To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354505 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług związanych z wykonaniem nasadzeń roślin, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333482 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
361777097, ul.
Za Torem
22,
30-542
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48123418516, faks
+48123418487, e-mail
przetargi@zzm.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług związanych z wykonaniem nasadzeń roślin, w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):62/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie dostawy i sadzenia roślin na terenach Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 3 części zamówienia (zadania), tj.: 1.1.1 część 1 obejmująca zadanie A tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Lema, na Rondzie Hipokratesa, na Rondzie Lewandowskiej. 1.1.2 część 2 obejmująca zadanie B tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Focha, przy ul. Widok, przy Ugorek. 1.1.3 część 3 obejmująca zadanie C tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Kobierzyńskiej, przy ul. Pawia, przy ul. Paulińskiej - Rybaki - Piekarskiej oraz przy ul. Piekarskiej. 1.2 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie usług, w tym w szczególności wykonujące prace nasadzeniowe materiału roślinnego były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014r., poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy przynajmniej czterech osób), przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać czterem pełnowymiarowym etatom. Zobowiązane wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.3 Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie wskazanym w SIWZ przy realizacji niniejszego zamówienia w następujący sposób: 1.3.1 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego obowiązany jest w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego wezwania przedstawić raport o stanie zatrudnienia zawierający wykaz (listę) osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz okazać (przedłożyć do wglądu) wszelkie niezbędne dokumenty w celu potwierdzenia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników zaangażowanych przy realizacji niniejszej umowy we wskazanym w SIWZ zakresie (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). Wykonawca obowiązany jest do uzyskania od w/w pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 1.3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia (bez uprzedzenia) kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji umowy wskazane przez Wykonawcę w liście, o której mowa powyżej są osobami faktycznie uczestniczącymi w realizacji przedmiotu umowy we wskazanym w SIWZ zakresie. Wykonawca zapewnia, że osoby te oraz inne osoby przebywające na terenie realizacji zamówienia zobowiązane są podać przedstawicielom Zamawiającego wykonującym czynności kontrolne imię i nazwisko, zakres wykonywanych czynności, 1.3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli poprzez zgłoszenie Państwowej Inspekcji Pracy o konieczności przeprowadzenia kontroli zatrudnienia. 1.4 Strony postanawiają, że w razie stwierdzenia wad, płatność za tą część usługi nastąpi po ich usunięciu, na koszt Wykonawcy, a jeśli wad nie da się usunąć - wynagrodzenie Wykonawcy będzie pomniejszone proporcjonalnie do uszczerbku wywołanego wadą, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.5 Dostarczony materiał roślinny powinien być zgodny z "Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego" - opracowanie Związku Szkółkarzy Polskich oraz wymaganiami określonymi w Standaryzacji i założeniach projektowych stanowiących załączniki do SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.6 Wykonawca gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.7 Podczas wykonywania zamówienia obowiązuje zakaz używania dmuchaw, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.8 W przypadku nie podjęcia wegetacji w następnym roku od posadzenia Wykonawca dokona wymiany materiału na własny koszt, z uwzględnieniem, iż na wymieniony materiał gwarancja biegnie od momentu jego ponownego nasadzenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.9 Od Wykonawcy wymaga się zaświadczenia wystawionego przez szkółkę dostarczającą rośliny w którym potwierdzona jest zgodność przebiegu procesu produkcji roślin z wymaganiami Inwestora/Zamawiającego (szkółkowanie) zgodnie z zaleceniami Związku Szkółkarzy Polskich, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest również do okazania materiału szkółkarskiego Zamawiającemu. Miejscem przeprowadzenia kwalifikacji jest teren magazynowy Wykonawcy nasadzeń lub teren lokalizacji sadzenia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. Zamawiający ma prawo do podjęcia decyzji o wyborze miejsca okazania materiału szkółkarskiego, przy czym miejsce okazania nie może być w odległości większej niż 50 km od granic administracyjnych Miasta Krakowa. 1.11 Zamawiający w obecności Wykonawcy nasadzeń dokona szczegółowej kwalifikacji materiału roślinnego. W przypadku stwierdzenia złej jakości materiału, strony sporządzą protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad. Protokół stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę materiału roślinnego. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wymiany materiału roślinnego na własny koszt, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.12 Zamawiający dopuści materiał roślinny do sadzenia po uprzednim zakwalifikowaniu jako dobry (bez wad), po wcześniejszym okazaniu go przez Wykonawcę, zgodnie z zapisami SIWZ powyżej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.13 Liczba części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę: Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie wybrane części zamówienia. 1.14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Standaryzacja prac, Założenia projektowe oraz mapy z zaznaczoną lokalizacją nasadzeń odrębnie dla każdej z trzech części zamówienia - stanowiące Załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z wzorami tabelarycznymi stanowiącymi Załącznik B do SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zadanie A tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Lema, na Rondzie Hipokratesa, na Rondzie Lewandowskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT430708.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 543842.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zadanie B tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Focha, przy ul. Widok, przy Ugorek. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na tą cześć zamówienia kwotę brutto 89.481,33 zł, natomiast wartość oferty z najniższą ceną wynosi kwotę brutto 176.257,05 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82853.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zadanie C tj. sadzenie roślin na terenie przy ul. Kobierzyńskiej, przy ul. Pawia, przy ul. Paulińskiej - Rybaki - Piekarskiej oraz przy ul. Piekarskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49449.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 100029.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.