eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazaprojektowanie i wykonanie układów automatycznej regulacji napięcia i mocy biernej w 42 stacjach elektroenergetycznych PSE SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-18

POZYCJA 35483

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie układów automatycznej regulacji napięcia i mocy biernej w 42 stacjach elektroenergetycznych PSE SA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A., do kontaktów: Małgorzata Jackowska, ul. Mysia 2, 00-496 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6932268, fax +48 22 6931065, e-mail: Malgorzata.Jackowska@pse.pl, www.pse.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie układów automatycznej regulacji napięcia i mocy biernej w 42 stacjach elektroenergetycznych PSE SA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie projektów wykonawczych obejmujących: 1.1 Układy ARST w każdej z 42 stacji elektroenergetycznych objętych zamówieniem, których wykaz zawarto w cz. II.I, tabela 3.4. 1.2 Powiązanie z istniejącymi lub nowobudowanymi systemami sterowania i nadzoru stacji elektroenergetycznych (SSiN) lub w przypadkach braku systemu SSiN - z istniejącymi obwodami wtórnymi stacji. 1.3 Komunikację z ośrodkami nadrzędnymi (ODM, UO/KDM) za pośrednictwem SSiN lub interfejsu komunikacyjnego w sterowniku akwizycji danych w przypadku braku SSiN, zgodnie z wymaganymi schematami funkcjonalnymi układów ARST. Komunikację z elektrownią w przypadku koordynacji układu ARST z układem ARNE elektrowni. 1.4 Program kontroli jakości, zgodnie z wymaganiami p. 7.2.5 cz. II.2 SIWZ. 1.5 Instrukcję eksploatacji układów ARST. 2. Dostawę materiałów i urządzeń oraz oprogramowania i wykonanie układów ARST w stacjach elektroenergetycznych objętych zamówieniem: 2.1. Dostawę kompletu urządzeń oraz oprogramowania i materiałów. 2.2. Wykonanie układów ARST. 2.3. Wykonanie powiązań z układami SSiN w stacjach z tymi układami. 2.4. Wykonanie powiązań z istniejącymi obwodami wtórnymi stacji w celu akwizycji danych i realizacji sterowań w przypadkach braku systemów SSiN w stacjach. Realizacja komunikacji z ośrodkami nadrzędnymi za pośrednictwem SSiN lub interfejsu komunikacyjnego w sterowniku akwizycji danych w pzrypadku braku SSiN zgodnie z wymaganymi schematami funkcjonalnymi układów ARST. Realizacja komunikacji z elektrownią w wymaganych przypadkach. 2.5 Uzupełnienie baz danych w ośrodkach nadrzędnych i realizacja funkcji układu ARST w systemach Dyster tych ośrodków oraz na stacji, w systemach SSiN. 3. Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji układó w każdej stacji objętej zamówieniem: 3.1. Wykonanie badań odbiorczych w miejscu zainstalowania w każdej stacji, w ośrodkach nadrzędnych oraz elektrowni w wymaganych przypadkach. 3.2. Przeprowadzenie szkolenia personelu obsługi układó ARST. 3.3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla każdej stacji. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 6) Ustawy. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być zakres prac obejmujący wykonanie ARST w wersji jak dla stacji elektroenergetycznej, w której brak systemu SSiN, zamiast wykonania ARST w wersji jak dla stacji z istniejącym systemem SSiN. Taki przypadek może zaistnieć, gdy nie zostaną wykonane systemy SSiN w niektórych stacjach, w przyjętym w SIWZ terminie (podanym w części II SIWZ). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Rzeczypospolitej Polskiej - 42 stacje elektroenergetyczne PSE S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.91.12.20 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.22.00 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z pkt II.1.6 ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wysokości 200 000 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Warunki udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że łącznie z podmiotami, które będą wykonywać zamówienie: a) zmodernizował obwody wtórne (układy automatyki) stacji elektroenergetycznych lub elektrowni w ciągu ostatnich 3 lat, w łącznej liczbie stacji lub elektrowni nie mniejszej niż 3 oraz b) wykonał (lub zmodernizował) układy autoamtyki stacyjnej ARST lub autoamtyki ARNE w elektrowniach w okresie ostatnich 3 lat, w łącznej liczbie stacji lub elektrowni nie mniejszej niż 3, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że łącznie z podmiotami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) dysponuje programami analitycznymi umożliwiającymi sprawdzenie poprawności algorytmów regulacji i parametryzacji na modelu KSE wraz z podaniem ich nazw. b) dysponuje zespołem co najmniej 3 pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu prowadzenia analiz systemowych dotyczących systemu elektroenergetycznego, tj. z wykształceniem wyższym o odpowiednim kierunku, z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 wykonanych analiz, c) dysponuje zespołem co najmniej 3 pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu tworzenia algorytmów regulacji napięcia, tj. z wykształceniem wyższym o odpowiednim kierunku, z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 zrealizowanych i wdrożonych prac z zakresu algorytmów regulacji napięcia, d) dysponuje pracownikiem posiadającym uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru/eksploatacji, do kierowania robotami w zakresie obwodów wtórnych i automatyki z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonywanych prac o podobnym charakterze, 3) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia wymogi jakościowe, tj. ma wdrożony system zarządzania jakością (ISO 9001 lub równorzędny) w zakresie projektowania produkcji, montażu i serwisu cyfrowych układów automatyki i układów komunikacji, potwierdzony certyfikatem. Dodatkowo wymaga się, aby producent sterownika aktywizacji danych (o których mowa w p. 8 cz. II.2 SIWZ), opartego na standardowym sterowniku używanym w systemach SSiN, stosował w projektowaniu, produkcji, montażu i serwisie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001 lub równorzędnej. 4) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. 1.3. Zamawiający dokona oceny wypełnienia przez Wykonawców wymagań o których mowa w pkt III.2.1) ogłoszenia, na podstawie załączonych do oferty tabel, dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający tych wymagań zostaną przez zamawiającego wykluczeni z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zawarty w SIWZ, załącznik do części 1 SIWZ 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy (wzór w załączniku do części 1 SIWZ). 1.3. Potwierdzenie wniesienia wadium (wzór gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej w załączniku do części 1 SIWZ). 1.4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności obejmującej przedmiot zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.4.1., 1.4.2. i 1.4.4. powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5 oraz 1.4.3. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.4.1. 1.8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.8.1. dokument wskazujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.8.2. upoważnienie do dokonywania rozliczeń z Zamawiającym tytułem realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym wystawiania faktur, 1.8.3. dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący co najmniej przedmiot zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.1. Wykaz w formie tabel: 1.1.1 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (2002 - 2004) modernizacji obwodów wtórnych (układó automatyki) stacji, 1.1.2. wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2002 - 2004) prac obejmujących wykonanie (lub modernizację) układów automatyki stacji ARST lub ARNE. 1.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności, oraz: 1.2.1. wykaz programów analitycznych umożliwiających sprawdzenie poprawności algorytmów regulacji i parametryzacji na modelu KSE, 1.2.2. wykaz pracownikó o kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu prowadzenia analiz systemowych dotyczących systemu elektroenergetycznego, 1.2.3. wykaz pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu tworzenia algorytmów regulacji napięcia, 1.2.4. wykaz pracowników posiadających uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru/ eksploatacji, do kierowania robotami w zakresie obwodów wtórnych i automatyki z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonywanych prac o podobnym charakterze. 1.3. Certyfikaty systemu zarządzania jakością. 2.1.4) Inne informacje: W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.2.1) pp 1.2, 1.4, pkt III.2.1.2) pp. 1.1 składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 63 - 61139 z dnia 31.03.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MM/30000380/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 122 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub przelew na konto nr rachunku PSE S.A. 16 1030 1508 0000 0005 0004 7003, CitiBank Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie S.A. ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa. Do wniosku o wydanie SIWZ Wykonawca powinien dołączyć kopię potwierdzenia przelewu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.08.2005, godzina 12:00, Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ul. Mysia 2, 00-496 Warszawa, sala "0".

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.