To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354587 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Ostróda: SPECJALISTYCZNE WSPARCIE W ZAKRESIE E-COMMERCE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: DROGOWSKAZ NA BIZNES 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuDrogowkaz na biznes 5
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333688 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", krajowy numer identyfikacyjny
51142927100000, ul.
ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203
,
14100
Ostróda, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 646 79 57, faks
89 646 79 57, e-mail
d.bagniewska@atut.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organizacja pozarządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPECJALISTYCZNE WSPARCIE W ZAKRESIE E-COMMERCE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: DROGOWSKAZ NA BIZNES 5
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: specjalistyczne wsparcie w zakresie e-commerce dla uczestników projektu pn.: Drogowskaz na biznes 5, zgodnie z kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 4 do siwz), oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz), obejmujące: 1) etap 1, w tym: doradztwo z zakresu e-commerce, którego celem będzie przedstawienie możliwości marketingu internetowego, który powinien przełożyć się na zwiększenie przychodów firmy, rozpoznawalności na rynku oraz poszerzenia grona klientów. Zakres doradztwa obejmuje takie zagadnienia jak: a) wybrać domenę internetową; b) przykuć uwagę e-klienta; c) być przekonującym w internecie; d) dać się znaleźć klientom w internecie; e) stworzyć unikalne treści w internecie na swojej stronie internetowej; f) pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych, pozyskiwanie e-klienta z katalogów branżowych firm, pozyskiwanie klienta z social media Po zakończeniu doradztwa, z każdym z uczestników projektu będzie kontaktował się doradca, aby wspólnie skonfigurować mobilną stronę www. Uczestnik projektu będzie mógł samodzielnie lub z pomocą doradcy wprowadzić zawartość strony, ofertę, produkty i usługi, specjalizacje oraz marki które oferuje firma, zdjęcia, godziny otwarcia, kontakt do firmy oraz ustawić preferowany wygląd strony. Efektem szkolenia będzie stworzenie mobilnej strony www oraz wizytówki (szablon) firmy w katalogu branżowym dla 75 uczestników projektu. W tym zapewnienie rejestrację i utrzymanie domeny (.pl. fun.pl, reg.pl, globalnej lub .eu), hostingu oraz firmowej pocztę e-mail (adres na własnej domenie, pojemność konta e-mail dla jednego uczestnika projektu 5GB) przez okres 12 miesięcy od momentu uruchomienia strony. Każda strona musi być wyposażona w panel administrowania, wersje graficzne strony, statystyki odwiedzin. Ponadto uczestnik projektu wraz z mobilną stroną internetową otrzyma dodatkowe narzędzia do promocji firmy: a) generator referencji- narzędzie do pozyskiwania, szybkiego tworzenie oraz publikacji referencji na stronie internetowej; b) okazje- narzędzie do automatycznego generowania oraz dystrybucji kuponów rabatowych na produkty lub usługi firmy; c) opnie- narzędzie do pozyskiwania, zarządzania oraz prezentacji opinii na temat firmy; d) wpis firmy do katalogu branżowego (udostępniającego aplikacja mobilne: ANDROID, iOS, Windows Phone, Windows 8, 10). Mobilna strona internetowa powinna zawierać: ofertę oraz opis firmy, katalog produktów i usług, specjalizacje i marki, opinie o firmie, referencje, galerię zdjęć, aktualności, mapę dojazdu do firmy, godziny otwarcia, formularz kontaktowym, dane kontaktowe; Łącznie etap 1- 600 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu). 2) etap 2- wsparcie powdrożeniowe, po zakończeniu etapu 1, uczestnik projektu zostanie pod stałą opieką doradcy, który będzie kontaktował się telefonicznie w celu optymalizacji prowadzonych przez uczestnika projektu działań promocyjnych, pomocy w wykorzystaniu wszystkich możliwości jakie daje mobilna strona www. Doradca przeanalizuje, omówi i zasugeruje zmiany w następujących obszarach: a) problemy związane z zarządzaniem stroną; b) statystyki odwiedzin strony; c) pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie Okazji; d) sposób tworzenia i publikacji Okazji; e) funkcjonowanie oraz administrację funkcjonalności Opinii; f) wpływ publikacji pozytywnych opinii na wzrost liczby klientów; g) tworzenie oraz automatyczne pozyskiwanie referencji od partnerów biznesowych. W ramach wsparcia powdrożeniowego wykonawca zobowiązany jest umożliwić uczestnikom projektu kontakt telefoniczny oraz on-line (e-mail, czat) z doradcami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz przekazać poradnik typu "jak korzystać z udogodnień jakie daje internet", dla każdego uczestnika projektu. Łącznie etap 2- 600 godzin wsparcia (8 godzin dla każdego uczestnika projektu).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79411100-9
Dodatkowe kody CPV:
79341100-7,
72212481-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT130081.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 150000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- ZAKUP WYCIĄGAREK SCENICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
- DOSTAWA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki ratowniczo- Gaśniczej w Ostródzie- Etap V
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- "Dostawa i nasadzenia drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.