To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Koluszki: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych
Numer ogłoszenia: 354500 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323550 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach, ul. Brzezińska 32, 97-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 44 714 58 25, faks 44 714 58 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie kanapek oraz paczek żywnościowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1. Przygotowanie i dostawa kanapek dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w ilości maksymalnej około 60 szt. dziennie przez 176 dni w których dzieci uczęszczają do szkoły tj. ogółem 10.560 sztuk. Kanapki dowiezione powinny być do: Szkoły Podstawowej w Długiem, około 5szt. Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gałkowie Dużym, około 10szt. Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 12, około 18szt. Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkole nr 1w Koluszkach przy ul. Kościuszki 16, około 14szt. Gimnazjum nr 2 w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 8, około 5szt. Szkoła Podstawowa w Różycy, około 5szt. Szkoła Podstawowa w Będzelinie, około 3szt. Zamawiający przyjmuje, że codziennie będzie dostarczane ogółem około 60 sztuk kanapek. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką. Ilość kanapek do poszczególnych szkół będzie uzgodniona z M.G.O.P.S w Koluszkach. O wszelkich zmianach ilości Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 2 - dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie, przechowywanie i dostarczanie kanapek powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno - sanitarnych. Kanapki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie 11.01.2016r. do 31.12.2016r. z uwzględnieniem przerw w organizacji nauki (ferie zimowe, przerwa wakacyjna, przerwy świąteczne itp.). Ilości kanapek zależeć będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które w decydującym stopniu zależą od ilości faktycznych uczestników zajęć lekcyjnych i ilości dzieci zakwalifikowanych do dożywiania. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół lub osobami upoważnionymi przez nich oraz Zamawiającym. Za sprawy organizacyjne oraz harmonogram dostarczania i wydawania kanapek dzieciom korzystającym z dożywiania odpowiadają Dyrektorzy szkół lub osoby upoważnione przez nich. Skład kanapki: a) duża bułka b) masło c) zamiennie: plaster szynki, żółty ser, pasztet d) liść sałaty lub pokrojony ogórek Do każdej kanapki należy dostarczyć jogurt - od 125 - 150 g 2. Przygotowanie paczek żywnościowych dla rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej około 4.620 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące. Zestaw I dla rodziny, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50 kg - 2 szt. 2) cukier 1 kg 3) margaryna do smarowania pieczywa 0,5 kg - 1 szt. 4) konserwa rybna netto 160 - 200g - 1 szt. 5) pasztet wieprzowy 150 - 250 g - 1 szt. 6) kaszanka - 0,5 kg 7) kiełbasa wieprzowa - 0,5kg 8) dania obiadowe - od 480g do 600g - 2 szt.( fasola + pulpety) 9) mąka pszenna 1kg 10) mleko UHT 2% - 2 litry 11) dżem - do 280 g - 1 szt. Zestaw II dla rodziny, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,5 kg - 2 szt. 2) olej słonecznikowy lub rzepakowy 1 litr - 1 szt. 3) herbata ekspresowa 100szt. - 1 op. 4) parówki - 1 kg 5) paprykarz 300g - 1 szt. 6) kasza jęczmienna lub ryż - 1 kg 7) dania obiadowe - od 480g do 600 g - 2 szt.( klopsiki + gołąbki) 8) mleko UHT 2% - 2 litry 9)dżem - do 280 g - 1 szt. 3. Przygotowanie paczek żywnościowych dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej około 4.760 sztuk paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące. Zestaw I dla jednej osoby, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50kg - 1 szt. 2) margaryna do smarowania pieczywa 250g - 1 szt. 3) konserwa rybna netto 160 - 200g - 1 szt. 4) kaszanka 0,50 kg 5) pasztet wieprzowy 150- 250g - 1 szt. 6) dania obiadowe - od 480g do 600 g - 1 szt.( fasola lub pulpety) 7) dżem - do 280 g - 1 szt. Zestaw II dla jednej osoby, który powinien być w paczce: 1) chleb krojony 0,50 kg - 1 szt. 2) parówki 1kg 3) herbata ekspresowa 100szt. - 1 op. 4) cukier 1 kg 5) dania obiadowe - od 480g do 600 g - 1 szt.( klopsiki lub gołąbki) Paczka żywnościowa powinna być zapakowana w torbę jednorazowego użytku. We wtorki powinien być przygotowany zestaw nr I, a w piątki zestaw nr II. Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług, w zależności od ilości świadczeniobiorców MGOPS w Koluszkach. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. Wydawanie i rozwiezienie paczek. Paczki powinny być dowiezione do miejscowości Gałkówek (siedziba NFZOZ Esculap s.c. ul. Dzieci Polskich 6c) ok. 20 paczek żywnościowych ( w tym około 10 paczek dla rodzin i około 10 dla osób samotnych). Pozostałe paczki powinny być wydawane w lokalu, znajdującym się w centrum Koluszek. Wykonanie, przechowywanie i dostarczanie paczek żywnościowych powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno - sanitarnych. Paczki żywnościowe muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wydawanie paczek powinno być we wtorek oraz piątek w godzinach 12:00-14:00. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy (fax., e-mail) imiennej listy uprawnionych do odbioru paczek żywnościowych do 10 dnia każdego miesiąca. W szczególnych przypadkach tj. choroba, niesprzyjające warunki atmosferyczne, kiedy osoba bądź rodzina nie będzie w stanie osobiście dotrzeć do miejsca wydawania paczek żywnościowych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paczkę żywnościową do miejsca zamieszkania danej osoby na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RAZEM"
- Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM, ul. Pomorska 5, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308512,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 281836,00
Oferta z najniższą ceną: 281836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 566697,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Dostawa służbowego samochodu osobowego
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Gałkowie Dużym.
- Budowa przyłącza ciepłowniczego z rur preizolowanych do projektowanego budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego w Koluszkach
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.