Ogłoszenie z dnia 2006-07-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: roboty budowlane inwestycyjno-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, do kontaktów: Krystyna Szymankiewicz-Rutkowska Andrzej Komorowski Ryszard Stankiewicz, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, tel. 068 3287411, e-mail: Krystyna.Szymankiewicz-Rutkowska@mail.NBP.PL. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:bankowość i finanse. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane inwestycyjno-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane inwestycyjno-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, obejmujące : 1)Zadanie I-dostosowanie budynku do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, 2)Zadanie II-remont pomieszczeń w piwnicy. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr1, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach wykonawczych oraz w przedmiarach robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ). 3.Na roboty budowlane, o których mowa w ust.1 Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji oraz na dostawy urządzeń 24-miesięcznej gwarancji liczonej od daty końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane przy odbiorze technicznym przedmiotu umowy określone w Specyfilacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.15 - Instalowanie okien metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz.U. z 2003r.,Nr 207, poz.2016 z póź, zm. ) w specjalizacji : budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że : a)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz uzyskali dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w budynkach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( PKOB ) tj. klasy 1220 ( budynki biurowe), 1211 ( budynki hoteli), 1262 ( budynki muzeów i bibliotek, 1263 ( budynki szkół i instytucji badawczych), wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. ( Dz.U. Nr112, poz.1316 ) wraz ze zmianami z 2002r.( Dz.U.Nr18, poz.170 o wartości nie mniejszej niż 350 tys. PLN w jednym obiekcie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone i którzy: posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalizacji budowlano- konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VII. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VII. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy : -podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 Pzp, -nie spełniają postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.10 Pzp, -nie przedstawili wymaganych oświadczeń i dokumentów, lub złożone dokumenty zawierają błędy na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 Pzp, -uzyskali niższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu od określonej w ogłoszeniu liczby Wykonawców spełniających warunki w najwyższym stopniu zgodnie z art.51 ust.1, art.57 ust.2 Pzp. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy jest załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o którym mowa w Rozdziale VII ust.2 pkt.1 oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie - w skali od 1-100. Wykonawca, który wykaże że : 1.wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 350 tysięcy PLN w jednym obiekcie - otrzyma 10 punktów. 2.za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie wykonane zamówienie ( nie więcej niż 18 zamówień ) Wykonawca otrzyma 5 punktów. Wszystkie wymienione powyżej 18 zamówień - zamówienia na roboty budowlane przyjęte zostaną przez Zamawiającego jako dopuszczalna ich ilość maksymalna. 3.Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 4.pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów, to o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania zamówień. Sposób dokonywania oceny wg wzoru : DW - Wykonawca podlegający badaniu Db - badane doświadczenie Dnw - największe doświadczenie DW = Db : Dnw x 100 % Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w Ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z wnioskiem w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, składa on następujące dokumenty : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w art. 24 ust.1 pkt. 4- 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa on następujące dokumenty : -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w budynkach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( PKOB ) tj. klasy 1220 ( budynki biurowe), 1211 ( budynki hoteli), 1262 ( budynki muzeów i bibliotek, 1263 ( budynki szkół i instytucji badawczych) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. ( Dz.U. Nr112, poz.1316 ) wraz ze zmianami z 2002r. ( Dz.U.Nr18, poz.170 o wartości nie mniejszej niż 350 tys. PLN w jednym obiekcie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do czynności jakie zostaną im powierzone tj. którzy posiadają : -uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane, 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa on następujące dokumenty : oświadczenie Wykonawcy, iż warunek ten spełnia. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 w związku z art. 24, o którym mowa w art.50, 5.W odniesieniu do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt.2,4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. 7.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu z postępowania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: XI.Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz oświadczeń i dokumentów. 1.Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi dokumentami, o których mowa w Rozdziale VII należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków w terminie do dnia 27.07.2006r. do godz. 12:00, w kancelarii ogólnej Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, piętro IV, pokój numer 401 po uprzednim uzyskaniu w biurze przepustek karty identyfikacyjnej upoważniającej do wejścia. 2.Opakowanie należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numerem telefonu i zaadresować do Zamawiającego w sposób następujący : Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al.Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra z dopiskiem:\Wniosek - przetarg ograniczony na roboty budowlane inwestycyjno-remontowe w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, Nr sprawy : OA-AK-242-3/2006 3.W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek ( przesyłka ) znalazł się w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia /dzień, godzina/ oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 5.Wniosek, dokumenty i oświadczenia w języku polskim podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę ( osoby ) upoważnione do podpisania i złożenia wniosku należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 6.Dokumenty, o których mowa w ust.4 winny być ponumerowane i trwale zszyte lub scalone w inny sposób. 7.Upoważnienie do podpisania wniosku wraz z załącznikami musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych firmy załączonych do wniosku ( np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego ) - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 8.Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 9.Forma przekazywania dokumentów między Zamawiającym i Wykonawcą : oświadczenia, wnioski, informacje przekazane faksem lub zwykłą pocztą elektroniczną : e-mail - niezwłocznie należy przesłać w formie oryginału - pocztą lub dostarczyć osobiście. XII.Adres strony internetowej - podano w Rozdziale I. XIII.Umowa ramowa - nie dotyczy przedmiotowego postępowania XIV.Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie dotyczy przedmiotowego postępowania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.