To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Szczecin: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 354514 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306600 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż mebli biurowych:a) do siedziby Urzędu Celnego w Szczecinie położonej przy ul. Żołnierskiej 45 - część A:biurko 160 cm: 19 sztuk, kontener: 19 sztuk, szafa aktowa: 58 sztuk, szafa ubraniowa: 17 sztuk, komoda: 8 sztuk, krzesło obrotowe: 44 sztuk; b) do siedziby Izby Celnej w Szczecinie położonej przy ul. Energetyków 55 - część B (zakres maksymalny zamówienia: zakres podstawowy wraz z prawem opcji): biurko 138 cm: 82 sztuk, biurko 160 cm: 5 sztuk, dostawka do biurka: 5 sztuk, kontener: 87 sztuk, regał otwarty: 7 sztuk, szafa aktowa: 142 sztuk, szafa ubraniowa: 89 sztuk, komoda: 27 sztuk, krzesło obrotowe: 87 sztuk, krzesło konferencyjne: 15 sztuk. 2. Zamawiający oczekuje, że dostarczone meble, mające być doposażeniem umeblowania siedzib Urzędu Celnego w Szczecinie (część A) oraz Izby Celnej (część B), zostały wykonane w sposób nieodbiegający wyglądem od mebli znajdujących się obecnie w ww. siedzibach, w szczególności w zakresie: koloru płyty meblowej, rodzaju uchwytów meblowych, koloru i sposobu wykonania nóg, stelaży i blendy przednich do biurek, rodzaju krzeseł. Opisy mebli zawarte w załączniku nr 2a - część A oraz załączniku nr 2b - część B do siwz, mają na celu zapewnienie otrzymania przez Zamawiającego mebli wizualnie tożsamych z już posiadanymi meblami. 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie krzesła obrotowe (dot. części A i B) były takie same tj. jeden model tego samego producenta, również zastosowana tkanina winna być taka sama. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zakupu dodatkowo mebli danego rodzaju określonych w części B ponad zakres podstawowy wskazany w załączniku nr 1. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie wykonania zamówienia do zrealizowania zakresu podstawowego mebli biurowych. Zakres zamówienia podstawowego oraz prawa opcji został określony w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. 6. Zakres prawa opcji nie przekroczy ilości wynikającej z różnicy maksymalnego i podstawowego zakresu określonych w załączniku nr 1. 7. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego dla danego rodzaju mebla, w terminie określonym w rozdziale VII siwz. 8. Zamawiający nie skorzysta z zakupu ilości wynikającej z prawa opcji dla danego rodzaju mebla w sytuacji, gdy zakup ilości mebli z zakresu podstawowego okaże się wystarczający dla zaspokojenia jego potrzeb. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a - część A oraz załącznik nr 2b - część B do siwz. 10. Zamówienie obejmuje również rozładunek, montaż i rozmieszczenie mebli we wskazanych pomieszczeniach. 11. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa sprzedaży mebli biurowych, przed rozpoczęciem realizacji umowy przedstawił w celu akceptacji: wzór uchwytu do mebli, kolor tapicerki do krzeseł,wzór płyty meblowej w kolorze wymaganej przez Zamawiającego, biurko (poz. 8 w Ofercie cenowej), kontenerek mobilny (poz. 10 w Ofercie cenowej) oraz szafę aktową (poz. 12 w Ofercie cenowej) wykonane zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji. W przypadku braku zastrzeżeń co do wykonania ww. mebli mogą być one zaliczone na poczet realizacji umowy. Wykonawca, wraz z dostawą mebli do akceptacji przedstawi dokument potwierdzający klasę higieniczności E1 płyty meblowej, z której zostały one wykonane. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. 14. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w rozdziale XXIII Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303744,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 305682,06
Oferta z najniższą ceną: 305682,06 / Oferta z najwyższą ceną: 659131,17
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.