eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWprowadzenie treści zadań egzaminacyjnych w ilości maksymalnie 15 000 sztuk do Systemu Informatycznego Obsługi Banków Zadań zwanego dalej SIOBZ



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Warszawa: Wprowadzenie treści zadań egzaminacyjnych w ilości maksymalnie 15 000 sztuk do Systemu Informatycznego Obsługi Banków Zadań zwanego dalej SIOBZ
Numer ogłoszenia: 354542 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie treści zadań egzaminacyjnych w ilości maksymalnie 15 000 sztuk do Systemu Informatycznego Obsługi Banków Zadań zwanego dalej SIOBZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wprowadzenie treści zadań egzaminacyjnych w ilości maksymalnie 15 000 sztuk do Systemu Informatycznego Obsługi Banków Zadań zwanego dalej SIOBZ. I etap minimalnie 4000 zadań. II etap minimalnie (łącznie z I etapem) 12 000 zadań - maksymalnie (łącznie z I etapem) 15 000 zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.33.00.00 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 177120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177120,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie dotyczy zamówienia uzupełniającego realizowanego w trybie z wolnej ręki na podstawie artykułu 67 ustęp 1 punkt 6 ustawy Pzp, o wartości zamówienia uzupełniającego nie przekraczającej kwoty 134 000,00 euro. Przesłanki formalne dla udzielenia zamówienia uzupełniającego zostały spełnione poprzez fakt, że Wykonawcą zamówienia podstawowego jak i zamówienia uzupełniającego jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Sanguszki 1. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 22.10.2013 r., zamówienia uzupełniającego udzielono w dniu 21.12.2015 r. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej nić 50% wartości zamówienia podstawowego, wartość zamówienia podstawowego 6 409 547,86 PLN netto, wartość przewidzianych zamówień uzupełniających 50% 3 204 773,93 PLN netto, wartość obecnego zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 182 350,00 PLN netto. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Spełnienie przesłanki merytorycznej udzielenia zamówienia tj. że zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego potwierdza fakt, że skutkiem wykonania prac w ramach zamówienia podstawowego było wprowadzenie określonej puli zadań do SIOBZ. Opisuje to punkt umowy podstawowej Załącznik 17, zadanie 15, Zakres usług składający się na przedmiot zamówienia, punkt: Wprowadzenie do 20 000 zadań egzaminacyjnych do Systemu Obsługi Banków Zadań

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.