eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńMontaż oświetlenia świątecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354489 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Bieruń: Montaż oświetlenia świątecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333811-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000, ul. Rynek  14, 43150   Bieruń, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 400, faks 322 164 777, e-mail rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Montaż oświetlenia świątecznego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.36.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oświetlenia świątecznego na terenie Gminy Bieruń, w niżej wskazanym zakresie: a) Przeglądu, sprawdzenia i w zależności od potrzeb naprawy/wymiany elementów oświetlenia świątecznego: stelaży nośnych, zawiesi, zasilaczy oświetlenia LED, złączy elektrycznych, przewodów zasilających, wtyczek, źródeł światła (węży świetlnych LED). b) Montaż elementów oświetlenia świątecznego wraz z podłączeniem pod napięcie: - na choinkach o wysokości powyżej 4,0 m - 11 szt. - na choinkach o wysokości do 2,5 m - 4 szt. - na słupach oświetlenia ulicznego i słupach sieci nN - 200 szt. - na balkonach budynku Urzędu Miejskiego - 2 szt. Oświetlenie świąteczne zasilane ma być z sieci zasilającej oświetlenie uliczne Gminy Bieruń i z instalacji budynku Urzędu Miejskiego. c) Świadczenie serwisu wykonanej instalacji oświetlenia świątecznego. d) Demontaż i przekazanie elementów oświetlenia świątecznego do magazynu Zamawiającego. 2. Elementy oświetlenia świątecznego stanowią własność Zamawiającego. 3. Elementy oświetlenia świątecznego przechowywane są w magazynie Zamawiającego w Bieruniu przy ul. Chemików. 4. Zamawiający wyda elementy oświetlenia świątecznego w terminie jednego dnia roboczego od daty otrzymania powiadomienia od Wykonawcy o gotowości jego odbioru. 5. Wykonawca jest obowiązany wykonać usługę w następujących terminach: a) Wykonanie przeglądu, sprawdzenie, i naprawa elementów oświetlenia świątecznego: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. b) Wykonanie montażu elementów oświetlenia świątecznego w rejonie ronda na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej, ul. Węglowej i ul. Granitowej: do dnia 03.12.2016 r. (rozpoczęcie montażu nie wcześniej niż 01.12.2016r.) c) Wykonanie montażu pozostałych elementów oświetlenia świątecznego: do dnia 09.12.2016 r. d) Wykonanie demontażu oświetlenia świątecznego: do 6 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia od Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia demontażu (planowane rozpoczęcie demontażu w dniu 23.01.2017 r.), za wyjątkiem rejonu Rynku oraz części ul. Krakowskiej (od Rynku do Sanktuarium Św. Walentego) , gdzie demontaż oświetlenia nastąpi po dniu 14.02.2017 r. e) Termin zakończenia realizacji zamówienia 16.02.2017 r. 6. Miejsca montażu poszczególnych elementów oświetlenia świątecznego zostaną każdorazowo wskazane przez Zamawiającego na etapie wykonywania prac. Zabudowa elementu/elementów oświetlenia w innej lokalizacji lub montaż innego elementu niż wskazany przez Zamawiającego jest niedopuszczalne i skutkować będzie odmową odbioru usługi. 7. Zamawiający planuje montaż elementów oświetlenia świątecznego w ciągach ulic: Warszawskiej, Chemików, Krakowskiej i Oświęcimskiej oraz w rejonie Rynku i parkingów przy KPP i CIG. 8. Po wykonaniu przeglądu, sprawdzeniu i naprawie elementów oświetlenia świątecznego Wykonawca sporządzi protokół, który przekaże do akceptacji Zamawiającemu. Przegląd, sprawdzenie i naprawa elementów oświetlenia świątecznego może zostać wykonana w magazynie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy (Wykonawca zapewni transport elementów we własnym zakresie). 9. Wykonawca po demontażu elementów oświetlenia świątecznego jest zobowiązany do dokonania napraw uszkodzonych elementów, sporządzić protokół zdawczy określając w szczególności ilość przekazanych ozdób oraz ich stan techniczny. Protokół wymaga akceptacji Zamawiającego. 10. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy: podnośnik koszowy konieczny do wykonania prac montażowych i demontażowych, wszystkie materiały konieczne do wykonania napraw i montażu elementów oświetlenia świątecznego. Podnośnik ma umożliwić wykonanie prac bez ryzyka zniszczenia ciągów pieszych, jezdni i poboczy. W przypadku stwierdzenia zniszczeń elementów drogi (tj. jezdni, poboczy, chodników i infrastruktury drogowej) Wykonawca zostanie obciążony ich naprawą. 11. Wymagania dotyczące podnośników koszowych potrzebnych do: a) Montażu oświetlenia świątecznego na choince zlokalizowanej na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej, ul. Granitowej i ul. Węglowej: - minimalna wysokość robocza - 20,0 m, - DMC pojazdu nie więcej niż - 8 000 kg. b) Montażu pozostałych elementów oświetlenia świątecznego: - minimalna wysokość robocza - 10,0 m, - DMC pojazdu nie więcej niż - 3 500 kg. 12. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania zatwierdzonych organizacji ruchu na czas wykonania usługi montażu i demontażu elementów oświetlenia świątecznego. 13. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii zgłaszanych przez Zamawiającego powstałych w trakcie eksploatacji zamontowanych elementów oświetlenia świątecznego i przywrócenia prawidłowego działania instalacji max. w terminie do trzech dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 14. Wykonawca wykona instalację elektryczną oświetlenia świątecznego zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i norm, w szczególności pod kątem zapewnienia właściwej ochrony przeciwporażeniowej instalacji. 15. Uzupełnienie przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wykonujących niżej wskazane czynności: a) obsługa urządzeń transportu bliskiego - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do obsługi urządzeń transportu bliskiego, b) wykonywanie montażu, serwisowania i demontażu elementów oświetlenia świątecznego, - minimum dwie osoby które posiadają ważne uprawnienia: - do prac pod napięciem oraz posiadają ważne świadectwo kwalifikacyjne "E" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na urządzeniach do 1 kV w zakresie "sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego" - minimum jedna z tych osób musi posiadać ważne świadectwo kwalifikacyjne "D". Jedna z trzech osób będzie pełniła również funkcję koordynatora realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy i będzie odpowiedzialna za kontakt z Zamawiającym. 17. Opis elementów świątecznych przeznaczonych do montażu: a) Na choinkach: Węże świetlne o długości od 5,0 m do 20,0 m, wyposażone w punktowe źródła światła (żarówki małe i duże). b) Na słupach oświetlenia ulicznego i słupach nN Ozdoby na aluminiowych stelażach o maksymalnych wymiarach - wys. 2,50 m, szer. 1,50 m, maksymalna waga pojedynczego elementu ok. 9,0 kg (3 sztuki), pozostałe elementy o maksymalnych wymiarach - wys. 2,15 m, szer. - 1,25 m, maksymalna waga pojedynczego elementu ok. 6 kg. Źródła światła w postaci węży LED (barwa światła zimna i ciepła) oraz kabli z punktowymi źródłami światła (małe żarówki o barwie światła zimnej i ciepłej). Montaż elementów na słupach za pomocą stalowych opasek zaciskowych. c) Na balkonach budynku Urzędu Miejskiego: Ozdoby w postaci napisu na aluminiowym stelażu o maksymalnych wymiarach - wys. 0,9 m, szer. 4,0 m, maksymalna waga ok. 15 kg. Źródła światła w postaci węża LED (barwa światła zimna) 18. Zamawiający szacuje (na podstawie lat ubiegłych) że ilość posiadanych sprawnych elementów oświetlenia świątecznego wynosi 70%. Pozostałe 30% może wymagać napraw o których mowa w punkcie 1 lit. a). 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty umownej, w tym ilość jednostek wskazanych w formularzu kalkulacyjnym - max. do 30%. 20. Przykładowe elementy montażowe oświetlenia świątecznego zawiera załącznik do SIWZ. 21. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, w zakresie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 22. Zamawiający nie przewiduje: udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp , zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 23. Nazwy i kody według słownika CPV: 50232110-4 Obsługa instalacji oświetlenia publicznego, 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232110-4
Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28326.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIFAMA OPA CARBO Sp. z o.o.,  ,  ul. Żwirki i Wigury 4,  43-190,  Mikołów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39353.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39353.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143405.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.