eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinModernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Głusk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Lublin: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Głusk
Numer ogłoszenia: 354598 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326009, faks 081 5347373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Głusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gminie Głusk, ilość obrębów - 18, powierzchnia 6433 ha, ilość działek - 15802, ilość budynków - ok. 9000, ilość lokali - ok. 150. Warunki techniczne wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w gm. Głusk określa załącznik Nr 1 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: Etap I 1. Pobranie materiałów i danych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie oraz analiza i weryfikacja pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych oraz ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym zakresu klasyfikacji gruntów. 2. Wykonanie klasyfikacji gruntów oraz utworzenie wektorowej mapy ewidencyjnej o pełnej treści. 3. Założenie ewidencji budynków i lokali 4. Weryfikacja danych katastralnych, pobranych z istniejących systemów EGiB w postaci plików SWDE i zmodernizowanych, z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, SWDE-TOPO i V-SWDE. 5. Skompletowanie operatu ewidencyjnego. Etap II 1. Wyłożenie operatu klasyfikacji gruntów na okres 7 dni oraz projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. - Starosta informuje o terminie i miejscu wyłożenia operatu poprzez wywieszenie tej informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie starostwa powiatowego i właściwego urzędu gminy, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia oraz ogłoszenia jej w prasie o zasięgu krajowym; - Wyłożenia dokonuje upoważniony pracownik wykonawcy prac geodezyjnych związanych z opracowaniem projektu operatu ewidencyjnego, posiadający uprawnienia geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt. 2 przy udziale pracownika starostwa powiatowego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokóle. 2. Uruchomienie systemu prowadzenia danych katastralnych. 3. Baza danych ewidencyjnych powinna zabezpieczać możliwość tworzenia pomocniczych raportów, którymi są : a) zestawienie gruntów b) wykaz gruntów c) skorowidz działek d) wykazy - podmiotów ewidencyjnych - osób, jednostek organizacyjnych i organów, o których mowa w § 11 ust. l pkt l rozporządzenia podanego w punkcie II. l - dzierżawców gruntów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi; tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują, co najmniej czterema osobami w tym trzema z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 oraz mającymi doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej, dysponującymi przynajmniej jednym stanowiskiem specjalistycznym wraz z instalacją licencjonowanego oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows. c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) wykonali kompleksowo w okresie ostatnich trzech lat minimum trzy prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali. e) Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wymaganymi powyżej uprawnieniami f) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, prac polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz założenia ewidencji budynków i lokali zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, oraz potwierdzenie należytego wykonania co najmniej 3 usług (referencją nie może być protokół odbioru prac), z wykorzystaniem wzoru ( załącznik Nr 4 do SIWZ );

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin pok. 102 (budynek A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9. 20-074 Lublin kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.