To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Sosnowiec: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych, niebezpiecznych oraz wywóz odpadów komunalnych z Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 354854 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318314 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych, niebezpiecznych oraz wywóz odpadów komunalnych z Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 24 miesięcy usług odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, niebezpiecznych i komunalnych. Pakiet nr 1 - Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niebezpiecznych Lp Rodzaj odpadów Kod Ilość / 24 miesiące 1. 1 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki 180101 10 kg 2. 3 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje 180103 16000 kg 3. 4 Odpady inne niż wymienione w 180103 180104 500 kg 4. 5 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 180106 20 kg 5. 7 Leki inne niż wymienione w 180108 180109 5 kg 6. 13 Opakowania po chemii 150110 40 kg 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niebezpiecznych w ilościach określonych w powyższej tabeli. 2. Częstotliwość odbioru odpadów medycznych i niebezpiecznych - w godzinach od 7:30 - 10:00, trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki z miejsca składowania znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 3. Odpady mają być utylizowane i transportowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 z późn. zm.) 4. Odpady medyczne mają być unieszkodliwiane i transportowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010,nr 139,poz.940) 5. Usługa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 7. Ilości odpadów medycznych i niebezpiecznych podane w powyższej tabeli stanowią wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów do wywozu. 8. Cena jednostkowa wywozu jednego kilograma odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zakresu przedmiotu zamówienia 9. Cena jednostkowa jest stała przez cały okres realizacji umowy i obowiązuje również, gdy ilość odpadów przekazanych do wywozu będzie mniejsza. 10. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest wystawić i przekazać Zleceniodawcy wraz z fakturą zbiorczą kartę przekazania odpadów za poprzedni miesiąc, osobno na każdy rodzaj odpadów. 11. Termin płatności : 45 dni Pakiet nr 2 - Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z dzierżawą kontenerów Lp Rodzaj odpadów Kod Ilość / 24 miesiące 1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 200301 633 m3 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 126 ze zmianami). W zakres w/w usługi wchodzi: 12. wyposażenie wydzielonych miejsc przeznaczonych do zbierania przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych znajdujących się na terenie nieruchomości Zamawiającego w kontenery, 13. załadunek odpadów komunalnych z miejsca ich składowania na terenie siedziby zamawiającego, 14. transport odpadów komunalnych samochodami do tego przystosowanymi oznakowanymi w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, 15. przekazanie odpadów komunalnych na wysypisko śmieci z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. nr 129, poz. 902 ze zmianami). 2. Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych - w godzinach od 7:30 - 15:00 przynajmniej raz w tygodniu z miejsca składowania znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca zagwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zmianami) oraz wymogami określonymi w SIWZ. 4. Usługa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 6. Ilości odpadów komunalnych podane w powyższej tabeli stanowią wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej ilości odpadów do wywozu. 7. Cena jednostkowa wywozu jednego metra sześciennego odpadów obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zakresu przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty udostępnienia Zamawiającemu pojemników na odpady przez cały okres realizacji umowy, koszty opróżniania pojemników, koszty mycia i dezynfekcji pojemników, oczyszczania miejsca wokół pojemników itd. 8. Cena jednostkowa jest stała przez cały okres realizacji umowy i obowiązuje również, gdy ilość odpadów przekazanych do wywozu będzie mniejsza. 9. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest wystawić i przekazać Zleceniodawcy wraz z fakturą zbiorczą kartę przekazania odpadów za poprzedni miesiąc, osobno na każdy rodzaj odpadów. 10. Termin płatności : 45 dni 11. Dzierżawa kontenerów 1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia typowych kontenerów na odpady o pojemności ok.1,1 m3 zapewniającej bezpieczne składowanie, 2. stan techniczny kontenerów musi odpowiadać standardom określonym przepisami sanitarnymi, 3. kontenery zostaną umieszczone w wyznaczonych i przygotowanych do tego celu miejscach na terenie obiektu Zamawiającego, a powstałe odpady komunalne będą gromadzone w tych kontenerach, 4. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia mycia i dezynfekcji tych kontenerów po każdorazowym ich opróżnieniu, 5. odbiór tych odpadów winien być realizowany w terminach wskazanych przez Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w tygodniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Remondis Medison Sp. z o. o. Sarpi Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o., ul. Siemianowicaka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38317,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44984,19
Oferta z najniższą ceną: 44984,19 / Oferta z najwyższą ceną: 44984,19
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remondis Sp. z o. o., ul. Zawodzie 18, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30841,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32646,34
Oferta z najniższą ceną: 32646,34 / Oferta z najwyższą ceną: 32646,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porębie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.