Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Iwonicz Zdrój: DOSTAWA, MONTAŻ, PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW ORAZ URUCHOMIENIE FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO TYPU:
1.Aparat do terapii ultradźwiękowej szt. 1
2.Wioślarz szt. 1
3.Stepper z uchwytem na kończyny górne szt. 1
4.Przenośne krzesło do masażu szt. 1
5.Fotel to masażu automatycznego szt. 1
6.Bieżnia szt. 1
7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych szt. 1
8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych szt. 2
9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych szt.1
lub równoważnego opisanego w zał nr 7
Numer ogłoszenia: 354806 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: crriwonicz.sanatoria.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ, PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW ORAZ URUCHOMIENIE FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO TYPU: 1.Aparat do terapii ultradźwiękowej szt. 1 2.Wioślarz szt. 1 3.Stepper z uchwytem na kończyny górne szt. 1 4.Przenośne krzesło do masażu szt. 1 5.Fotel to masażu automatycznego szt. 1 6.Bieżnia szt. 1 7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych szt. 1 8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych szt. 2 9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych szt.1 lub równoważnego opisanego w zał nr 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienia sprzętu opisanego poniżej (szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Nazwa,opis i ilość sprzętu : 1.Aparat do terapii ultradźwiękowej- szt 1 - 2 głowice 1)częstotliwość pracy 1MHz/3,5 MHz efektywna powierzchnia promieniowania 1 cm2, max. moc 2,5 W 2)częstotliwość pracy 1MHz/3,5 MHz, efektywna powierzchnia promieniowania 4 cm2, max. moc 10W, - tryb pracy programowy/manualny, - duży, czytelny wyświetlacz, - autotest - bieżąca kontrola sprawności aparatu i głowic, - zegar zabiegowy 1-30 min., - zasilanie 230 V, 50 Hz, - obsługa w trybie graficznym, - emisja ultradźwięków ciągła i pulsacyjna, - kontrola przylegania czoła głowicy sprzężona z zegarem zabiegowym, - co najmniej 10 programów do ustawienia przez użytkownika, - co najmniej 52 programy zabiegowe z edycją ich nazw, - certyfikat zgodności CE. 2.Wioślarz - szt. 1 -opór: elektromagnetyczny system hamowania, - napęd: cięgno linowe, - regulacje obciążenia: do 500 W, - maksymalna masa ćwiczącego: 130 kg, - waga koła zamachowego nie mniej niż 6 kg, - siedzisko ułożyskowane na rolkach, - pas do pomiaru tętna, - komputer z funkcją pomiaru czasu, odległości i tempa wiosłowania oraz zużycia energii, - możliwość składania, - certyfikat zgodności CE. 3.Stepper z uchwytem na kończyny górne - szt .1 - opór: 2 tłoki hydrauliczne, - regulacja obciążenia w skali 1-12, - maksymalna masa ćwiczącego 110 kg, - komputer treningowy umożliwiający pomiar: czasu, ilości stopni pokonywanych w jednostce czasu, całkowitej pokonywanej wysokości, temperatury pomieszczenia, zużycia energii, tętna, - certyfikat zgodności CE. 4.Przenośne krzesło do masażu - szt. 1 - wymiary :głębokość 64 cm -78 cm, szerokość ok. 50 cm, wysokość regulowana w zakresie 110cm-127 cm, - dopuszczalne obciążenie 150 kg - kolor jasnozielony 5.Fotel do masażu automatycznego - szt. 1 - co najmniej 8 programów profilaktycznych, - co najmniej 3 niezależne cykle masażu kończyn dolnych - 10 technik masażu w menu selekcji ręcznej, - niezależny system masażu wibracyjnego w obrębie mięśni kręgosłupa i pośladków, - sensoryczny system detekcji punktów ucisku strefy kręgosłupa, - czasowy wyłącznik: ok. 15 min, - elektryczna regulacja fotela, - regulacja długości podnóżka, - kompaktowy pilot, - wymiary w pozycji siedzącej: (szer. x wys. x gł.)około 74 x 114 x 119cm, - wymiary w pozycji rozłożonej: (szer. x wys. x gł.) około 74x 74 x173 cm, - kąt rozkładania ok. 120-170 stopni, - zasilanie 230 V/50 Hz - pobór mocy nie więcej niż 210W, certyfikat zgodności CE 6.Bieżnia - szt. 1 - silnik elektryczny/zasilanie sieciowe 230V/50Hz - prędkość 0.8 - 20 km/h, - elektryczne ustawienie stopnia wzniesienia od 0% do 12 %, - maksymalne obciążenie wagowe 150 kg, - wymiary taśmy dł. przynajmniej 1,5 m, szer.nie mniej niż 0,51 m - certyfikat zgodności CE. 7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych - szt. 1 - materiał - nierdzewna blacha chromoniklowa, - ustawiona na kółkach jezdnych, - pojemność zbiornika przynajmniej 56 l, - wymiary nie większe niż (dł. x szer. x wys.) 705 x 450 x 760 mm, - regulacja temp. płynna w zakresie temp. pokojowej do 80 °C, - pomiar temperatury co 1 °C, - zasilanie 220 V/50 Hz, - pobór mocy 1500 W, - certyfikat zgodności CE 8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych szt. 2 - pojemność całkowita nie mniejsza niż 250 l, - wymiary (dł. x szer. x. wys.) nie więcej niż 1980 x 840 x 870mm, - dodatkowe stopnie ułatwiające wejście do wanny, - system napełniania, - prysznic ręczny, - certyfikat zgodności CE. 9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych - szt. 1 - konstrukcja jezdna urządzenia, - elektryczne ustawienie wysokości leżyska w zakresie od 450 mm do 950 mm +/- 50 mm, - regulowana wysokość podgłówka, - automatyczne nawilżenie gazu zwiększające efektywność zabiegu od momentu jego rozpoczęcia, - niezmienne i wysokie stężenie CO2 oddziałujące na pacjenta podczas zabiegu dzięki cyrkulacji CO2 - regulacja temperatury gazu w przedziale od 32°C do 37° C, -stała wysoka koncentracja CO2 uzyskana dzięki automatycznemu uzupełnianiu gazu, - w pełni zautomatyzowany przebieg zabiegu, - sygnalizacja dźwiękowa zakończenia terapii, - skuteczne i szybkie uszczelnianie komory zabiegowej, - kontrolowane odprowadzenie CO2 po zabiegu, - pobór mocy max. 0,9 kW, - zużycie CO2 na piętnastominutowy zabieg max. 0,0005 m3, - zasilanie 230V/50Hz , - wymiary nie większe niz (dł. x szer. x wys.) 2000 x 700 x 1250mm. - certyfikat zgodności CE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a)oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ ), że oferowany przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującym prawem, b)instrukcje obsługi, katalogi, foldery, karty charakterystyki, ulotki, - przedstawiające oferowany sprzęt, wskazujące parametry i wymagania określone przez Zamawiającego. c)deklaracje zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, certyfikaty CE lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych - o ile jest to wymagane przepisami prawa
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) wypełniona oferta cenowa (załącznik nr 5 do SIWZ), c) pełnomocnictwo - w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5 lit c), w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: crriwonicz.sanatoria.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22 pok. nr 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.