykonania napraw gwarancyjnych termin udzielonej gwarancji ulega wydłużeniu o czas naprawy. 18. Wykonawca udziela bezterminowej licencji do oprogramowania. 19. Sposób i forma zgłaszania przez Zamawiającego awarii przedmiotu zamówienia, telefonicznie, faksem lub za pomocą e-maila na dane wskazane przez Wykonawcę tj. numer telefonu, numer faksu, adres poczty e-mail, imię oraz nazwisko osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kontaktów. 20. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi odpisami dla przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i prawne ujawnione w dostarczonym przedmiocie zamówienia i ponosi wszelkie zobowiązania z tego wynikające, c) Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia stanowi jego własność i nie jest obciążony prawnymi osób trzecich oraz, ze jego zbywalność nie jest w żadnym stopniu ograniczona, d) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, e) Wykonawca ustanawia swojego przedstawiciela, z którym uzgadniane będą ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia, f) Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i prawidłowego wykonania zamówienia. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2
Dodatkowe kody CPV: 33195100-4, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup i dostawa 14 komputerów do placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu "ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30842.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
13p Grzegorz Kociumbas,  ,  ul. Turkusowa 11,  52-215,  Wrocław,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37935.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37522.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44203.74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.