eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiBudowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Nowy Dwór Gdański: Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.
Numer ogłoszenia: 354666 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim , ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.Szczegółowy wykaz prac jest zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przetargu: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o następujące warunki: . posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. . wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł brutto za zamówienie . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana należycie. . wykażą ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z ustawą Prawo Budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, . posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. . wykażą spełnianie warunku jakościowego materiałów przewidzianych na nawierzchnię boisk. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 6. Zamawiający nie przewiduje wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty; 1. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: . formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. . aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. . pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. . wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. . potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. . umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej. . oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. . dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - konsorcjum, określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. . jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. . jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty w trybie i formie określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006. nr 87, poz. 605. 2. Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23, pok. 20, Województwo pomorskie, Powiat Nowodworski,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23, pok. 20, Województwo pomorskie, Powiat Nowodworski,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.