Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3545 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Zielona Góra:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 37530-2016
Data: 29/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 16082100000, ul.
ul. Zjednoczenia
110,
65120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 322-91-86, e-mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks
68 322-91-84.
Adres strony internetowej (url): www.zgkim.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. - przy składaniu oferty w zakresie zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać się realizacją usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń o wartości min. 100.000,00 (sto tysięcy) złotych brutto w ramach jednej umowy; - przy składaniu oferty w zakresie zadania nr 2 Wykonawca musi wykazać się realizacją usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń o wartości min. 80.000,00 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto w ramach jednej umowy; -przy składaniu oferty na oba zadania Wykonawca musi wykazać się realizacją usług w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń na sumę podanych powyżej wartości, tj. min. 180.000,00 (sto osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto, w ramach jednej umowy lub dwóch oddzielnych umów o mniejszych wartościach (o sumie wartości umów min. 180.000,00 (sto osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto). W przypadku gdy z dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę wynika mniejsza wartość wykonanych zadań niż suma wymaganych wartości dla obu zadań, Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony poczynając od zadania pierwszego.
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.
- przy składaniu oferty w zakresie zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać się realizacją usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń o wartości min. 60.000,00 (sześćdziesiąt tysięcy) złotych brutto w ramach jednej umowy;
- przy składaniu oferty w zakresie zadania nr 2 Wykonawca musi wykazać się realizacją usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń o wartości min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto w ramach jednej umowy;
-przy składaniu oferty na oba zadania Wykonawca musi wykazać się realizacją usług w zakresie utrzymania czystości wewnątrz pomieszczeń na sumę podanych powyżej wartości, tj. min. 110.000,00 (sto dziesięć tysięcy) złotych brutto, w ramach jednej umowy lub dwóch oddzielnych umów o mniejszych wartościach (o sumie wartości umów min. 110.000,00 (sto dziesięć tysięcy) złotych brutto).
W przypadku gdy z dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę wynika mniejsza wartość wykonanych zadań niż suma wymaganych wartości dla obu zadań, Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony poczynając od zadania pierwszego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/01/2017, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/01/2017, godzina: 08:00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6.)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert: Data: 12/01/2017, godzina: 10:00
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.