eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 10 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Olsztyn: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 10 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 354440 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 10 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, wskazanych w pkt. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 10 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby: Zadanie Nr 1 - KMP w Elblągu, Zadanie Nr 2 - KPP Braniewo Zadanie Nr 3 - KPP w Ełku, Zadanie Nr 4 - KPP w Gołdapi Zadanie Nr 5 - KPP w Lidzbarku Warmińskim Zadanie Nr 6 - KPP w Mrągowie Zadanie Nr 7 - KP w Morągu, Zadanie Nr 8 - KPP w Olecku Zadanie Nr 9 - KPP w Piszu Zadanie Nr 10 - KPP w Szczytnie, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. 4. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 5. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 6. Używane w SIWZ pojęcia i terminy: a)ryczałt za wykonywanie usługi na terenie miasta, obejmuje kompleksowe wykonanie usługi w granicach administracyjnych miasta, będącego siedzibą jednostki Policji dla danego zadania, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, przewóz lub holowanie, robociznę, b)przez holowanie i przewóz należy rozumieć przejazd pojazdu holującego lub przewożącego wraz z pojazdem holowanym lub przewożonym, c)przez należność za usługę holowania i przewozu spoza granic miasta - teren powiatu, należy rozumieć łącznie: 1)stawkę za każdy kilometr holowania i przewozu od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję. Stawka ta obejmuje: dojazd do miejsca zdarzenia, użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, przewóz lub holowanie, robociznę, 2)stawkę za czas załadunku pojazdu (części) do holowania, obejmującą użycie sprzętu do załadunku w zależności od potrzeb, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania. Należność za usługę holowania spoza granic miasta - teren powiatu obejmuje łącznie koszty załadunku i holowania od miejsca zdarzenia do parkingu depozytowego. 7. Wykonawca musi dysponować zestawem sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie oraz parkingiem, który będzie a)zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b)dopuszczony do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c)posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; d)liczył 10 wydzielonych miejsc /stanowisk/ parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 2 miejsca dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusów; e)oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; f)posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie, g)posiadł zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych lub dostawczych; części pojazdów; urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, h) dozorowany całodobowo, i) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów, j)posiadał wjazd umożliwiający parkowanie pojazdów członowych (holownik +ciągnik siodłowy + naczepa) 8. UWAGA! Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do bezzwłocznego, bezpłatnego przewiezienia wskazanych przez Zamawiającego pojazdów z parkingu dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego na własny parking depozytowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1 Zad. 1 KMP Elbląg 800,00 zł 2 Zad. 2 KPP Braniewo 500,00 zł 3 Zad. 3 KPP Ełk 600,00 zł 4 Zad. 4 KPP Gołdap 400,00 zł 5 Zad. 5 KPP Lidzbark Warmiński 400,00 zł 6 Zad. 6 KPP Mrągowo 600,00 zł 7 Zad. 7 KP Morąg 400,00 zł 8 Zad. 8 KPP Olecko 400,00 zł 9 Zad. 9 KPP Pisz 400,00 zł 10 Zad. 10 KPP Szczytno 900,00 zł Razem: 5 400,00 W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn , do czasu składania ofert tj. 08.11.2011 r. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. 08.11.2011 r. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na usługi holowania. Zadanie nr , Z-t-P/54/2011 . W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3, blok 27 (Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.). 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym uzyskali licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.).. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie załączonej do oferty licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określonej w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. 2. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym poprzez wykazanie, że: a) Wykonawca dysponuje parkingiem (składając ofertę na parkowanie pojazdów), który będzie: a) zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b) dopuszczony do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; d) liczył 10 wydzielonych miejsc /stanowisk/ parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 2 miejsca dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusów; e) oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; f) posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie, g) posiadł zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych lub dostawczych; części pojazdów; urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, h) dozorowany całodobowo, i) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów, j) posiadał wjazd umożliwiający parkowanie pojazdów członowych (holownik +ciągnik siodłowy + naczepa) (składając ofertę na parkowanie pojazdów) i zestawem pojazdów niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia (składając ofertę na holowanie pojazdów), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) b) Wykonawca dysponuje zestawem pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia (składając ofertę na holowanie pojazdów).Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty Wykazu pojazdów oraz Opisu oferowanego parkingu . 2.Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. 2. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Pzp. 2. Dokument będzie oceniany w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy: -niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, -nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu umowy, a zmiana zwartej umowy jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn Blok 27 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - KMP w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KMP w Elblągu.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Elbląga pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 5 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu elbląskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 10 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 80 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów)w ilości 10 szt. UWAGA!!! Jednostka posiada na swoim terenie miejsce do przechowywania zatrzymanych pojazdów i będzie korzystała z parkingu Wykonawcy wtedy, kiedy będzie zapełniony własny parking..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - KPP Braniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Braniewie.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1.holowania - przewozu w granicach miasta Braniewo pojazdów: a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2.holowania - przewozu na terenie powiatu braniewskiego pojazdów: a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 35 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3.przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a.samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b.samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - KPP w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Ełku. W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Ełk pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 3 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu ełckiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 35 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 3 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 80 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów)w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - KPP w Gołdapi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Gołdapi.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Gołdapi pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu gołdapskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 25 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - KPP w Lidzbarku Warmińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Lidzbarku Warmińskim.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Lidzbark Warmiński pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 60 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu lidzbarskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów)w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 65 szt. c)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - KPP w Mrągowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Mrągowie.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Mrągowa pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 45 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu mrągowskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 65 szt. d) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - KP w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KP w Morągu.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Morąga pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 35 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu Morąg pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. e) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - KPP w Olecku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Olecku. W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Olecka pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów)w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu oleckiegoo pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - KPP w Piszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Piszu.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Pisz pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu piskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 40 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów)w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. g) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - KPP w Szczytnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Szczytnie.W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: holowania - przewozu samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t: a) w granicach miasta Szczytno w- ilości 50 szt. b) na terenie powiatu szczycieńskiego - w ilości 50 sztuk Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszącą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpieczenia pojazdu do parkingu depozytowego lub innego, wskazanego przez Zamawiającego (zł/1 km). 1) przechowywania na parkingu (przez średnio 15 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 60 szt. b)samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t (w tym pojazdów członowych i autobusów) w ilości 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.