To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Wrocław: bezgotówkowa dostawa (zakup) pędnych paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 354796 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326748 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718435 w. 38, 604975668, faks 071 3718432.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bezgotówkowa dostawa (zakup) pędnych paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa płynnego - etyliny 95 bezołowiowej oraz oleju napędowego ON- tankowanie bezgotówkowe samochodów służbowych Zamawiającego poprzez sieć stacji dystrybucyjnych.. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): benzyna bezołowiowa 95 23111200-0, olej napędowy 23121000-0 2. Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, rodzaj paliwa, cena 1 litra paliwa, wartość zakupu paliwa, numer rejestracyjny tankowanego samochodu - patrz szczegółowy opis zamówienia). W razie utraty kart Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty w całej sieci punktów sprzedaży, po zgłoszeniu jej utraty przez Zamawiającego u Wykonawcy. 3. Szacunkowe określenie ilości zamówienia, wyszczególnienie samochodów aktualnie posiadanych przez Zamawiającego zawarte jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Rzeczywista ilość może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.10.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 195360 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Naftowy Orlen S.A, ul.Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 195360
- Oferta z najniższą ceną: 195360 oferta z najwyższą ceną: 195360
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.