To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Wrocław: AM/AZ/PN-174/ 07 2. Badanie sprawozdań finansowych Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz jednostek samobilansujących tj. : Pralni MAX i Zarządu Inwestycji AM przeprowadzone w trybie, zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 29 wrześni
Numer ogłoszenia: 3543 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 204414 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. Pasteura, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PN-174/ 07 2. Badanie sprawozdań finansowych Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz jednostek samobilansujących tj. : Pralni MAX i Zarządu Inwestycji AM przeprowadzone w trybie, zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. Nr 121 poz. 591).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia publicznego : USŁUGA, nr klasyfikacji wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - główny przedmiot 74.12.12.50-0 oraz 74.12.00.00-6 2.Badanie sprawozdań finansowych Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz jednostek samobilansujących tj. : Pralni MAX i Zarządu Inwestycji AM przeprowadzone w trybie, zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. Nr 121 poz. 591), a w tym: - wydanie opinii o prawidłowości sporządzonego sprawozdania finansowego - opracowanie raportu zawierającego ustalenia dotyczące prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych - doradztwo finansowo - księgowe przeprowadzane w okresie realizacji zamówienia w zakresie: = konsultacje w siedzibie zamawiającego = opracowywanie pisemnych opinii z zakresu podatkowego i księgowego, dotyczących istotnych spraw rozliczeniowo - płatniczych Zamawiającego 3. Przewidywany termin zakończenia badania 30.03.2008 r 4. Przewidywany termin przedłożenia raportu z badania 30.04.2008 r
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.50 - Usługi kontroli rachunkowej Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej Oryginalny kod CPV: 74.12.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29700 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: AM/ AZ/ PN-174/ 07.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRUPA GUMUŁKA - KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GRUPA GUMUŁKA - KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO" SP. Z O.O.
- Grupa GUMUŁKA - AUDYT Sp. z o.o. i GRUPA GUMUŁKA- KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO Sp. z o.o., ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29700.00
- Oferta z najniższą ceną: 29700.00 / oferta z najwyższą ceną: 50020.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.