eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa placu zabaw na terenie Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Warszawa: Budowa placu zabaw na terenie Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 35449 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej ani ustanawiać DSZ

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw na terenie Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw na terenie Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Zakres prac obejmuje między innymi wykonanie: a) strefy placu zabaw z serpentyną - prefabrykowanym urządzeniem wielofunkcyjnym trampolinami i drobnymi urządzeniami zabawowymi; b) elementów wyposażenia: ławki, kosze na śmieci w realizowanych strefach (placu zabaw i wspinaczki) oraz tablicy informacyjnej na placu wejściowym; c) założenia i odtworzenia zniszczonych trawników podczas budowy; d) montażu siłowni plenerowych. 1.2) Przedmiot zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa budowy placu zabaw zawierającą niżej wymienione opracowania: a) Projekt budowlano - wykonawczy zagospodarowania Parku Trampolin na terenie AWF w Warszawie ETAP I - autorzy opracowania: dr inż. Kinga Zinowiec-Cieplik, mgr inż. Zofia Wierzbicka, mgr inż. Janusz Krakowski - zał. nr 1 do SIWZ, b) Przedmiar robót: Park Trampolin na terenie AWF oraz Przedmiar robót: Montaż siłowni plenerowych - autor opracowania - mgr inż. Izabela Krawczyk - załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Budowa Parku Trampolin - Etap I przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie - teren Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, autor opracowania: dr inż. Kinga Zinowiec-Cieplik - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! A. W projekcie wykreślono pozycje, które nie będą realizowane w ramach niniejszego postępowania. B. W specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ujęte są pozycje wykreślone z projektu, nie należy brać ich pod uwagę w niniejszym postępowaniu. C. Wspomniane w projekcie budowlano -wykonawczym ogrodzenie zewnętrzne nie jest objęte projektem a tym samym przedmiotowym postępowaniem. D. Urządzenia siłowni plenerowych są własnością Zamawiającego i znajdują się w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 93. Do wyceny oferty należy przyjąć ich transport z miejsca składowania i montaż na placu zabaw. Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. 1.3) Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) pozwolenie na budowę; b) ww. dokumentację projektową; c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; d) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 90 dni licząc od daty zawarcia umowy lub maksymalnie na tyle dni ile wykonawca zaoferował w ofercie przy czym termin nie może być dłuższy niż 90 dni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp wg zasady spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji placów zabaw lub obiektów sportowych zewnętrznych (np. boiska, skate parki) lub obiektów o charakterze podobnym do określonego w przedmiocie zamówienia (z wyłączeniem obiektów dla zwierząt) na kwotę brutto minimum 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Wykazu robót budowlanych oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, wg zasady spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/-by działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w Części III ust. 4 pkt. 3) SIWZ: 1) Zamiast dokumentów o których mowa w Części III ust.4 pkt. 3) lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. spółki cywilne, konsorcja) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Żaden z Wykonawców składających ofertę wspólnie, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Części III ust. 4 pkt 3) lit.a) składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną). 6) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (każdy z nich) - składają listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz.331, z póżn. zm.) albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się Strony. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1) zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji zamówienia(w tym podwykonawcy), na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w związku z art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 jest możliwa, pod warunkiem, iż proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przy czym zmiany te nie powodują zmiany terminu realizacji umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 nie powodują zmiany terminu realizacji umowy. 4. Formy pisemnej nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy, kont bankowych Stron, osób do współpracy z obu Stron. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, pisemnego powiadomienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, 2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, 3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy, 4) likwidacji firmy Wykonawcy. 6. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznaje się za doręczoną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Wydziale Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 29 w Warszawie, pok. 385. Formularz można pobrać do dnia 30.03.2015 r..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 13:00, miejsce: W Wydziale Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 29 w Warszawie, pok. 385. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godzinie 13:30 w sali 352..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Anna Miedzińska z Wydziału Ochrony Środowiska w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Małgorzata Gajowa - Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany. adres kontaktowy: fax. (022) 37-33-382; email: zamowienia@poczta.bielany.waw.pl, mając na uwadze, że zawsze dopuszczalna jest forma pisemna na adres wskazany w Części I ust.1 pkt 2 SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.