Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraśnik: budowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Granicznej, Stelmaszczyka, Kaczmarskiego, Widokowej i Wyszyńskiego w Kraśniku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Jargiło, ul. Sikorskiego 22, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8256809 w. 46, fax 081 8256809 w. 32, e-mail: da@kpwik.krasnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kpwk.krasnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Krzysztof Jargiło, ul. Graniczna 3a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8256809 w. 46, fax 081 8256809 w. 32, e-mail: da@kpwik.krasnik.pl, www.kpwk.krasnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Krzysztof Jargiło, ul. Graniczna 3a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8256809 w. 46, fax 081 8256809 w. 32, e-mail: da@kpwik.krasnik.pl, www.kpwk.krasnik.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka prawa handlowego; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Granicznej, Stelmaszczyka, Kaczmarskiego, Widokowej i Wyszyńskiego w Kraśniku 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraśnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliesterowych GPR o śr. 250 mm L = 488,0 m.b., z rur kamionkowych Dn 200 mm L = 1437,5 m.b. z rur PE Dn 90 mm L = 185 m.b., studnie rewizyjne śr. 1200 mm, szt. 85, pompownia ścieków V-2-15-050-MDN/5. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zamieszczoną na stronie internetowej KPWIK sp. z o.o. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00, poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90 dni od dnia podpisania umowy.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej ustawą art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium w pieniądzu można wpłacić w kasie zamawiającego znajdującej się w budynku przy ul. Granicznej 3a lub na konto zamawiającego w PKO S.A. IIIo/Kraśnik 92124024831111000033348379 z dopiskiem: Wadium - budowa kanalizacji w ul. Granicznej, Stelmaszczyka, Kaczmarskiego, Widokowej i Wyszyńskiego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą min. 48 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6. Wpłacą wymagane wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady (spełnia - nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o przedmiary robót i dokumentację techniczną. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki ubiegania się o zamówienie, określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej wspólnie należy załączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz kopie: uprawnień budowlanych osób, które będą kierowały robotami w poszczególnych branżach i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 1 mln. PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 mln. PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 tys. PLN.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwik.krasnik.pl. Opłata: 30; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym - gotówka - w kasie KPWiK sp. z o.o. przy ul. Granicznej 3a w Kraśniku; przy przesłaniu pocztą - za zaliczeniem pocztowym 30 PLN + koszty przesyłki 10 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 13:00, sala konferencyjna - I piętro w budynku adm. biurowym przy ul. Granicznej 3a, 23-210 Kraśnik.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- "Zarurowanie odcinka rowu melioracyjnego nr R-P1 zlokalizowanego na dz. nr 124/6, obręb Paszowice, km 0+021 - 0+221"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej Adamin-Umień etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa i remont instalacji kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.